וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "התרגשתי. קיבלנו תמיכה מטורפת מהקהל"

הפועל באר שבע עם מאזן מושלם, החלוץ חזר לוורסמיל. אלישע לוי על הרכש המוצלח: "הבאנו שחקנים שמתאימים לשחק כאן"

דייב בוימוביץ'

הפועל באר שבע המשיכה היום (שבת) עם פתיחת העונה המרשימה שלה ושבוע אחרי שגברה על בית"ר ירושלים 0:2 במחזור הפתיחה, היא ניצחה את הפועל תל אביב בתוצאה זהה. סיראז' נאסר כבש ראשון בדקה ה-36, אליניב ברדה הכפיל בדקה ה-46 במה שהיה השער הראשון שלו בליגת העל מאז מאי 2007 ובאר שבע ניצחה את הפועל תל אביב לראשונה מאז נובמבר 2004.

קשר נבחרת רומניה, מריוס ניקולאה, יצא לפני סיום המשחק מיציע הכבוד בווסרמיל, אליו הגיע בליווי סוכנו, זאת לאחר שמוקדם יותר הוציא המועדון הודעה בה הובהר כי השחקן יחליט האם לחתום בישראל. לאחר שנראה היה כי השחקן גם סיכם את כל תנאיו, לפני המשחק נערכה שיחה בין הצדדים בה התגלעו פערים בנוגע למספר סעיפים. במועדון מעריכים כי השחקן, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, יחתום בסופו של דבר בקבוצה.

אוהדי הפועל באר שבע. דייב בוימוביץ'
ראו עוד ניצחון. אוהדי באר שבע/דייב בוימוביץ'

המאמן אלישע לוי סיכם: "זה היה מבחן עבורינו. ניצחנו את בית"ר ירושליםבשבוע שעבר ועשינו מה שמתבקש. היום זה היה מבחן וראינו קבוצה שיוצאת מסודר ומשחקת כדורגל טוב עם התקפות מהירות. עשינו שש נקודות וזה מאוד חשוב. הכדורגל נזיל, צריך לשמור על זה ולהתקדם".

המאמן התייחס לרכש המוצלח שהקבוצה עשתה בקיץ: "הבסיס שלנו גדל לעומת השנה שעברה. בנינו את הקבוצה לעומק עם שחקנים שמתאימים למועדון. אני שנה שנייה כאן ויודע מה המועדון הזה צריך. לא הבאנו הרבה שחקנים, אבל אלו שבאו הם שחקנים שמתאימים למקום. עוד שחקן אחד יהפוך אותנו לקבוצה טובה יותר".

אליניב ברדה אמר: "ראיתם את המגרש הזה. הרבה אנשים לא זוכרים את וסרמיל ככה, מלא כמו היום. התרגשתי, דחיפה כמו שקיבלנו היום היא מטורפת. מבחינתי בוזגלו היה המצטיין היום. רצינו לצאת לחג שמחים, לא יותר מזה".

מאור בוזגלו שהצטיין עם שני בישולים והכנה של כמה מצבים נוספים לחבריו, אמר: "כולם היה מצטיינים היום, כולם נתנו מעצמם ואין מאושר ממני מהניצחון הזה. אנחנו קבוצה טובה ומילת המפתח עכשיו היא המשכיות".

שחקני הפועל באר שבע, אופיר דוידזאדה, אליניב ברדה, מאור בוזגלו. רוני לבנה
"הרבה אנשים לא זוכרים את ורסמיל ככה". ברדה עם דוידזאדה ובוזגלו/רוני לבנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully