וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: 2:3 דרמטי לברצלונה בוולנסיה, שלושער למסי

הארגנטינאי חגג עם שלושה שערים תוך 40 דקות (11, 39, 40), פוסטיגה צימק עם צמד. ריאל מדריד ניצחה 1:3 את בילבאו

המחזור השלישי של הליגה הספרדית יצא לדרך בשבת, אבל היום (ראשון) הוא הושלם עם משחקים מרתקים שבהם היו מעורבות כל הקבוצות הגדולות. במשחק המרכזי ניצחה ברצלונה 2:3 בוולנסיה בדרמה גדולה. ליאונל מסי כבש שלושער לקטלאנים ושבר שיא נוסף עם 100 שערי חוץ בליגה, פוסטיגה צימק עם צמד כבר במחצית הראשונה. מי שפתחה את החגיגה הספרדית היא ריאל מדריד, שאירחה את אתלטיק בילבאו ורשמה ניצחון 1:3 בזכות צמד של איסקו ונגיחה של רונאלדו, אשר כבש את שער הליגה הראשון שלו העונה.

במשחק צמרת לוהט ניצחה אתלטיקו מדריד 1:2 בחוץ את סוסיאדד בקרב בין שתי קבוצות שתשחקנה העונה בליגת האלופות. במשחקים נוספים נפרדו סביליה ומלאגה ב-2:2. אספניול וריאל בטיס נפרדו ב-0:0 מאכזב.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה חוגג. רויטרס
שלושער מדהים כבר במחצית הראשונה. מסי/רויטרס

ולנסיה - ברצלונה 3:2

איזה משחק קיבלו חובבי הכדורגל והאוהדים שהגיעו למסטאייה. הקטלאנים שמרו על המאזן המושלם שלהם בזכות מחצית ראשונה פשוט מדהימה שבה ליאונל מסי כבש שלושער תוך 40 דקות והעלה את קבוצתו ל-0:3 מבטיח. צמד נהדר של הלדר פוסטיגה עוד בתוך המחצית הראשונה קבע 2:3 וסיפק מתח רב במחצית השנייה, אך שערים נוספים לא נכבשו במשחק הנהדר הזה, למרות מספר מצבים של הארגנטינאי, שאם לא הצלות מרהיבות של דייגו אלבס היה יכול לסיים את המשחק הזה עם חמישייה. הארגנטינאי העלה את מאזנו לחמישה שערי ליגה העונה וחשוב מכך - שבר את שיאו של הוגו סאנצ'ס עם 100 שערי חוץ בליגה הספרדית. הקטלאנים נצמדו לריאל, אתלטיקו מדריד וגם ויאריאל עם מאזן מושלם בפסגה.

בארסה לא נזקקה לזמן התאקלמות ופתחה בטירוף. אחרי שער של ניימאר שנפסל בצדק בשל נבדל, ליאונל מסי העלה את הקטלאנים ליתרון אחרי שקיבל כדור עומק נהדר מפברגאס, ניצל את המהירות האדירה שלו ומול דייגו אלבס בעט פנימה. 0:1 מהיר לברצלונה. ולנסיה ניסתה להגיב ובדקה ה-36 כמעט השוותה אחרי שדורלאן פאבון נשלח לתוך הרחבה ומול ואלדס בעט חזק, אבל השוער הדף נהדר.

בדקה ה-39 נמשכה ההצגה של מסי שכבש את השני שלו והרביעי העונה. ססק פברגאס ניצל איבוד כדור של באנגה, ושלח כדור עומק נוסף לארגנטינאי שמול שוער ולנסיה בעט פנימה. דקה בלבד עברה והארגנטינאי הנפלא השלים שלושער בסיומו של מהלך קבוצתי נהדר. ססק פברגאס היה זה שהחל אותו והכניס כדור עומק לניימאר, שרשם בישול למסי שמקרוב בעט לרשת. 0:3 מדהים לקטלאנים.

אנדרס אינייסטה שחקן ברצלונה מול מיצ'ל שחקן ולנסיה. GettyImages
משחק סולידי שלו. אינייסטה/GettyImages

המחצית המדהימה נמשכה כשוולנסיה השיגה שער מצמק שגם היה היפה ביותר. הלדר פוסטיגה קיבל כדור מצד ימין ובחצי מספרת בעט לפינה הגבוהה. 1:3. חשבתם המחצית תסתיים בתוצאה הזו? לא אם שואלים את פוסטיגה שממש על סף השריקה למחצית כבש את השני שלו ושל ולנסיה עם נגיחה מקרן של באנגה והחזיר את העטלפים למשחק.

* השלושער של מסי העלה את מאזן שערי החוץ שלו בליגה הספרדית ל-100 והוא שבר בכך את השיא של הוגו סאנצ'ס שכבש 99 שערי חוץ.

הקצב המטורף נרגע במחצית השנייה, אך בדקה ה-70 ולנסיה דרשה פנדל אחרי שתי נגיעות יד בתוך הרחבה, אך השופט החליט על כדור ירוי והורה להמשיך. הלחץ של ברצלונה גבר לקראת הסיום ודייגו אלבס שוער ולנסיה מנע ממסי להשלים רביעייה עם שתי הצלות מדהימות לבעיטות חזקות של הארגנטינאי בתוך הרחבה.

קשר ריאל מדריד איסקו חוגג שער. Daniel Ochoa de Olza, AP
חגיגה בברנבאו. איסקו/AP, Daniel Ochoa de Olza

ריאל מדריד - אתלטיק בילבאו 1:3

סגנית האלופה פותחת את העונה בספרד עם שלושה ניצחונות למרות חוסר השקט בגזרת איקר קסיאס, ששוב נשאר על הספסל, וגזרת בייל אשר לא מסתיימת. בילבאו רשמה הפסד ראשון אחרי שפתחה את העונה בספרד עם שני ניצחונות על ריאל ויאדוליד ואוסאסונה.

ריאל שלטה בכדור בדקות הפתיחה, אולם התקשתה לפרוץ את ההגנה הצפופה של האורחים. בדקה ה-17 די מריה לא ניצל כדור עומק ובעט חלש לידיו של יאגו. בדקה ה-23 רונאלדו בעט שטוח ואילץ את יאגו להדוף לקרן. מיד אחר כך רונאלדו נגח בעוצמה את כדור הקרן אבל החטיא את המסגרת, ובברנבאו הריחו את השער באוויר. בדקה ה-26 זה קרה. בנזמה הכניס כדור עומק קשתי לאיסקו, סעט מקרוב וקבע 0:1 לריאל מדריד. בילבאו התעוררה ובדקה ה-30 כדור חופשי מצוין של בניאט פספס במעט את המסגרת של לופס. המשחק הפך נוקשה מצד שחקני שתי הקבוצות, והקצב הואט. בתוספת הזמן די מריה הגביה כדור לרחבת בילבאו, רונאלדו נגח פנימה, כבש את שערו הראשון העונה בלה ליגה, וקבע 0:2 במחצית הראשונה. היה זה שערו ה-202 של רונאלדו ב-202 משחקיו הרשמיים במדי ריאל מדריד.

ההזדמנות הראשונה במחצית השנייה הייתה של בילבאו, כשמתפרצת שלה בדקה ה-55 הסתיימה בבעיטה שטוחה של איראולה לידיים של לופס. בדקה ה-67 רונאלדו היה קרוב לשני שלו, אבל יאגו זינק היטב והדף את הבעיטה החופשית ששיגר הפורטוגלי. בדקה ה-72 הניצחון של ריאל הובטח. איסקו קיבל כדור מבנזמה על מפתן הרחבה, בעט כדור ששפשף את אחד משחקני הגנת בילבאו ונכנס פנימה, והבלאנקוס עלו ל-0:3. בדקה ה-79 ביבלאו המתיקה את הגלולה כשהגנת ריאל לא הצליחה להרחיק כדור רוחב שהגיע למחליף איבאיי גומס, וזה בעט מקרוב בעוצמה פנימה וצימק ל-3:1. בזכות הניצחון אנצ'לוטי רושם הישג נאה כשזו לו הליגה השלישית אותה הוא פותח עם שלושה ניצחונות, אחרי שעשה כן עם מילאן ב-2006/7 וצ'לסי ב-2009/10.

ריאל מדריד: עסקת גארת' בייל כבר הפכה לבדיחה

דויד וייה שחקן אתלטיקו מדריד כובש מול ריאל סוסיאדד. רויטרס
שער בכורה בליגה. וייה כובש מול סוסיאדד/רויטרס

ריאל סוסיאדד - אתלטיקו מדריד 2:1

אחרי ההופעה המכובדת מול ברצלונה בסופרקופה והפתיחה המצוינת בליגה, אתלטיקו מדריד התייצבה למבחן לא פשוט מול הבאסקים במפגש בין שתי קבוצות שתשחקנה העונה בליגת האלופות. סוסיאדד הגיעה למשחק במוראל גבוה אחרי ההצגה מול ליון במוקדמות הצ'מפיונס, אבל מול אתלטיקו זה היה סיפור אחר.

דויד וייה היה זה ששבר את הקרח בדקה ה-27 עם שער בכורה בליגה. חלוץ נבחרת ספרד ניצל הרחקה לא טובה של אנסוטגי בלם סוסיאדד ומול בראבו השוער הקפיץ פנימה מקרוב. בדקה ה-56 אתלטיקו כבר הכפילה את היתרון, וייה היה על תקן המבשל הפעם וקוקה היה זה שכבש. בדקה ה-69 צימק צ'אבי פרייטו אבל הבאסקים לא הצליחו להימנע מהפסד בכורה. אתלטיקו הצטרפה לויאריאל וריאל מדריד עם מאזן מושלם אחרי שלושה מחזורים בזכות הניצחון המרשים הזה ושלחה עוד איתות על כוחה העונה לנצח משחקים קשים.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי מול אתלטיקו מדריד. AP
משחק לא פשוט מצפה לו. מסי/AP

משחקים נוספים:

סלטה ויגו - גרנאדה 1:1
לסלטה: ראפיניה (29). לגרנאדה: פיטי (62)

ויאדוליד - חטאפה 0:1
לויאדוליד: מארק ואלינטה (47)

אוסאסונה - ויאריאל 3:0
לויאריאל: ג'רמי פרבה (22), חאבייר אקוינו (30), אוצ'ה (75)

אספניול - ריאל בטיס 0:0

סביליה - מלאגה 2:2
לסביליה: קווין גמיירו (44, 72). למלאגה: פדרו מוראלס (40), רוקה סנטה קרוז (68).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully