וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקדמות בין באר שבע לראדוץ, שעשוי לנחות בקרוב

11.9.2013 / 10:05

קשר סטיאווה שדרש 200 אלף יורו קיבל אישור להגיע בכפוף לסיכום כספי. דליבשיץ' המונטנגרי מתרחק בשל פערים כספיים

one

התקדמות בין הפועל באר שבע לקשר הרומני של סטיאווה בוקרשט, מיחאי ראדוץ, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט. אתמול חלה התפתחות משמעותית במשא ומתן שעשויה להוביל לכך שהשחקן ינחת בישראל בקרוב. בבאר שבע מעריכים כי ההחלטה בנוגע לשחקן תיפול היום, לאחר שכבר הודיעו לסוכנו.

השחקן לא מעוניין להמשיך בסטיאווה, מאחר והוא אינו מרוצה ממעמדו בקבוצה. על פי מקורות ברומניה, השחקן אמור להשתכר בבאר שבע כ-200 אלף יורו בעונה, סכום נמוך ממה שתכננו במועדון לשלם לחלוץ מריוס ניקולאה. בימים האחרונים האלופה הרומנית הסכימה להתגמש בדרישות ונוטה להשיב בחיוב לעסקת השאלה עם אופציית רכישה, מה שיוזיל באופן משמעותי את העלויות.

אלונה ברקת הבעלים של הפועל באר שבע. ברני ארדוב
הרכש בדרך? אלונה ברקת/ברני ארדוב

השחקן עצמו בכל מקרה לא יהיה בסגל הקבוצה למחזור הפתיחה בליגת האלופות בשבוע הבא ובמועדון הרומני לא מתכוונים למנוע ממנו להמריא לישראל להשלמת המשא ומתן. ראדוץ בן ה-23, שרשם שלוש הופעות במדי הנבחרת, נרכש על ידי סטיאווה ב-2010 ובעונה שעברה כבש שישה שערים כמושאל בפאנדורי.

ומה לגבי אנדריאה דליבשיץ'? מתברר כי הסיכויים להגעתו של החלוץ המונטנגרי בן ה-32 פחתו משתי סיבות: הראשונה, השחקן הודיע אתמול כי לא בטוח שירצה להגיע לישראל. השניה: פערים כספיים.

אחרי שקיבל הודעה כי הוא עשוי לעזוב בימים הקרובים את הפועל באר שבע, הבלם בויאן מרקוביץ' הבהיר כי לא יעזוב את הקבוצה עד שלא יקבל את מלוא שכרו בהתאם לסיכום עימו. בקרוב צפויה פגישה בין סוכנו שחר גרינברג לבין הנהלת הקבוצה, והיא כפופה כמובן לסיכום סופי עם חלוץ זר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully