וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: בן שמעון הטיל וטו על מכירת שכטר ודמארי

שחרור אחד החלוצים עלה על הפרק כדי לפנות מקום לחיזוק, אך הסיכויים נמוכים. אחרי ב"ש: הרוש, קולין וחרסיסיץ' ספגו ביקורת

one

דאגה גדולה בהפועל תל אביב הן בצד המקצועי והן בצד הכלכלי. מבחינה מקצועית, האדומים יודעים שהקבוצה, שצברה נקודה אחת בשני מחזורי הליגה הראשונים ולא כבשה שער, נראית לא טוב בלשון המעטה וכבר מדברים על הטעויות שנעשו בקיץ בבניית הסגל. "יש פה יותר מדי שחקנים בלי כושר. העובדה שאנחנו לא מצליחים לנצח רק מורידה להם את הביטחון עוד יותר", אמר אחד השחקנים. "אנחנו לא נראים טוב בשום עמדה ולמרות הכנה טובה יחסית, בקבוצה יש בדיוק את אותן בעיות שהיו לה בעונה שעברה". בקבוצה לא מרוצים מכלל צורת המשחק, שכן בשלב זה אף אחד מהמערכים לא מתפקד ויש כבר כאלה שבחדרי חדרים מחליפים האשמות הדדיות במצב המקצועי.

כרגע, לא שבעי רצון במועדון מהיכולת של איתי שכטר והיה שם מי שאמר: "לא ברור איך ביכולת הזו בכלל מישהו ירצה לקנות אותו". כמו כן, בסביבתו של החלוץ מודים שהשחקן נמצא בתקופה לא טובה ולא מתנערים מאחריות, אך טוענים שהיכולת נגזרת מהרמה הכללית שהקבוצה מציגה ופוגעת בחזרה שלו לכושר. בנוסף, קיימת ביקורת גם על המאמן רן בן שמעון שמתעקש להרכיב את בריאן חרסיסיץ' שמציג יכולת חלשה מאז הגיע לקבוצה מקרית שמונה. גם שמעון הרוש ויורחן קולין ספגו ביקורות גדולות.

יורחן קולין בריאן חרסיסיץ' שחקני הפועל תל אביב. ברני ארדוב
לא נראים וטוב. קולין וחרסיסיץ'/ברני ארדוב

אם לא די במשבר המקצועי, בעיות לא פשוטות מטרידות את האדומים גם בפן הכלכלי. בימים האחרונים דובר על מכירת אחד מחלוצי הקבוצה: שכטר או עומר דמארי. בקרב מקורבים למועדון קיימות גרסאות שונות. על פי גרסה אחת, לאור הבעיות הכלכליות הפועל תל אביב היא זו שגיששה אצל מכבי תל אביב ובדקה האם זו תהיה מוכנה לרכוש את שכטר, כאשר השיקול היא לחסוך את שכרו הגבוה - כ-350 אלף יורו לעונה - ולהעשיר את הקופה ממכירתו. בסביבתו של החלוץ מאשרים את הגרסה הזו וטוענים שכרגע הצהובים לא מוכנים לשלם דמי העברה בגובה כמיליון יורו.

גרסה שנייה מדברת על כך שההצעה הגיעה ממכבי תל אביב המעוניינת להחתים חלוץ ישראלי לפני המועד האחרון לרישום שחקנים לשלב הבתים בליגה האירופית שיפוג מחר (שני) בלילה. אולם בהנהלה הבכירה של הפועל תל אביב מכחישים שאכן הגיעה הצעה רשמית כזו בנוגע לשכטר וכרגע שוללים כל ניסיון של העברת שכטר לקרית שלום, אלא אם כן ישולם תמורתו סכום חסר תקדים. "אם מכבי יהיו מוכנים לשלם שלושה מיליון יורו כנראה שלא נסרב".

ישנה גם גרסה שלישית המדברת על העובדה שהאדומים מעוניינים להתחזק במספר שחקנים, ביניהם הוזכר שמם של ויאם עמאשה או שחקן התקפה משמעותי אחר ומגן שמאלי זר, אך תקציב המועדון לא מאפשר לה כרגע לעשות כן אלא אם תמכור את אחד משחקניה היקרים, כאשר גם שמו של עומר דמארי שורבב כמועמד למכירה. בכל מקרה, בן שמעון הטיל וטו על מכירת השניים. על פי ההערכות, נראה שהסיכויים שאחד משני החלוצים יימכר נמוכים.

מי שאמור לחזור למשחק הליגה הבא נגד מכבי פתח תקוה הוא גילי ורמוט, שקיבל אתמול מנוחה עקב מתיחה בשריר התאומים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
איתי שכטר שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
לא הגיעה הצעה רשמית. שכטר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully