וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ריאל מדריד סירבה לשלם 60 אלף יורו על ניימאר ב-2006"

ב"אס" טוענים כי הצוות המקצועי המליץ על הברזילאי בן ה-14, אבל נשיאה מרטין סירב. מסי שילם 5 מיליון יורו למס הכנסה

הפספוס הכי גדול של ריאל מדריד בעשור האחרון? "אס" הספרדי מדווח היום (חמישי) כי ב-2006 ריאל מדריד צירפה לשורותיה את ניימאר בן ה-14, אשר התאמן בקבוצה למשך שבועיים באפריל אותה שנה. לפי העיתון, ניימאר התאמן בקבוצת הנערים של המועדון, אולם למרות שהראה את הפוטנציאל הטמון בו, נשיא המועדון פרננדו מרטין לא שעה לעצת הצוות המקצועי וסירב להחתים את הברזילאי. "מרטין סירב לשלם 60,000 יורו על ניימאר בן ה-14", נכתב ב"אס", ובעיתון כתבו כי מי ששכנע את מרטין לוותר על הכישרון הצעיר הוא יו"ר המועדון קרלוס מרטינס דה אלבורנוס.

לפי ה"אס", להתאחדות הברזילאית אין רישום על כך שניימאר היה קשור אי פעם לקבוצה מחוץ לברזיל, וזאת למרות שהוא נרשם תחת חוזה זמני בהתאחדות הכדורגל הספרדית. בקיץ הנוכחי ריאל מדריד רדפה אחרי ניימאר, שהעדיף לחתום בברצלונה, ואף הייתה מוכנה לשלם תמורתו 120 מיליון יורו, לפי דיווחים בעיתונות הספרדית.

ניימאר חוגג שער לזכות ברצלונה. GettyImages
לא רצו אותו ב-60 אלף יורו, היו מוכנים לשלם עליו מיליוני יורו, ועכשיו יתמודדו מול במגרש. ניימאר במדי ברצלונה/GettyImages

ליאונל מסי ואביו חורחה שילמו לרשויות המס בספרד חמישה מיליון יורו, כך מדווחים היום בתקשורת הספרדית. השניים, לפי הפרסומים, ביצעו את ההפקדה כבר בחודש אוגוסט. מסי ואביו עדיין יצטרכו לעמוד בפני שימוע בבית המשפט ב-17 בספטמבר, למרות שעורך דינם ביקש דחייה משום שלכוכב ברצלונה התחייבויות קודמות באותו יום.

כזכור, ביוני 2013 הרשויות בספרד האשימו את ליאונל מסי ואביו כי העלימו מיסים בסך ארבעה מיליון יורו. לפי האישום, השחקן, ואביו חורחה, הגישו דו"חות מס כוזבים בין השנים 2006 ל-2009 ונגד השניים הוגש כתב האישום. לאחר מכן דווח בספרד כי מסי ואביו, חורחה, הגיעו להסכם מול רשויות המס בספרד, וישלמו "כופר" של 15 מיליון יורו בתמורה לביטול כתב האישום נגדם.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה חוגג. רויטרס
עדיין לא יכול להתרכז רק בכדורגל. מסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully