וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "לעונג הוא לי להיות מאמן לשחקנים האלה"

הישראלי זכה למקלחת צוננת משחקניו לאחר ההעפלה לבתים בליגה האירופית. שחקן עבר בלגי: "לא מתלהב מההצגות שלו"

אידיליה. זו המילה היחידה שתתאר את הלך הרוח בסטנדרד ליאז' בימים אלה, והמאמן גיא לוזון הוא הנהנה העיקרי מכך. לוזון קבוצתו הבלגית המשיכו אתמול (חמישי) את פתיחת העונה המושלמת שלהם עם ניצחון 1:3 על פ.ק מינסק, שהשלים עבורה העפלה לשלב הבתים של הליגה האירופית והעלה את מאזנה ל-11 ניצחונות מ-11 משחקים.

לוזון עם ניצחון 11 רצוף בסטנדרד, מתקרב לשיא המועדון

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. GettyImages
מי יעצור אותו? לוזון/GettyImages

האווירה הטובה השוררת בין לוזון ושחקניו ניכרה היטב אתמול, כשמיד עם שריקת הסיום השחקנים העניקו ללוזון מקלחת מאולתרת ושפכו עליו מים מכל הבא ליד - מה שגרם לו לאחר מעט לעמדת הראיונות. "עונג עצום להיות המאמן של המועדון הזה, ולחלוק את כל האמוציות הללו עם השחקנים. הייתה אווירה נהדרת. אני מודה לכל האוהדים. השחקנים גם הם שיחקו בדיוק כפי שציפיתי מהם, והכל עבד כמתוכנן".

כעת לוזון ניצב מרחק ניצחון אחד מהשוואת שיא המועדון של המאמן ז'אן טיסן שרשם 12 ניצחונות בליגה ובגביע ב-1999/2000. אך לפחות מדבריו משתמע כי השיא שהולך ומתקרב בצעדי ענק לא ממש מטריד אותו. "לא אכפת לי מכל המספרים, הדבר היחיד שמעניין אותי זה המשחק הבא נגד קורטרייק בליגה ואיך נשחק בו. השאר פחות חשוב. הבקענו שער מוקדם וזה דבר טוב, זה כבר הפך לסוג של מסורת בתחילת העונה. אני מקווה שנוכל להמשיך בצורה הזאת עד כמה שאפשר. אין לי העדפות מיוחדות בנוגע ליריבות הבאות שלנו בשלב הבתים. אני רק רוצה לנצח, לנצח ושוב לנצח", התלוצץ.

כדורגלן העבר הבלגי מארק דיגריס. GettyImages
לא אוהב את המוחצנות של לוזון. דה חרייזה/GettyImages

גב, עוד לפני המשחק אמש צוטט בתקשורת הבלגית שחקן קלאב ברוז' לשעבר מארק דה חרייזה וביקר את התנהגותו של המוחצנות של לוזון מאחורי הקווים. "גיא לוזון הוא מאמן יוצא דופן, אני קצת מוטרד מההתנהגות שלו. אני גם יודע שהרוב בטח נהנים מההתנהגות הזו כרגע... נכון לרגע זה, התוצאות שלו מדברות בעד עצמן, אבל אני לא מתלהב מההצגות שהוא עושה. האישיות שלו מאוד בולטת והוא מייצר המון התלהבות. החגיגות שלו אחרי השער השני מול מונס היו על גבול המוגזמות, אבל לזכותו ייאמר שהשחקן שכבש היה זה שהתחיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully