וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסי דורש לשחק יותר כדי לזכות בכדור הזהב"

בספרד מדווח כי השחקן מבקש ממאמן ברצלונה שיוציא אותו מהרוטציה כדי שיוכל לשחק יותר ולהבטיח תואר אישי נוסף

ליאונל מסי שחקן ברצלונה חוגג. רויטרס
רק בלי רוטציה. מסי/רויטרס

בספרד מדווחים הבוקר (חמישי) כי ליאונל מסי דורש ממאמן ברצלונה טאטה מרטינו לא להחמיץ משחקים, בעקבות ניסיונו לזכות בתואר כדורגלן השנה של פיפ"א, כשמסי מבקש שלא יהיה חלק מהרוטציה של הקבוצה.

כידוע, מסי זכה בתואר היוקרתי בארבע השנים האחרונות, ומחפש תואר חמישי ברציפות (כדור הזהב ב-2009, ולאחר מכן שלוש שנים רצופות בתואר המאוחד של פיפ"א וכדור הזהב). עם זאת, גם הוא יודע שהשנה עומדת בפניו תחרות לא פשוטה, בעיקר מכיוון פרנק ריברי, שסחף את באיירן מינכן לטרבל מרשים ואליפות אירופה (כולל שני ניצחונות מוחצים של הגרמנים על ברצלונה בחצי הגמר), וגם כריסטיאנו רונאלדו נמצא בכושר מרשים ונתן עונה טובה.

על פי הדיווח ב"אס", עד עתה מרטינו לא היסס להוריד את כוכביו לספסל בשיטת הרוטציה שלו, בניסיון להימנע מעומס על שחקניו, אבל מסי לא רוצה להפסיד ולו משחק אחד, בניסיון להותיר חותם על עולם הכדורגל בחודשים האחרונים של 2013.

מסי רק חזר זה עתה מדרום אמריקה, שם העפיל עם נבחרתו לגביע העולמי, ובשבת ברצלונה נגד סביליה. כמו כן, קבוצתו מתחילה לשחק במסגרת ליגת האלופות. מסי עצמו הכחיש את הדברים ואמר ש"לא יודע על דבר כזה, הדבר היחיד שאני יודע זה שאני תמיד רוצה להיות עם הקבוצה ולשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully