וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוזיל: "אני שחקן בליגה החזקה בעולם, ונגר ישפר אותי"

הקשר הוצג בארסנל, ושלח עקיצה לריאל. אביו של הקשר: "לפלורנטינו פרס אין כבוד". דיווח: דורטמונד פנתה לקסיאס

וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: טל רזניק

ארסנל הציגה היום (חמישי) את הרכש הטרי והנוצץ שלה, מסוט אוזיל, במסיבת עיתונאים רשמית שערך המועדון הלונדוני. "אני תותחן", אמר אוזיל באנגלית בפתח דבריו, "ההרגשה נפלאה, אני גאה להיות חלק מארסנל. אני בטוח שארסן ונגר יהפוך אותי לשחקן טוב יותר. דיברתי עם פר מרטסאקר ופודולסקי על המועדון, ושמעתי רק דברים טובים".

"היה לי טוב במדריד, אבל עשיתי את הצעד הבא, אני אשחק בליגה הכי חזקה בעולם", הוסיף הקשר הגרמני, "ארסנל זה אחד המועדונים הגדולים בעולם. צפיתי בהרבה משחקי פרמיירליג, ברור שהיא פיזית אבל כדורגל זה ספורט גברי".

ארסן ונגר נראה נרגש נוכח הצגתו של הכישרון החדש באצטדיון האמירויות. "לאוזיל יש סגנון שיוסיף לקבוצה שלנו", אמר המאמן הצרפתי, "הוא יהיה אחד המנהיגים שלנו". ונגר אמר במסיבת העיתונאים כי הוא מתכוון לחזק את הקבוצה בעתיד בשחקן או שניים, כך שחלון ההעברות בינואר יהיה מסקרן במיוחד עבור אוהדי התותחנים.

שחקן ארסנל מסוט אוזיל. עמוד הפייסבוק של ארסנל, אתר רשמי
"היה לי טוב במדריד, אבל עשיתי את הצעד הבא". אוזיל/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק של ארסנל

בתוך כך, מוסטפא אוזיל, אביו של הקשר, מאיים לנקוט באמצעים משפטיים נגד ריאל מדריד, לאחר שהעיתון הספרדי ABC פרסם כי נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס אמר על בנו ש"אוזיל לא היה שחקן מקצועני והיה אובססיבי לנשים".

מוסטפא אוזיל דחה את הדברים ואמר כי פרס הופך את בנו לשעיר לעזאזל, כדי להצדיק את עסקת העברתו לארסנל. "אם בן אדם עשיר זה לא אומר שהוא איש של כבוד", אמר אוזיל האב בראיון ל"בילד" הגרמני, "פרס הוא לא איש של כבוד".

"מסוט אמור להיות השעיר לעזאזל ועכשיו אני נחשב לאבא של חמדן", הוסיף מוסטפא אוזיל. "אנו נגן על עצמנו מבחינה משפטית. אם מסוט לא חי חיים מקצועיים במדריד, אז למה הוא תמיד שיחק? הם רוצים להאשים אותו עכשיו, כי האוהדים ושחקני ריאל מדריד כועסים על מכירתו".

אוזיל רשם 108 בישולים ב-159 משחקיו בריאל מדריד, ועבר ביום האחרון של חלון העברות לארסנל תמורת 50 מיליון יורו, בעסקה שהפתיעה את שחקני ריאל ואוהדיה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
פלורנטינו פרס נשיא ריאל מדריד. רויטרס
הכפיש במתכוון את אוזיל? מנסה לקלקל לברצלונה את עסקת ניימאר? פרס/רויטרס

בתוך כך, פלורנטינו פרס עומד במרכז עוד העברה מסקרנת שרתה הקיץ. עיתון "ספורט" הקטאלני תוהה האם ריאל מדריד מנסה לנקום בברצלונה על החתמת ניימאר, וכתב העיתון חואקים פיירה טוען בכתבה שפרסם בנושא כי נשיא הבלאנקוס מנסה לשכנע את חברת ההשקעות DIS, שהחזיקה בצוותא עם סטוס הברזילאית בזכויות על ניימאר, לתבוע את המעורבים בעסקה שנחתמה בסוף מאי 2013.

בחודשיים האחרונים מאיימת חברת DIS לתבוע את סנטוס, ברצלונה וניימאר, משום שלפי החברה היא צריכה לקבל מעבר ל-40% שקיבלה בעסקה וכן טוענת שסוכם על שני משחקי ידידות בין המועדונים על אדמת ברזיל ושעליה לקבל אחוזים על שלושה שחקנים צעירים - ויקטור אנדרדה, גיבה וגביבול - עליהם שילמה DIS 7.9 מיליון יורו.

לפי "ספורט" הקטאלני אין מחלוקת בין סנטוס לברצלונה בנוגע לעסקה. "פרס ידע כבר בחודש מאי, לאחר פגישה עם ניימאר, אביו של השחקן וסוכנו, שהכוכב הברזילאי לא יחתום בריאל מדריד, וניסה לטרפד את העסקה בכך שהעלה את סכום הצעתו", נכתב ב"ספורט". יש לציין שלפני שניימאר חתם בברצלונה, ריאל דלקה אחריו ובתקשורת הספרדית צוטט פרס כי הוא "מוכן לשלם 120 מיליון יורו על ניימאר".

בעיתון נטען כי פרס מנסה לשכנע את DIS להתלונן על כך שהחברה לא קיבלה את החוזים שסוכמו בעת חתימת העסקה. "הטענה של DIS, או שמא פלורנטינו פרס, מאוד תמוהה", כתב העיתונאי חואקים פיירה, "ההאשמות שלה, שאינן מבוססות, מעידות על כך שמישהו כנראה טעה שם בחישוב וסבר שהאחוזים מקנים ל-DIS סכום כסף שהייתה אמורה כנראה לקבל בעסקה עם ריאל".

* באיטליה בספרד דיווחו כי דורטמונד פנתה לאיקר קסיאס והציעה לו להצטרף. כידוע, מעמדו של קסיאס בריאל מדריד אינו יציב וקרלו אנצ'לוטי מעדיף לפתוח עם דייגו לופס, ועל אף שויסנטה דל בוסקה בינתיים ממשיך להאמין בו ולתת לו את חולצת הנבחרת, הוא לא רוצה לאבד כושר משחק לקראת הגביע העולמי. עם זאת, שוער דורטמונד רומן ויידנפלר המצוין (33) האריך את חוזהו לאחרונה עד 2016, כך שלא ברור מקור הדיווח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully