וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאקה: "בריאל מדריד איבדתי את התשוקה לכדורגל"

הברזילאי הנרגש הוצג במדי מילאן והבהיר: "לא עזבתי בגלל מוריניו, אבל כאן אמצא את השמחה מחדש. אני רוצה לשחק"

ארבע שנים לא פשוטות העביר קאקה בריאל מדריד, מאז נמכר אליה ממילאן תמורת סכום עתק של 65 מיליון יורו. הקשר הברזילאי הנהדר מעולם לא הצליח להביא את היכולות האמיתיות שלו לידי ביטוי בספרד והיום (חמישי), לאחר שהוא הוצג בפעם השנייה בחייו כשחקן מילאן, ניתן היה לראות את החיוך הגדול שהיה מרוח על פניו.

"לא עזבתי את ריאל מדריד בגלל ז'וזה מוריניו", מיהר להבהיר הקשר בן ה-31 בהצגתו, "הוא דווקא הפך אותי לחזק יותר. ניסיתי לתת לו את המיטב שלי ולעמוד תמיד לרשותו לאורך השנים, לצערי זה לא היה המצב כל הזמן. הייתה לי חוויה אישית טובה במדריד, אבל היא הייתה פחות חיובית בפן המקצועי. בכל מקרה, היא עזרה לי לצמוח ולהתבגר. אני לא מתחרט על השנים שלי שם, אבל בדיעבד יכול לומר שקצת איבדתי את התשוקה לשחק. החלטתי לעזוב אחרי שיחה עם אנצ'לוטי".

צפו בקאקה הנרגש חוזר למילאנלו:

קאקה המשיך: "אני רוצה לשחק במילאן על בסיס קבוע ובגלל זה בחרתי להגיע לכאן. אמצא כאן את השמחה המחודשת מהכדורגל, מילאן היא התשוקה שלי. היא אחד המועדונים הגדולים ביבשת וצריכה לנסות לזכות בכל התארים. אני בטוח שבאלוטלי ואני נסתדר ביחד, הוא עושה כאן דברים גדולים, כמו שהוא עשה בכל מקום בו שיחק. אבל זה לא רק הוא, יש כאן עוד הרבה שחקנים טובים מאוד. אני כשיר לשחק מבחינה פיזית ורק צריך למצוא המשכיות. לחזור למילאנלו... זה כאילו מעולם לא עזבתי".

סגן הנשיא אדריאנו גליאני הבטיח כי הבאתו של קאקה לא נבעה רק מסיבות רגשיות: "כמו אוהדים רבים, הרגשתי יתום כשהוא עזב, אבל הסיבה העיקרית שהחתמנו אותו עכשיו הייתה טקטית. אלגרי מאוד רצה אותו ואחרי שקווין פרינס בואטנג עזב מיד חשבנו עליו. הוא לא רצה לעזוב לפני ארבע שנים, זו הייתה החלטת המועדון והיחסים שלנו איתו אף פעם לא באמת הסתיימו. ישענו שמתישהו הוא יחזור הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully