וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: סארי פלאח ייעדר תקופה ממושכת מהמגרשים

3.9.2013 / 13:38

בדיקה שגרתית שעבר הבלם בקרסול גילתה כי ייאלץ להיעדר כחודשיים לפחות. ביום ד' תחל מכירת כרטיסים לליגה האירופית

one

מכה קשה לבלם מכבי חיפה סרי פלאח: לאחר שנעדר ברוב העונה שעברה מהמגרשים בגלל פציעה חמורה בקרסול, בדיקה שגרתית שביצע המועדון לשחקן העלתה ממצאים חמורים לגבי פציעה באותו אזור, שתגרור היעדרות ממושכת מהמגרשים. על פי ההערכות של אנשי מכבי חיפה השחקן ייעדר כחודשיים מהמגרשים וכעת גם התוכנית שלו לעזוב את הקבוצה לא תוכל לצאת לפועל לפחות עד חודש ינואר. פלאח, חזר רק לפני מספר שבועות לאימונים מלאים אך כעת נראה שזמן ההתאוששות שלו יהיה ארוך מהרגיל.

שחקן מכבי חיפה, שלומי אזולאי. טל לוי
ממשיך בירוק. אזולאי/טל לוי

חלוץ מכבי חיפה, שלומי אזולאי, צפוי לחזור לסגל הקבוצה. השחקן היה קרוב להצטרף למ.ס אשדוד אך לא סגר בקבוצה וכרגע יחזור לסגל. העובדה שאריק בנאדו לא צירף חלוץ לשלב הבתים רק חיזקה את מעמדו של אזולאי, שבתחילת העונה שוחרר מהסגל. סינטאיהו סלליך ממתין כעת לשחרורו לבית"ר ירושלים אם כי קיימים פערים בנוגע לדמי ההעברה.

כזכור, בחיפה התאכזבו מההפסד למ.ס אשדוד ביום ראשון והמאמן אריק בנאדו אמר לשחקנים באימון: "אי אפשר לנצח משחקים בלי שעושים הגנה כקבוצה. אסור שיקרו לנו דברים כאלה בהמשך. אני אדבר עם כל אחד מכם לבד בארבע עיניים ואומר לו את דעתי".

רוב הביקורת הופנתה כמובן לשחקני ההגנה. "החלפנו שלושה שחקנים בהגנה, משחק ההגנה היה מפוזר. שחקנים לא מצאו את עצמם בעמדות שלהם ולא היה תאום בין הבלמים והמגנים. נראנו פשוט רע", סיכם זאת בקצרה אחד השחקנים, "חלק מהמחליפים טענו שמגיע להם לשחק, אבל לא הצדיקו את הקרדיט שאריק נתן להם".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

ביום רביעי: תחל מכירת המנויים

מחר ב-9:00 בבוקר תחל מכירת המנויים למשחקי הבית בשלב הבתים של הליגה האירופית. בשלב זה המכירה היא לבעלי מנויים לליגת העל. רק שבוע לאחר מכן, ביום ג', ה-10 בספטמבר, בשעה 19:00, תיפתח המכירה לכלל אוהדי מכבי חיפה.

מועדי משחקי הבית:
19.9.13- מכבי חיפה - אלקמאר
7.11.13- מכבי חיפה - פאוק סלוניקי
12.12.13- מכבי חיפה - שחטאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully