וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "לא ציפו לזה, אבל אנחנו תלויים בעצמנו"

עוזר מאמן בריטניה חגג את הניצחון על גרמניה, שסיבך את ישראל: "עשינו היום משהו גדול, צריכים לנצח את אוקראינה"

נבחרת בריטניה רשמה היום (ראשון) ניצחון שני ומפתיע על נבחרת גרמניה 74:81, ששלח את הגרמנים הביתה וסיבך את העניינים במאבק העלייה מבית א' של נבחרת ישראל. כעת ישראל זקוקה לנצח את בלגיה שמעל חמש נקודות במשחק שלה הערב, לנצח גם את גרמניה במחזור הסיום של שלב הבתים ולקוות לבשורות מהמשחק של הבריטים מול אוקראינה - שרק ניצחון אוקראיני ישאיר אותה בתמונה.

עוזר מאמן נבחרת בריטניה גיא גודס. צילום: אור שקדי,
בדרך להישג מפתיע במיוחד? גודס/צילום: אור שקדי

עוזר מאמן בריטניה גיא גודס אמר לוואלה! ספורט בסיום המשחק: "בניגוד למשחק נגד הבלגים, השחקנים עשו את המהלכים כדי לסיים את המשחק, בעיקר אנדרו לורנס שקלע 4 מ-4 לשלוש. עשינו את המקסימום בהגנה, עצרנו את שפרציק, והמשחק הלך לכיוון שלנו. חזרנו לעצמנו - שלטנו בקצב, קלענו מעל 10 שלשות שזה לא קרה לנו עד עכשיו ועשינו ניצחון גדול. העלייה לשלב הבא תלויה בנו, אם ננצח את אוקראינה נעלה, ואם לא זה יהיה תלוי בספקולציות.

הנבחרת מרגישה שהיא מגיעה מאוד מאוד מלמטה. עברנו דברים קשים בהכנה כי ספגנו הרבה תבוסות, החבר'ה ישבו ביחד ודיברו על להיות ביחד ולהתקדם כל הזמן. השחקנים די אנונימיים, מיילס הסון עשה היום משחק אדיר, וגם נגד בלגיה שלשום הוא היה נהדר. גם השחקנים האחרים נתנו הצגה פנומנלית כדי לנצח. זה תלוי בנו מחר. אוקראינה היא קבוצה שקשה לשמור עליה בעיקר, היא יורה כדורים מבחוץ ואתה תלוי ביום שהם תפוסים, אם הם קולעים אתה בבעיה. נצטרך להיות אגרסיביים ולשלוט בקצב ולנסות לעשות את הבלתי ייאומן, לעלות שלב".

גודס המשיך: "הניצחון על ישראל היה בגדר הפתעה לכל המערכת, אנשים שמחו כאילו זכו באליפות העולם, אנשים לא ציפו לזה, המשחק נגד בלגיה שלשום כבר היה בידיים שלנו, והשחקנים הרגישו שהם שיחקו טוב. ידענו שזה משחק להיות או לחדול נגד גרמניה, החבר'ה באו אחרי יום חופש ואחרי מנוחה. מגיע קרדיט לבחורים האלה אחרי כל מה שעברנו במסע התלאות בחודש וחצי האחרונים. צריך לעשות את הכל כדי להגיע מחר ולנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully