וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי מארי: "אני לא אמור לזכות בכל הגרנד סלאמים"

הסקוטי התגונן אחרי התבוסה ברבע גמר אליפות ארה"ב: "באופן כללי השנה הייתה טובה". ואוורינקה: "גרמתי לו לשחק אגרסיבי"

אחרי לא מעט הפתעות באליפות ארצות הברית הנוכחית, הגיעה הלילה (בין חמישי לשישי) סנסציה ענקית בדמות הדחתו המוקדמת של אנדי מארי. האלוף מאשתקד שחגג רק לפני חודשיים זכייה היסטורית גם בווימבלדון והוריד סופית את תדמית הלוזר מגבו, ספג מפלה מפתיעה ברבע הגמר מול סטניסלאס ואוורינקה, שחגג עם 4:6, 3:6, 2:6 קליל.

אנדי מארי טניסאי סקוטי. GettyImages
"זה די טבעי אחרי מה שעברתי בווימבלדון". אנדי מארי/GettyImages

"אני לא יודע אם אני אמור לזכות בכל גרנד סלאם או להיות בכל הגמרים", התגונן מארי אחרי ההפסד. "זה מאוד מאוד קשה עם כל היריבים החזקים שיש כאן. בשנתיים-שלוש האחרונות שיחקתי את הטניס הכי טוב שלי בגרנד סלאמים, והיום הפסדתי בשלוש מערכות כך שזה מאכזב. הייתי רוצה להמשיך הלאה, אבל אני לא יכול להתלונן כי השנה שלי הייתה טובה באופן כללי. אם מישהו היה שואל אותי לפני שנה אם הייתי מוכן להיות בסיטואציה הזו, אחרי שזכיתי באליפות ארצות הברית, בווימבלדון ובזהב אולימפי, הייתי לוקח אותה ב-100%".

על מצבו המנטלי בשבועות האחרונים אמר מארי, שחבט רק 15 ווינרים לעומת 45 של יריבו, ולא השיג אפילו נקודת שבירה אחת ב-14 משחקוני ההגשה של השוויצרי: "כשאתה עובד כל כך קשה על משהו במשך הרבה שנים, אחריו לוקח קצת זמן להדליק את עצמך מחדש ולחזור להתאמן ב-110%, ואני חושב שזה די טבעי אחרי מה שעברתי בווימבלדון".

סטניסלאס וואורינקה טניסאי שוויצרי. GettyImages
"בדרך כלל אני קצת מתרגש". סטניסלאס ואוורינקה/GettyImages

בצד המנצח היה ואוורינקה, שהעפיל לראשונה בקריירה שלו לחצי גמר גרנד סלאם והודה: "בדרך כלל במעמדים כאלה אני קצת מתרגש וזה יכול לגרום לי להפסיד כמה משחקונים בפתיחה, אבל הפעם הייתי ממש מפוקס. התנאים לא היו קלים עם כל הרוחות, אבל התכנית שלי הייתה לגרום לאנדי להיות אגרסיבי, כי אני יודע שהוא יכול להיות קצת יותר מדי הגנתי לפעמים".

במשחק המאוחר של הלילה נמנע נובאק דג'וקוביץ' ממעידה דומה, וסידר לעצמו מפגש מול ואוורינקה עם ניצחון 3:6, 2:6, 6:3, 0:6 על מיכאיל יוז'ני. המדורג ראשון האריך את רצף ההופעות שלו בחצי הגמר בפלשינג מדו לשבע ואת רצף ההופעות שלו בחצאי הגמר בגרנד סלאמים ל-14, השני רק ל-23 של רוג'ר פדרר.

"רמת הביטחון שלי קרובה לטופ", אמר דג'וקוביץ' אחרי המשחק. "אני משחק את רוב המשחקים שלי בצורה אגרסיבית מאוד ודומיננטית. אני מאוד מרוצה מההופעה שלי בטורניר עד כה, וגם היום למרות שהפסדתי מערכה אחת, הרגשתי בשליטה מלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully