וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: איציק כהן יעבור בבקרה, עשוי לשחק בשבת

28.8.2013 / 21:44

הסאגה הסתיימה: הפועל ירושלים חתמה על טופס השחרור של החלוץ. עדן נחמני נפצע ועשוי להחמיץ את מכבי פתח תקוה

one

אחת הסאגות הארוכות ביותר בקיץ הקשה שעובר על בית"ר ירושלים סוף סוף הסתיימה הערב (רביעי), כאשר הפועל ירושלים חתמה על טופס השחרור של איציק כהן, והחלוץ הצעיר עובר באופן רשמי לצהובים-שחורים. החלוץ המוכשר יעבור מחר בבקרה ויעמוד לרשות אלי כהן כבר במשחק הליגה הקרוב של בית"ר, ביום שבת מול מכבי פתח תקוה באצטדיון המושבה. כזכור, כהן חתם בבית"ר לפני כשבועיים לחמש שנים, לאחר שהקבוצה רכשה 50 אחוז מכרטיסו.

"אני מאושר שכל העניין מאחורי ועכשיו אני רוצה להתפנות להוכיח לבעלים של בית"ר ירושלים, אלי טביב, שהיה שווה להילחם עליי", אמר איציק כהן אחרי החתימה ולא שכח גם את המועדון ממנו בא: "אני רוצה להודות להפועל ירושלים. מקום שהיה הבית שלי ולקהל שליווה אותי. אני מתרגש לקראת ההופעה הראשונה שלי בבית"ר".

לאחר שעד עתה לא הצליחה להעביר לשורותיה אף שחקן השבוע פרט לניסו קפילוטו וטטה בנגורה, באימון הקבוצה היום מתח החלוץ עדן נחמני שריר ברגלו, וכפי שהדברים נראים כרגע הוא צפוי להיעדר מהמשחק בשבת. בעקבות המצב, אלי כהן עשוי להציב את בנגורה בהרכב, למרות שבמועדון חוששים מפציעתו בשל כושרו הלקוי ומעדיפים לשלבו רק כמחליף. אפשרות נוספת של המאמן היא להציב את אחיו, הקשר עומר נחמני, שיכול לשחק גם כחלוץ.

למרות הרצון הגדול של בית"ר לשדרג את הסגל לפני המחזור הקרוב, לא נראה כי במועדון יצליחו לסגור את כל הקצוות עד ליום חמישי בערב. יחד עם זאת, ישנה התקרבות גדולה בכל הקשור לסינטאיהו סלליך. ביממה האחרונה חל שינוי ובמכבי חיפה הבהירו לאלי טביב שהם לא מתנים עוד את העברת סלליך ברכישת חן עזריאל ולפיכך הצדדים קרובים לסיכום, אך ספק גדול אם הדברים יסגרו עד חמישי בערב והוא יוכל לשחק בשבת. ההערכה היא שהקשר יצטרף לקבוצה מהבירה לפני ראש השנה. על בריאן ז'ונס הגישה בית"ר הצעה כספית, אך גם אם הדברים ייסגרו היום ספק גדול אם השחרור הבינלאומי יגיע עד מחר.

איציק כהן שחקן הפועל ירושלים לפני חגי גולדנברג שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
סוף טוב, הכל טוב. איציק כהן/ברני ארדוב

מעבר לבעיות הללו, לבית"ר ישנה בעיה גם בעמדת הבלם. רמי מרבאל, שהמאמן אלי כהן רצה לצרף לקבוצה, דורש כ-250 אלף יורו ובשלב זה אינו מוכן להתגמש והפערים בין הצדדים גדולים. שני שחקנים נוספים להם הגישה בית"ר הצעות ענו בשלילה. שם נוסף שהצטרף לרשימה הוא זה של אנדרה פינטו, הבלם הפורטוגלי בן ה-23 של פנאתינייקוס אתונה. פינטו גדל בפורטו ועבר מספר קבוצות בפורטוגל לפני שהגיע בעונה שעברה לפאנאתינייקוס בעונה שעברה ושיחק כ-16 משחקים. פינטו אינו בתכניות של פאנאתינייקוס לקראת העונה הקרובה ואמור להחזיר לבית"ר תשובה האם הוא מעוניין להגיע לישראל.

מי שצפוי לפתוח בשבת הוא הקשר הניגרי אייס קרים אוסה שצפוי להצטרף בקישור האחורי לשי חדד ואופיר קריאף. אם איציק כהן או בריאן ז'ונס בכל זאת יעברו עד מחר לשורות הקבוצה רשמית, הם עשויים להיות בתמונת ההרכב. עומר אצילי עשוי לרדת לספסל.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ממתין לתשובת פינטו. אלי כהן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully