וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: לוזון עם ניצחון 11 רצוף בסטנדרד

המאמן רחוק ניצחון אחד משיא המועדון, אחרי 1:3 של ליאז' (90 דקות לבן חיים) על מינסק. נאתכו בישל ועלה, שריפה באלקמאר

29 משחקים נערכים הערב (חמישי) ברחבי אירופה בפלייאוף על העלייה לליגה האירופית, פרט למשחקה של מכבי חיפה מול אסטרה הרומנית. בגזרה הישראלית, גיא לוזון שמר על מאזן מושלם עם סטנדרד ליאז', שניצחה 1:3 את מינסק ועלתה שלב. ביברס נאתכו עלה עם רובין קאזאן, לאחר שבישל בניצחון 0:3 על מולדה, וגם קובי מויאל ושריף טירספול בשלב הבא אחרי 1:2 על וויבודינה. בניגוד אליהם, עודד גביש הודח עם שלאסק ורוצלאב שהובסה 5:0 בידי סביליה. אירוע ביזארי היה בהולנד, שם משחקה של אלקמאר מול אטרומיטוס הופסק בגלל שריפה בגג. שטוטגרט, סנט אטיין, ניס, אודינזה, ספרטק מוסקבה ופרטיזן בלגרד הודחו. פיורנטינה הפסידה אך עלתה, טוטנהאם טיילה.

שחקן סטנדרד ליאז', טל בן חיים. GettyImages
סטנדרד עדיין מושלמת. טל בן חיים והחברים/GettyImages

סטנדרד ליאז' - פ.ק מינסק 1:3 (1:5 בסיכום)

11 משחקים רשמיים, 11 ניצחונות. זה המאזן הנהדר של גיא לוזון כמאמן סטנדרד ליאז', וכעת הוא רחוק ניצחון אחד משיא המועדון של המאמן ז'אן טיסן, שרשם 12 ניצחונות בליגה ובגביע ב-1999/2000. כהרגלם, שחקניו של לוזון שוב כבשו שער מהיר, כאשר כבר בדקה השלישית פול אמפוקו הרשית. בדקה השישית הכפיל איגור דה קמארגו את התוצאה, כשמינסק צימקה משער של ויטאלי קיבוק אחרי שתי דקות נוספות. בדקה ה-35 בישל דה קמארגו לז'ופרה מוז'אנגי ביה, שכבש את השער השלישי והאחרון. טל בן חיים השלים 90 דקות בהרכב סטנדרד, דודו ביטון לא נכלל בסגל.

רובין קאזאן - מולדה 0:3 (0:5 בסיכום)

ביברס נאתכו פתח בהרכב המארחת ואף בישל לרומן ארמנקו בדקה ה-50, כשקאזאן לא התקשתה לטאטט מדרכה את הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר. הנורבגים החזיקו מעמד עד הדקה ה-33, אז אלכסנדר פרודניקוב מצא את הרשת. בדקה ה-50 נאתכו בישל לארמנקו, אלכסנדר ריאזנצב החמיץ פנדל אחרי שלוש דקות ונאתכו פינה את מקומו בדקה ה-64. המחליף האירני בן ה-18, סרדאר אזמון, סגר עניין בדקה ה-84 עם שער כבר בבכורה שלו.

שריף טירספול - וויבודינה 1:2 (2:3 בסיכום)

חלק גדול מההחלטה של קובי מויאל לבחור בשריף טירספול כיעד הראשון בקריירה שלו מעבר לים נגע להשתתפותה העתידית בשלב הבתים של הליגה האירופית, וכעת החלום שלו התממש. שריף ניצלה את הביתיות שלה וניצחה הודות לשערים של ג'וליאם (59) ופרננדו (67) הברזילאים. מויאל פתח בהרכב ושיחק 79 דקות. וויבודינה צימקה עם שער של ניקולה לקוביץ' בדקה ה-90.

שחקני שטוטגרט מאוכזבים. Daniel Kopatsch, GettyImages
גם המאמן החדש לא עזר. שחקני שטוטגרט/GettyImages, Daniel Kopatsch

אלקמאר - אטרומיטוס 1:0 (הופסק בדקה ה-57 בגלל שריפה בגג)

תקרית מוזרה בהולנד. המארחים חזרו למגרשם אחרי 1:3 ביוון על הקבוצה בה משחק לואיג'י צ'נאמו, שוער מכבי נתניה בעונה שעברה, אבל בדקה ה-57 נאלצו לשלוח את האוהדים הביתה בגלל עשן שהגיע מגג האצטדיון והצביע על שריפה. המגרש פונה ובאופ"א ביקשו מאלקמאר לקיים את המשך המשחק כבר מחר, עוד לפני ההגרלה שתיערך בצהריים.

סלובן ליברץ - אודינזה 1:1 (2:4 בסיכום)

הצ'כים הדהימו באיטליה בשבוע שעבר וידעו לשמור על התוצאה בבית, למרות ההצהרות של אנטוניו די נטאלה וחבריו כי הם יעשו את המהפך. דזון דלארז' הקונגולזי כבש בדקה ה-23 לזכות ליברץ וסיבך את אודינזה עוד יותר. הזברטה הצליחו רק להימנע מהפסד עם שער של אנדראה לצארי בדקה ה-42, וסיימו את דרכם באירופה.

שטוטגרט - רייקה 2:2 (4:3 בסיכום)

הפתעה גדולה בגרמניה. שטוטגרט שפתחה את העונה עם שלושה הפסדים בשלושת המחזורים הראשונים בבונדסליגה והפסידה 2:1 בקרואטיה במשחק הראשון, כבר ביצעה שינוי על הקווים כשברונו לאבדיה פוטר ותומאס שניידר מונה במקומו, אבל הערב זה לא עזר. כריסטיאן גנטנר (34) ו-ודאד איבישביץ' (75) כבשו לגרמנים, לאון בנקו (30) וגוראן מויאנוביץ' (90) העלו את הקרואטים.

סנט אטיין - אסביירג 1:0 (5:3 בסיכום)

הפתעה לא פחות גדולה הייתה בצרפת. שחקניו של כריסטוף גלטייה קיוו למחוק את ההפסד 4:3 מהמשחק המטורף שהיה בדנמרק, אבל דווקא במגרש הביתי לא הצליחו לכבוש למרות 11 בעיטות לשער. סנט אטיין לחצה ותקפה ללא הרף, אבל לאחר כל ההחטאות נכנעה לשער עצמי של מוסטפה ביאל סל. אסביירג הצנועה בשלב הבתים לראשונה בתולדותיה.

טוטנהאם - דינמו טבילסי 0:3 (0:8 בסיכום)

התרנגולים חגגו את ההחתמות של אריק לאמלה וכריסטיאן אריקסן, ולא התקשו לטייל גם בגומלין מול הגאורגים. ג'רמיין דפו קיבל מאנדרה וילאש בואש את המקום בהרכב, והחזיר עם צמד בדקות 40 ו-45. לואיס הולטבי הגרמני, שבישל את הראשון של דפו, כבש את השלישי בדקה ה-69.

ג'רמיין דפו עם לואיס הולטבי שחקני טוטנהאם. GettyImages
ניצלו את ההזדמנות שלהם. ג'רמיין דפו עם לואיס הולטבי/GettyImages

משחקים נוספים

פיורנטינה - גראסהופרס 1:0 (2:2 בסיכום, פיורנטינה עלתה בשערי חוץ)
שלאסק ורוצלאב - סביליה 5:0 (9:1 בסיכום, 20 דקות לעודד גביש)
סנקדרובו - צ'רנומורץ אודסה 0:1 (1:1, 6:7 לאודסה בפנדלים)
ספרטק מוסקבה - סט. גאלן 4:2 (5:3 בסיכום)
דילה גורי - ראפיד וינה 3:0 (4:0 בסיכום)
נורשלאנד - אלפסבורג 1:0 (2:1 בסיכום)
דינמו קייב - אקטובה 1:5 (3:8 בסיכום)
טרבזונספור - קוקסי 1:3 (1:5 בסיכום)
אפואל ניקוסיה - זולט וארחם 2:1 (3:2 בסיכום)
פטרולול פלוישטי - סוונסי 1:2 (6:3 בסיכום)
בשיקטאש - טרומסו 0:2 (2:3 בסיכום)
ניס - אפולון לימסול 0:1 (2:1 בסיכום)
פ.צ תון - פרטיזן בלגרד 0:3 (1:3 בסיכום)
גנק - הפנרפיורדור 2:5 (2:7 בסיכום)
פרנקפורט - קרבאח 1:2 (1:4 בסיכום)
פאשינג - אשטוריל 2:1 (4:1 בסיכום)
דנייפרופטרובסק - קאליו 0:2 (1:5 בסיכום)
ז'לגיריס - רד בול זלצבורג 2:0 (7:0 בסיכום)
פיינורד - קובאן קרסנודאר 2:1 (3:1 בסיכום)
בטיס - יבלונץ 0:6 (1:8 בסיכום)
ספורטינג בראגה - פנדורי 2:0 לאחר הארכה (2:1 בסיכום)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully