וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חטאפה ליוסי בניון: תחתום תוך 24 שעות

דיווח בספרד: הקבוצה ממדריד הציבה לישראלי אולטימטום לאחר שמלאגה נכנסה לתמונה והגישה לו הצעה ביממה האחרונה

מערכת וואלה!

התקשורת הספרדית דיווחה אתמול (שני) כי מעברו של יוסי בניון לחטאפה סגור, אך הערב נראה שהתחוללה תפנית בעלילה. על פי דיווח ב"אס", מלאגה שכבר הביעה עניין בבניון בשבועות האחרונים נכנסה לתמונה ביממה האחרונה, הגישה לישראלי הצעה וכעת היא וחטאפה נלחמות על שירותיו. כעת, על פי הדיווח, חטאפה הציבה לו אולטימטום ודרשה ממנו לחתום תוך 24 שעות, ולא היא תרד מהעסקה.

אתמול אישרו גורמים בסביבת הקשר הישראלי כי הקשר על סף סיכום בחטאפה, ומקורב לעסקה מסר לוואלה! ספורט כי "זה תלוי בו, אבל ככל הנראה זה ייסגר".

יוסי בניון שחקן נבחרת ישראל ביציע. ברני ארדוב
בדרך חזרה לספרד. בניון/ברני ארדוב

על פי דיווחים בשבועות האחרונים בניון החזיק במספר הצעות מאירופה, ביניהן מווסט ברומיץ' וקריסטל פאלאס האנגליות, אייאקס ההולנדית, ליבורנו ופארמה האיטלקיות וכן מלאגה הספרדית. אם אכן בניון יחתום בחטאפה, הוא ישוב לליגה הספרדית בה פרץ לראשונה, במדי ראסינג סנטנאדר. בניון שיחק במדי הקבוצה מקנטאבריה בין השניים 2002 ל-2005. השחקן בן ה-33 סיים את חוזהו בצ'לסי הקיץ לאחר שבתחילת העונה הושאל לווסטהאם, לא השתלב בצורה טובה וחזר בינואר לכחולים. לקראת סיום העונה זכה בניון למספר משחקים בשורות צ'לסי שנאבקה על הכרטיס לליגת האלופות.

השחקן בן ה-33 סיים את חוזהו בצ'לסי הקיץ לאחר שבתחילת העונה הושאל לווסטהאם, לא השתלב בצורה טובה וחזר בינואר לכחולים. לקראת סיום העונה זכה בניון למספר משחקים בשורות צ'לסי שנאבקה על הכרטיס לליגת האלופות. במהלך הקיץ גם פיורנטינה הוזכרה כמועמדת לקלוט אותו יחד עם אפשרות לעבור לארצות הברית כדי לשחק ב-MLS.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully