וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע תחדש את המשא ומתן עם דוידזאדה

12.9.2013 / 11:31

אחרי הפיצוץ בשיחות, במועדון חוששים שהמגן יסרב לחדש את חוזהו שתם ביוני 2015. אימון: הקבוצה ניצחה את רמה"ש 0:1

one

הפועל באר שבע וסטיאווה בוקרשט ממשיכות לנהל מגעים מתקדמים להעברת הקשר מיחאי ראדוץ, בעל שלוש הופעות בנבחרת רומניה, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט. על פי דיווחים הלילה (חמישי) בתקשורת הרומנית, העברת ראדוץ בן ה-23 נסגרה בין המועדונים, כשבאר שבע תקבל את השחקן בהשאלה בחינם עם אופציה לרכישה. השחקן דרש 200 אלף יורו לעונה הקרובה ובין הצדדים מתקיימים מגעים בנושא הזה.

בבאר שבע אישרו הבוקר: "מיחאי ראדוץ מתקרב לקבוצה, אבל שום דבר עדיין לא סגור". בכל מקרה, השחקן לא נרשם בסגל למחזור הפתיחה בליגת האלופות בשבוע הבא, בעקבות חילוקי דעות שנרשמו על רקע מעמדו בקבוצה. במועדון מנסים לסגור את העברת השחקן כבר עכשיו, כדי לא להיתקל בבעיות ביורוקרטיות לקראת סגירת חלון ההעברות ביום שלישי, כפי שקרה במועד ההעברות האחרון עם החלוץ אנדריה קאלוג'רוביץ'.

אופיר דוידזאדה נבחרת ישראל. ברני ארדוב
דוידזאדה/ברני ארדוב

בינתיים, ההופעות של אופיר דוידזאדה במדי הנבחרת (שני בישולים בשני המשחקים מול רוסיה ואזרבייג'אן) רק מעלות את מפלס הלחץ במועדון בכל הנוגע לעתידו של השחקן הצעיר (22). המגן השמאלי לא חתם בתחילת העונה על חוזה חדש לחמש שנים, והוא מחזיק בחוזה עד יוני 2015, כלומר עד תום העונה הבאה, וייתכן שבקרוב מאוד יוחלט לחדש עימו את המשא ומתן, שהתנהל בתחילת העונה על רקע העובדה שבחודש פברואר האחרון החליט השחקן להחרים את אימון הקבוצה בגלל חילוקי דעות לגבי שדרוג החוזה שלו.

בבאר שבע טוענים כי דוידזאדה בן ה-23 דרש בתחילת העונה חוזה בגובה 100 אלף דולר לעונה, אך במועדון הודיעו לשחקן כי החליטו להכפיל את שכרו, ביחס לחוזה החייל שהשתכר עד שחרורו מצה"ל.

במשחק אימון שנערך הערב בגרונדמן גברה הפועל באר שבע 0:1 על עירוני רמת השרון. האדומים, ששיחקו ללא אליניב ברדה ואופיר דוידזאדה שחזרו מרוסיה, חסרו גם את שוער נבחרת ניגריה אוסטין אג'ידה. השער היחיד במשחק נכבש בדקה ה-70 מרגליו של החלוץ יוסף אבו לאבן, שמאז החזרה מהפציעה מוכיח לאלישע לוי שיש לו בהחלט מקום בסגל. את השער בישל קובי דג'אני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully