וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי: "נראה שאיסקו הולך לשחק הרבה העונה"

מאמן ריאל התלהב, ועקץ את בנזמה שספג בוז: "האוהדים מעריכים עבודה קשה. קואנטראו יישאר, לא יודע אם יהיו שינויים"

עסקת גארת' בייל מסרבת להסתיים, ספסולו של איקר קסיאס לא יורד מהכותרות, אך את ריאל מדריד זה לא ממש מעניין. הבלאנקוס רשמו היום (ראשון) את הניצחון השלישי שלהם בפתיחת העונה בליגה הספרדית ושמרה על מאזן מושלם עם 1:3 על אתלטיק בילבאו. איסקו הצעיר והמוכשר החל לפרוע את השטרות עם צמד מצוין בדקות 26 ו-72 וגם כריסטיאנו רונאלדו סוף סוף הגיע ורשם את שערו הראשון העונה בנגיחה בדקה ה-45. איבאיי בדקה ה-79 רק צימק.

ריאל מדריד ניצחה 1:3 את אתלטיק בילבאו

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי. Denis Doyle, GettyImages
שוב לא שקט. אנצ'לוטי/GettyImages, Denis Doyle

"כולם שיחקו מצוין היום", שמח בסיום מאמן ריאל קרלו אנצ'לוטי. "לוקה מודריץ' היה פנטסטי, וכך גם איסקו. כריסטיאנו רונאלדו כבש, ותמיד טוב שזה קורה. איסקו שיחק מצוין, נראה שהוא יקבל הרבה דקות משחק כאן. הוא הראה אופי, יכולות ואיכות. הוא מוצא את מקומו במגרש, הוא שחקן מאוד איכותי".

למרות הניצחונות, בריאל לא מצליחים לייצר שקט תעשייתי. מה שהעיב על הניצחון על היו שריקות הבוז שזכה להן קרים בנזמה מהקהל בלבן. "היו קצת שריקות לכיוונו של בנזמה", אמר אנצ'לוטי בהתייחס לתקרית. "מצד שני, הם הריעו בקולי קולות לאנחל די מריה. האוהדים אוהבים שהשחקנים עובדים קשה. בנזמה לא צריך לעבוד קשה מדי בשביל המעמד שלו. הם מעריכים עבודה קשה".

על מסוט אוזיל, שהשמועות על עזיבה אפשרית מילאו את כלי התקשורת בספרד לאחרונה, אמר אנצ'לוטי: "נורמלי לחלוטין שהוא לא יהיה מרוצה", הודה הגרמני. "אני לא אוהב שחקנים שאוהבים להיות על הספסל, אבל זאת הייתה החלטה מקצועית שלי. די מריה שיחק טוב ואינטנסיבי והועדף במשחק הזה. זו רק החלטה מקצועית".

בעוד שעסקת גארת' בייל לא נסגרה סופית, חלון ההעברות באירופה נסגר מחר, ואנצ'לוטי עדיין לא יודע מה ילד יום. או לפחות כך הוא טוען. "אני לא יודע מה יהיה, אני לא יכול להגיד את זה היום. הכול יכול להשתנות עד מחר".

אנצ'לוטי הבהיר כי המגן פביו קואנטראו יישאר במדריד: "פביו נשאר. הבנתי שהוא רצה לעזוב, אבל זה לא היה הרצון של כולם. עכשיו הוא החליט להישאר וכולם, כל השחקנים והמאמנים שמחים מההחלטה הזאת".

חסה רודריגס הוסיף: "שלטנו לאורך כל המשחק, אבל עלינו להמשיך לעבוד". גם הוא התייחס לשריקות הבוז נדג בנזמה: "מה שחשוב הוא הניצחון. קרים שחקן גדול".

קשר ריאל מדריד איסקו חוגג שער. Daniel Ochoa de Olza, AP
כובש את אנצ'לוטי. איסקו/AP, Daniel Ochoa de Olza

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully