וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק אלפסי: "לא מאמין שניתן לצ'אנס הזה לברוח"

עוזר מאמן הנבחרת חדור אמונה לקראת המשחק הגורלי מול בלגיה (22:00, ספ' 5). קוז'יקרו: "יש צ'אנס, מקווה שניקח אותו"

נבחרת ישראל ערכה הערב (שבת) את האימון המסכם לקראת המשחק הגורלי מחר נגד נבחרת בלגיה (22:00, ספ' 5) בשלב הבתים ביורובאסקט. האימון נערך באולם יזיצ'ה הקטן בקצה לובליאנה, כשרק ישראל ואוקראינה זוכים להתאמן בו, בעוד שאר הנבחרות התאמנו באולם טיבולי. לפני האימון ערכו בצוות המקצועי אסיפת וידאו לשחקנים, ובו הראו קטעים של בלגיה ממהלך האליפות. מחר תערוך הנבחרת אימון בשעות הבוקר, כשהמטרה אחת - ניצחון על הבלגים והישארות בתמונת הסיכויים לעלייה לשלב השני.

הנבחרת הפסידה עד כה את כל משחקיה בטורניר, אך עדיין נשארה עם סיכוי לעלות. כדי לעשות זאת יצטרכו שחקניו של אריק שיבק לנצח את המשחקים הנותרים נגד בלגיה וגרמניה ולקוות שבלגיה תפסיד לצרפת. כמו כן תצטרך ישראל שגרמניה תפסיד לבריטניה, או שבמידה והבריטים ינצחו את הגרמנים, לנצח את בלגיה ב-5 נקודות או יותר. כמו כן, אם בריטניה תנצח את גרמניה, תצטרך ישראל שביום האחרון הבריטים לא ינצחו את אוקראינה.

מאמן נבחרת ישראל אריק שיבק עם עוזרו אריק אלפסי. ברני ארדוב
חדורי אמונה. אלפסי מימין עם שיבק/ברני ארדוב

"אני לא יודע אם להגיד שנעלה זה חלומות באספמיה", אמר עידו קוז'יקרו בסיום האימון, "באנו לאליפות הזאת עם כל המוטיבציה, הדברים לא התחברו לנו וזה קורה בספורט. יש לנו עוד צ'אנס לשמחתנו ואני מקווה שניקח אותו. זה לא הולך להיות טיול, מדובר בשתי נבחרות מאוד חזקות, אבל הוכחנו שאנחנו מסוגלים להפסיד לכל נבחרת וגם לנצח נבחרות חזקות מאיתנו, אני מקווה שהיומיים הבאים יוכיחו שיש לנו את האופי לעשות את זה".

על המצב אליו נקלעה הנבחרת והביקורת מהתקשורת אמר הסנטר הותיק: "ידענו לקראת מה אנחנו הולכים, שזאת הולכת להיות אליפות קשה. הרמה באירופה מאוד גבוהה, ידענו שזה לא הולך להיות קל. היה לנו התרסקות מול בריטניה, זה השליך על המשחק נגד אוקראינה. צרפת יותר טובה מאיתנו. אנחנו רוצים ונבוא עם כל המוטיבציה כדי לעשות את זה. חלק מהביקורת היא עניינית ובצדק. אנחנו יודעים לאן הבאנו את עצמנו. ננסה לתקן את הרושם בקצת".

עוזר המאמן אריק אלפסי נשמע מלא באמונה לקראת ההתמודדות: "אנחנו יכולים לנצח, בלגיה נבחרת טובה שומרת בצורה אגרסיבית אבל השחקנים יבואו מאוד דרוכים, הם יודעים את המשמעות של המשחק מחר. קיבלנו צ'אנס אדיר לחזור חזרה לאליפות ואני מאמין שלא ניתן לצ'אנס הזה לברוח. יש לנו שחקנים עם הרבה ניסיון בארץ, ביורוליג וגם ב-NBA. מאמין שמחר נראה נבחרת אחרת, מקווה שננצח".

אלפסי הוסיף מה לא עבד בנבחרת עד כה ומה יצטרכו לעשות במשחק מחר: "ברגע שאין ביטחון לשחקנים מבחינת אחוזי קליעה אז שחקנים חוששים לקחת זריקות. שיפרנו את משחק המעבר, בעיקר נגד צרפת בחצי הראשון, צריך לדעת לסיים את הדברים. מקווה שנשכיל לעשות את זה מחר. בלגיה משחקת התקפות מאוד ארוכות, גם במשחק שהיה לנו נגדם בטורניר, הם הניעו את הכדור והתקיפו את ריבאונד ההתקפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully