וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מונאקו ניצחה 1:2 את מארסיי

פלקאו וריבייר ביצעו מהפך במשחק החוץ וקטעו למארסיי את המאזן המושלם. סנט אטיין ניצחה 1:2 את בורדו, תיקו לניס

היום (ראשון) ננעל המחזור הרביעי בליגה הצרפתית עם קרב הצמרת בין מארסיי למונאקו, בסיומו עלתה הקבוצה מהנסיכות לפסגה וקטעה למארסיי את המאזן המושלם עם ניצחון 1:2. סנט אטיין חזרה לעצמה עם ניצחון 1:2 על בורדו, ואילו ניס נפרדה מאצטדיונה הביתי עם 2:2 נגד מונפלייה.

רדאמל פלקאו שחקן מונאקו לפני לוקאס מנדס שחקן מארסיי. AP
מונאקו עמדה במבחן. רדאמל פלקאו/AP

מארסיי - מונאקו 2:1

הפרויקט היומרני של מונאקו יצא למבחן רציני ראשון בסטאד ולודרום, וחזר משם עם ניצחון מרשים שקטע את המאזן המושלם של מארסיי והציב את הקבוצה מהנסיכות בפסגה. בדקה החמישית איבדה מארסיי את הבלם סולימן דיאוורה שנפצע, אבל דווקא מחליפו לוקאס מנדס העלה אותה ליתרון בדקה ה-44 אחרי קרן של מתיו ולבואנה. ז'ואאו מוטיניו, שערך בכורה רשמית בהרכב מונאקו, סידר לרדאמל פלקאו את השוויון בדקה ה-47 והמשחק נפתח מחדש. שתי הקבוצות הגיעו למצבים, ובסופו של דבר היה זה המחליף עמנואל ריבייר, שנכנס בדקה ה-73 במקום פלקאו, שהכריע את ההתמודדות אחרי שבע דקות בלבד על המגרש. שער חמישי העונה לריבייר, ששוב מנצח עבור קלאודיו ראניירי. אין יותר קבוצות מושלמות בצרפת.

לוקאס מנדס שחקן מארסיי. AP
נכנס כמחלי, כבש והפסיד. לוקאס מנדס/AP

סנט אטיין - בורדו 1:2

הקבוצה של כריסטוף גאלטייה התאוששה משלושה הפסדים ברציפות, שניים מהם לאסביירג הדנית בפלייאוף הליגה האירופית, וחזרו למסלול הניצחונות כדי להידבק לבחרות הצמרת. רומן המומה כבש ראשון אחרי שמונה דקות ולואיק פראן הכפיל בדקה ה-50. לודוביק אוברניאק רק צימק בדקה ה-90. בורדו שכזכור תפגוש את מכבי תל אביב בשלב הבתים של הליגה האירופית, ממשיכה לגמגם והיא עם ארבע נקודות מארבעה משחקים.

ניס - מונפלייה 2:2

המקומיים נפרדו מסטאד דו ריי העתיק עם משחק אחרון בהחלט שהסתיים בתיקו בלבד. כ-8,000 אוהדים השתתפו בצעדה חגיגית לעבר האצטדיון, ביניהם הנשיא ז'אן פייר ריבר, וגם הפתיחה הייתה נהדרת עם שער של המגן השמאלי טימותי קולודזייצ'אק בדקה ה-18. סולימאן קמארה איזן בדקה ה-35, ולנטין אייסריק החזיר את היתרון לניס עם שער נהדר בדקה ה-42, אבל סיאקה טיינה השווה בבעיטה חופשית בדקה ה-52. גם הרחקה שבע דקות לסיום של ג'אמל בקאר, המחליף של מונפלייה, לא סייעה לניס להיפרד מסטאד דו ריי עם ניצחון. אולי באצטדיון החדש אליאנץ ריביירה, אליו תעבור הקבוצה ב-22 בספטמבר, הדברים יראו קצת יותר טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully