וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אייל גולסה נופה מהסגל עד להודעה חדשה

4.9.2013 / 11:09

הנשיא יעקב שחר החליט כי הקשר יחזור לסגל רק לאחר שיחתום על חוזה לשלוש שנים. מכבי חיפה תזמנו לשיחה על עתידו בקרוב

one

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר החליט לנפות את שחקן הקבוצה אייל גולסה עד להודעה חדשה, וכל עוד לא יחתום על חוזה חדש בקבוצה. ההחלטה התקבלה לאחר שלאחרונה ניתנה לשחקן ארכה להסדיר את יציאתו לאירופה עד לתום מועד ההעברות, אולם עוד קודם לכן כשנקרא לשיחות על מנת לחתום על חוזה חדש, לא עשה כן ולכן במועדון הוחלט כי השחקן יישב ביציע. הירוקים יזמנו את גולסה בקרוב לשיחה על עתידו.

שחר התייחס להשעייתו של אייל גולסה באתר הרשמי של מכבי חיפה: "בשלושת החודשים האחרונים הבטיח השחקן להאריך את חוזהו במכבי חיפה בעונה נוספת, באם המאמצים להוציאו לקבוצה באירופה לא יצלחו".

אייל גולסה שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
עוד צעד בדרך החוצה? גולסה/אדריאן הרבשטיין

עוד לפני ההחלטה הסביר גורם במועדון כי "אין לנו כל כוונה לשדרג שחקן שאינו מעוניין להיות חלק מהסגל בעתיד. אם אין ברצונו של השחקן להישאר במועדון בשנים הקרובות, אז אולי כדאי שיישב ביציע".

כזכור, אתמול הוחלט במועדון כי שלומי אזולאי יצטרף לסגל וזאת גם לאור העובדה שאריק בנאדו החליט שלא לצרף חלוץ נוסף לשלב הבתים בליגה האירופית. הקשר סינטאיהו סלליך, שעל המגעים בינו לבין בית"ר ירושלים פורסם בוואלה! ספורט, קיבל אישור להצטרף לאימוני הקבוצה מהבירה לאחר שהוסרו כל המכשולים להגעתו. כעת תנסה מכבי חיפה לסיים את סאגת מעברו ויאם עמאשה, שעשוי לעבור הפועל תל אביב.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully