וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יציע העיתונות, הגרסה הדהויה

8.9.2013 / 9:30

אביעד פוהורילס חשב שהתיישבנו מול הטלוויזיה כדי לצפות בו מטיף, אבל שכח את הנבחרת, שרון פרי לא עמדה בקצב. ברשות השידור החליטו לפתוח "יציע עיתונות" משלהם, אבל הוכיחו שהאיכות של תקשורת הספורט הישראלית יותר נמוכה מאיכות הכדורגל. שגיב ברעם על הפאנל של ערוץ 1

צילום: טל אנגלנדר עריכת וידאו: טל רזניק

"נבחרת צפון אירלנד נמצאת בתהליך קבוע של התקדמות ואנחנו עומדים במקום".

אביעד פוהורילס גורם לג'ורג' בסט להתהפך בקברו.

בערוץ 1 ויתרו על סיקור מקצועי של המשחק בין ישראל לאזרבייג'אן וכאילו הכריזו בקול תרועה: "גם לנו יש 'יציע העיתונות'". צמד המגישים-עיתונאים-פרשנים, שרון פרי את אביעד פוהורילס, לקח הפסקה לרגע מסיקור הזוועות האנושיות ברפובליקה הדמוקרטית של קונגו ומסיפור השיקום של קוסובו אחרי המלחמות, והגיע לכאן לתת לנו שיעור. הם פה בשבילנו ובשבילך אדון מאמן, כדאי שנפתח אוזניים ונפקח עיניים, שנלמד מה טוב בשבילנו.

פוהורילס ופרי גם מגייסים את הידע הרב שצברו בהשתלמויות אצל אריגו סאקי וארסן ונגר ועוד לפני שריקת הפתיחה מספרים על הטעויות הטקטיות של אלי גוטמן. הרי ההגדרה הלא כתובה של "פרשני כדורגל" בישראל היא "מבקרים" והם הולכים למכולת עם כישלונות של אחרים. את הפיכתם של מאמני נבחרת ישראל בכדורגל ב-20 השנה האחרונות לאויבי העם לא הם המציאו, אבל אל תצפו מהם לחשוב מחוץ לקופסה הזו.

עיתונאי הספורט אביעד פוהורילס. ברני ארדוב
ויתרו על סיקור מקצועי של המשחק. אביעד פוהרילס/ברני ארדוב

"הפאנל שלנו חם", פרי מכריזה בעיניים יוקדות במחצית המשחק ושנייה אחר כך משחררת את רצועות החנק מעצמה ומפוהורילס. 45 דקות פלוס חסויות, כלבי התקיפה של ערוץ 1 אגרו את הזעם בבטן ועכשיו הם רשאים סוף סוף לצאת לצוד את כל מי שקשור בדרך כזו או אחרת לנבחרת ישראל. שאף אחד לא יישכח: התכנסנו כאן כדי לחזות בפוהורילס מכין מאנשים קציצות, לא בשביל לצפות במשחק כדורגל. אגב, גם אליעזר לחנה שם, אבל או שמישהו הנמיך את הווליום במיקרופון שלו או שהטלוויזיה מסננת אותו על דעת עצמה. נבחרת הכדורגל שלנו כל כך רעה, אבל איזה מזל שתקשורת הספורט שומרת על סטנדרט כל כך גבוה. הפוליצר בדרך.

פרי מנסה לשפוך שמן למדורה המעושה עם הערות חצי-אפוקליפטיות על העבר-הווה-עתיד של נבחרת ישראל בכדורגל, אבל מסביבה לא מקשיבים. המעברים ההולכים וחוזרים שלה מתפקיד מנחת הפאנל לעמדת הפרובוקטורית הצווחנית (בדומה למה שעושה ניב רסקין ב"יציע העיתונות") גסים ולא משכנעים, והיא מתקשה לשלוט בדיון. היא גם לא תצליח לעמוד בקצב של חברה ל"הפאנל שלנו חם". רבע שעה של תלונות, טרוניות והטפות - את פוהורילס קשה לעצור. "ב-30 שנה ראיתי שלושה משחקים טובים של נבחרת ישראל", הוא מנסה לזעזע ומיד אחר כך שולף עוד תלונה והטפה. הרשימה שלו מלאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אופיר דוידזאדה ביברס נאתכו ערן זהבי נבחרת ישראל. ברני ארדוב
נבחרת הכדורגל שלנו כל כך רעה, אבל איזה מזל שתקשורת הספורט שומרת על סטנדרט כל כך גבוה/ברני ארדוב

אילו רק הפסקת המחצית הייתה נמשכת שעתיים ואחרי המשחק אפשר היה להישאר לבלות עם הפאנל של ערוץ 1 עוד טיפ-טיפה, יכול להיות שגוטמן, פרננדז, נילסן ואנחנו - היינו יכולים ללמוד מפרי ופוהורילס דבר או שניים. על איך עושים כדורגל נכון, מה צריך לתקן, איזה הרכב הכי טוב ולמה אנחנו תמיד נכשלים. על תקשורת הספורט בישראל לא צריך לבזבז זמן שידור יקר. הרי היא בניגוד לנבחרת, נמצאת בתהליך התקדמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully