וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ניצחון דרמטי לפ.ס.ז', הפסד למליקסון, תיקו לעטר

ראביו וזלאטן סידרו לפ.ס.ז' 0:2 על גנגאן בתוספת הזמן. ולנסיין ומליקסון הפסידו 1:0 ללוריין, עטר וריימס עם 0:0 מול נאנט

המחזור הרביעי בליגה הצרפתית, שיסתיים עם המשחק המרכזי בין מארסיי למונאקו, כמעט סיפק הפתעה אדירה הערב (שבת) בפארק דה פראנס, כאשר פריס סן ז'רמן התקשתה מול גנגאן ולבסוף ניצחה 0:2 מצמד שערים בתוספת הזמן, כולל שער בכורה של זלאטן איברהימוביץ'. ליון בצרות אחרי הפסד נוסף, הפעם 2:1 לאוויאן. מאור מליקסון שיחק 83 דקות בהפסד 1:0 של ולנסיין ללוריין, אלירן עטר השלים 90 דקות ב-0:0 של ריימס מול נאנט ועדן בן בסט הפצוע נעדר מסגל טולוז, שנוצחה 2:1 בידי באסטיה ונותרה ללא ניצחון.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן חוגג שער. AP
יותר מזל משכל. זלאטן איברהימוביץ'/AP

פריס סן ז'רמן - גנגאן 0:2

לורן בלאן קיווה שהניצחון על נאנט בשבוע שעבר ישחרר את השחקנים שלו. זה לא קרה. פריס סן ז'רמן קרטעה פעם נוספת, אבל גירדה ניצחון נוסף עם שערים בתוספת הזמן. האלופה שוב פגשה עולה חדשה, הפעם בפארק דה פראנס את גנגאן, ולא מצאה דרך להכניע את ממאדו סמאסה. השוער עצר פעמיים את אדינסון קבאני, ונעזר גם בקורות שבלמו את זלאטן איברהימוביץ' וטיאגו סילבה. בדקה ה-76 גנגאן כמעט עקצה, אבל סלבטורה סיריגו הציל את פ.ס.ז' מול מוסטפה יטבארה. שש דקות לסיום סמאסה טעה ויצא רע, אבל זלאטן בעט מזווית קשה החוצה. פ.ס.ז', שכבשה לפחות שער אחד ב-14 משחקיה האחרונים בליג 1, לא רצתה לקטוע את הרצף וקיבלה את השער ממקור בלתי צפוי. דווקא המחליף הצעיר אדריאן ראביו דחק מקרוב עם הברך בתוספת הזמן אחרי הדיפה של סמאסה לנגיחה של אלכס. שלוש דקות בתוך התוספת, פ.ס.ז' יצאה למתפרצת וזלאטן חגג שער בכורה העונה.

בלס מטוידי שחקן פריס סן ז'רמן מול פתיח אטיק שחקן גנגאן. AP
הקבוצה הצנועה בליגה כמעט לקחה נקודה מהקבוצה עם התקציב הגבוה ביותר. פתיח אטיק לפני בלס מטוידי/AP

אוויאן - ליון 1:2

משהו רע מאוד עובר על ליון, שספגה הפסד רביעי רצוף תוך שבוע וחצי. זה התחיל עם ההפסד הביתי לריאל סוסיאדד, נמשך עם המבוכה הנוספת בבית מול ריימס, ביום רביעי הגיע הפסד שני מול סוסיאדד והדחה מליגת האלופות, וכעת תורה של אוויאן לחגוג על חשבון החבורה של רמי גארד. המארחים, שצברו רק נקודה בשלושת המחזורים הקודמים, רשמו ניצחון ראשון בהיסטוריה שלהם על ליון, אחרי שתי תוצאות תיקו בעונה שעברה ושני הפסדים לפני שנתיים. ליון המשיכה להציג ילדים כמו ז'ורדן פרי ונאביל פקיר (בכורה בליגה), אבל בדקה השמינית היה זה קווין בריגו שהעלה את המארחים ליתרון. החלוץ הצרפתי השלים צמד בדקה ה-34 אחרי דאבל פס עם דניאל ואס, ליון איבדה את יוהאן גורקוף שנפצע ופרי רק הצליח לצמק עם שער בכורה נדיר, בבעיטה לחיבורים מ-30 מטרים. בכל זאת, ליון בצרות.

אוליבייה סורלאן שחקן אוויאן (משמאל) מול אלכסנדר לקאזט שחקן ליון. רויטרס
ניצחון ראשון בהיסטוריה של אוויאן מול ליון. אוליבייה סורלאן לפני אלכסנדר לקאזט/רויטרס

לוריין - ולנסיין 0:1

מאור מליקסון פתח בהרכב ולנסיין ושיחק 83 דקות בהפסד השלישי של קבוצתו בארבעה מחזורים. פביאן אודאר, שוערה הוותיק של לוריין, מנע מקשר נבחרת ישראל להבקיע בדקה השביעית וגם בדקה ה-53, כאשר המארחת נהנתה משער ניצחון של הקמרוני ונסן אבובקאר בדקה ה-13.

ריימס - נאנט 0:0

דווקא אחרי הניצחון הגדול בליון, ריימס חזרה למגרשה הביתי ולא הצליחה להכריע את המשחק מול העולה החדשה נאנט. אלירן עטר שמר על מקומו בהרכב ולראשונה גם לא הוחלף, אבל כמו יתר חבריו לא הרשים. מלך שערי ליגת העל בעונה שעברה שוב שיחק בעיקר בצד שמאל, כשבחוד ניצב גאטן שרבונייה שאכזב אף הוא.

באסטיה - טולוז 1:2
לבאסטיה: סדריק קסרו (43), רומאריק (67). לטולוז: מרטין ברייתווייט (57)

ראן - ליל 0:0

סושו - אז'קסיו 0:0

מאור מליקסון. GettyImages
הפסד שלישי בארבעה משחקים. מאור מליקסון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully