וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבק: "לצערי, הפכנו להיות מדינת יציע העיתונות"

10.9.2013 / 15:30

ישראל חזרה מסלובניה, המאמן נגד התקשורת: "כשהמתקפות הופכות להיות אישיות, זו בעיה. מצפה ליחס אחר, לקבל יותר כבוד. להגיד שהמאמן זבל?". קוז'יקרו: "מופתע מכמות השנאה שהורעפה עלינו. תפסיקו להתעסק בשטויות"

דרור פיקלני

אחרי שבוע רווי אכזבות ובסופו הדחה מביכה בשלב הבתים, נבחרת ישראל נחתה היום (שלישי) בנמל התעופה בן גוריון. משם, שחקניה יתפזרו איש איש לקבוצתו וייפגשו שוב בקיץ הבא, בתקווה להישגים קצת יותר טובים. ישראל הפסידה אמש 80:76 לנבחרת גרמניה במחזור הנעילה של שלב הבתים ופספסה הזדמנות להעפיל לשלב הבא שהיה מוענק לה במקרה של ניצחון.

אריק שיבק, נבחרת ישראל בכדורסל. קובי אליהו
"אני מאמן נבחרת ישראל ולא יכול להיות שיאמרו עליי דברים כאלה". שיבק/קובי אליהו

מאמן הנבחרת אריק שיבק הוציא קיטור מיד עם הנחיתה ואמר לערוץ הספורט: "במצבים האלה כל אחד מכונס בעצמו, כל אחד חושב ומדבר עם החבר הקרוב שלו. הייתה לנו איזשהי שיחה קצרה, החבר'ה מאוד מאוכזבים. כמובן שגם אנחנו בצוות המקצועי. אבל צריך להסתכל על הדברים בפרופורציות".

שיבק המשיך: "אני מאמן נבחרת ישראל ולא יכול להיות שיאמרו עליי דברים כאלה. אני מאמן בגלל שיש לי עיניים כחולות? מערוצי ספורט מסוימים אני מצפה לתרבות ספורט אחרת. כששחקנים בלגים עולים במעלית, הם נותנים לי כבוד. בכל מדינה, גם בבלגיה כשאימנתי שם יש ערוצי תקשורת שהם צהובונים. להגיד שהמאמן זבל? בין היתר אני מצפה ליחס אחר כמאמן לאומי, שצריך לקבל את הכבוד שלו. לא נפגעתי באופן אישי. יש תוכנית שקוראים לה יציע העיתנוות, ולצערי, מדינת ישראל היא היום יציע העיתונות.

"קרתה לנו תקלה במשחק הראשון שנמשכה עד סוף שלב הבתים. התקלה הייתה מקצועית נטו. קלענו 1 מ-10 מהעונשין מול בריטניה בדקות הסיום, וזה השפיע. גרמניה שיחקה חופשי ומשוחרר, ועלינו היה לחץ שפגע בנו".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אריק שיבק, נבחרת ישראל בכדורסל. קובי אליהו
"בין היתר אני מצפה ליחס אחר כמאמן לאומי, שצריך לקבל את הכבוד שלו. לא נפגעתי באופן אישי. יש תוכנית שקוראים לה יציע העיתנוות, ולצערי, מדינת ישראל היא היום יציע העיתונות". שיבק/קובי אליהו

לגבי המשך דרכו: "נגיש את הדו"ח ונשב עם מי שצריך לשבת. דבר אחד ברור - החוזה שלי בנבחרת ישראל הסתיים. אני מניח שבשבועיים הקרובים נכין את הדו"ח, נעשה חושבים מבחינה מערכתית. אני לא אדם פרטי, עשיתי משהו בשביל נבחרות ישראל והכדורסל הישראלי. גם המאמנים של איטליה או בלגיה לא הצליחו בעבר, והפעם כן. אני צריך את הזמן לחשוב".

לגבי עומרי כספי, שספג ביקורות על העובדה שטס בטיסת עסקים בשונה מחבריו לנבחרת: "שמעתי על זה עכשיו מהשחקנים, זה חד משמעית לא נכון. אני לא טסתי בעסקים. היו לנו שני כרטיסי ביזנס מהחברה. יצא שכספי ואליהו קיבלו אותם וישבו במחלקת עסקים. באותה מידה זה יכל להיות טיוס ואליהו. זה התאים לאמירה של יחס מועדף, אבל זה בטח לא נכון בעניין הזה".

לגבי הביקורות נגדו: "יש ביקורת שאני מוכן לקבל וזה בסדר. לא הצלחנו לעשות את מה שרצינו לעשות. לגיטימי לבקר אחרי זה, אבל כשהביקורת הופכת להיות אישית, זה כבר משהו אחר".

עידו קוז'יקרו, נבחרת ישראל בכדורסל. קובי אליהו
"לדבר על ריבים בין אליהו לכספי? לא היה ולא נברא. מנסים להצית אש. כותבים שכספי מגיע לאימונים במרצדס, מה זה השטויות האלה? הלוואי וגם אני אוכל להגיע במרצדס. תדברו מקצועית". קוזי'קרו/קובי אליהו

עם נחיתתה של הנבחרת בישראל, הודיע עידו קוז'יקרו על פרישה מהמדים הלאומיים לאחר 14 שנים בנבחרת הבוגרת. כמו כן, קוז'יקרו נשאל על הדיווחים השונים בתקשורת בנוגע לחיכוכים בנבחרת, ואמר לערוץ הספורט: "זה כל כך שטויות, זה לא רלוונטי, מתעסקים בשטויות. נכשלנו מקצועית, זה נכון, אבל לדבר על ריבים בין אליהו לכספי? לא היה ולא נברא. מנסים להצית אש. כותבים שכספי מגיע לאימונים במרצדס, מה זה השטויות האלה? הלוואי וגם אני אוכל להגיע במרצדס. תדברו מקצועית. החטאנו סלים קלים, עשינו טעויות, מגיעות ביקורת מקצועית. יכול להיות שאנחנו שחקנים פחות טובים ממה שחשבתם. אבל להתעסק בצהוב? זה לא לעניין. הייתי מופתע מכמות השנאה שהורעפה עלינו בכישלונות, אבל כנראה שזה הטבע פה. אנחנו יודעים כמה מאמץ השקענו, לצערי התוצאות לא היו בהתאם לציפיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully