וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום באליפות ארה"ב: סלע וגלושקו ימשיכו במסע המרשים?

הישראלי יפגוש לקרב קשה את טיפסרביץ' המדורג 18 בטורניר (בסביבות 19:30). בהמשך: גלושקו נגד ויקרי האמריקאית

מעטים האמינו שנוכל לראות שני טניסאים ישראלים בסיבוב השני באליפות ארצות הברית, אבל דודי סלע ויוליה גלושקו עשו את המוטל עליהם ויותר מכך, והגיעו למעמד הזה. היום (חמישי) הם יעלו לשחק בתקווה להמשיך לחלום ולפנטז על התקדמות בטורניר היוקרתי. תחילה יעלה סלע לקרב קשה נגד ינקו טיפסרביץ' הסרבי המדורג 18 בטורניר (בסביבות 19:30, שעון ישראל) על מגרש מספר 4, ולא הרבה אחריו (בסביבות חצות) תעלה יוליה גלושקו באותו מגרש למשחק מסקרן נגד סאשיה ויקרי האמריקאית.

הטניסאי הישראלי דודי סלע. AP
הפסיד לסרבי בשלושת המפגשים הקודמים. דודי סלע/AP

דודי סלע - ינקו טיפסרביץ'

סלע, שמדורג 77 בעולם, סיפק משחק לחימה מצוין בסיבוב הראשון נגד אנדריי קוזנצוב ושלח אותו הביתה אחרי חמש מערכות, אבל כעת גם הישראלי הבכיר מודע לעליית המדרגה המשמעותית שהוא יידרש אליה. כזכור, הישג השיא של סלע בפלאשינג מדו הוא העפלה לסיבוב השני, מעמד שאליו הגיע שלוש פעמים (2007, 2010 ו-2011) וכעת הוא ינסה לחצות את המשוכה הקשה הזו.

יריבו הסרבי של סלע, שמדורג 21 בעולם, דורג בשיאו במקום השמיני (ב-2012), אבל מאז הידרדר מעט. בשנתיים האחרונות טיפסרביץ' הגיע עד לרבע הגמר, אבל בטורנירי הגרנד סלאם של השנה הוא נעצר בשמינית הגמר באוסטרליה, בסיבוב השלישי ברולאן גארוס ובסיבוב הראשון בווימבלדון. בסיבוב הראשון הסרבי לא נאלץ לעבוד קשה מדי מול פאבלו צ'ואבס האורוגוואי בשלוש מערכות.

הסרבי פתח את העונה בצורה מצוינת עם זכייה בטורניר שנאי בהודו, אבל מאז הוא לא הצליח להגיע לשלבים המתקדמים בטורנירים שבהם הוא השתתף. בסינסינטי, הטורניר האחרון שלו, הוא נעצר כבר בשלב 32 האחרונים אחרי שפגש את מילוש ראוניץ' והודח בשתי מערכות. טיפסרביץ' וסלע נפגשו שלוש פעמים בקריירה, אבל בכל המקרים הללו ידו של הסרבי הייתה על העליונה כשהפעם האחרונה הייתה במיאמי והישראלי נוצח 6:2, 6:4.

יוליה גלושקו טניסאית ישראלית. Matthew Lewis, GettyImages
מפתיעה אפילו את עצמה. יוליה גלושקו/GettyImages, Matthew Lewis

יוליה גלושקו - סשיה ויקרי

לא הרבה האמינו שגלושקו יכולה לחצות את המשוכה שנקראת נדיה פטרובה, אבל הישראלית שנראית מצוין בשבועות האחרונים ומדורגת במקום ה-128 בעולם הייתה חתומה על סנסציה גדולה עם ההדחה של הרוסיה שדורגה 20 בטורניר 3:6, 4:6. כעת הישראלית מקווה לעשות צעד נוסף בדרך לתהילה בהופעתה השנייה בלבד באליפות ארצות הברית מול יריבה שנוחה הרבה יותר. כזכור, גלושקו נכנסה להגרלה הראשית אחרי שלושה ניצחונות בשלב המוקדמות.

יריבתה האמריקאית בת ה-19 מדורגת במקום ה-238 בעולם וזו ההופעה הראשונה שלה בקריירה בטורניר גרנד סלאם. אל השלב הזה היא הגיעה אחרי ניצחון מרשים 4:6, 4:6 על מריאנה לוצ'יץ' בארוני הקרואטית הוותיקה ועל כן גלושקו צריכה לא להקל בה ראש. שתי הטניסאיות הללו לא נפגשו מעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully