וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: שי חדד לא יזדקק לניתוח

27.8.2013 / 13:30

תוצאות ה-MRI בישרו כי השחקן לא סובל מקרע במיניסקוס. אם בריאן ז'ונס לא יעבור בבקרה עד חמישי, בית"ר עשויה לשחררו

one

בבית"ר ירושלים קיבלו היום (שלישי) בשורות מעודדות: תוצאת בדיקת ה-MRI שעבר שי חדד, הראתה כי השחקן לא סובל מקרע במיניסקוס ולא זקוק לניתוח ארתרוסקופיה אלא רק מחבלה בסחוס. בתקופת הפגרה השחקן יעבור סדרת טיפולים כדי להקל על הכאבים שהוא חש בברך. השחקן יעמוד לרשות המאמן אלי כהן ביום שבת נגד מכבי פתח תקוה במושבה.

הבלם רמי מרבאל יגיע להתרשמות בבית"ר ירושלים

טביב עודד את שחקניו, אלי כהן: "הרווחנו את הצעירים"

שחקן בית"ר ירושלים שי חדד. קובי אליהו
בשורות טובות לבית"ר. שי חדד/קובי אליהו

לקראת המשחק, המאמן מקווה שכבר היום הוא יקבל תשובה חיובית מכיוונו של איציק כהן, שהפועל ירושלים אמורה לחתום על השחרור שלו. אתמול סוכמו כל הפרטים בין הצדדים אך היריבה העירונית עדיין לא העבירה את השחרור ועד שזה לא יקרה בבית"ר וגם השחקן עצמו חוששים מסחבת שתגרום לו להיעדר ממשחק נוסף.

המאמן אלי כהן מקווה כי בריאן ז'ונס יחתום גם הוא על חוזהו ויעמוד לרשותו בשבת, אך הדברים יתבהרו ביממה הקרובה. אם ז'ונס לא יעבור עד ליום חמישי ויהיה זמין למשחק בשבת, בית"ר עשויה לוותר עליו.

בבית"ר מקווים לקבל היום תשובה חיובית ממכבי חיפה בנוגע לסינטאיהו סלליך. במכבי חיפה הבטיחו לבית"ר הבהרות עד הערב. אם חיפה לא תשחרר את השחקן או תתנה זאת ברכישת חן עזריאל, עשוי אלרואי כהן לחזור לתמונה ולהיכנס שוב למו"מ.

בית"ר הגישה אמש לניר סביליה את החוזה עם כל התיקונים שביקש והוא צפוי לחתום ולהתמנות רשמית עד מחר למנכ"ל. כל הפרטים הקטנים בנוגע לסמכויות התפקיד נסגרו. טביב ונציגיו נותנים אמון מלא בסביליה ויחד עם התמיכה הגדולה שקיבל סביליה מעמותת האוהדים ישנו קונצנזוס מלא על המינוי. סביליה מסרב לדבר על מינויו עד שימונה רשמית.

בהודעה שהוציאה היום הקבוצה נכתב: "הנהלת המועדון סילקה את כל חובות העונה שעברה לספקים לרבות חברת אלדן וחברות האבטחה ולשחקני הקבוצה בעונה שעברה כגון עמית בן שושן, עליו נכתב בתקשורת כי הוא שוקל תביעה כנגד המועדון בשל חוב כספי, ובנוסף שולמו כל הפרמיות לשחקנים על צבירת הנק? מהעונה שעברה. כמו כן שולמו כל המשכורות לעובדי המועדון להם היו חייבים כספים מהעונה שעברה. כאמור, אלי טביב עמד בהבטחתו כי יעמול לצמצום הגירעון וסילוק חובות העבר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
בריאן ז'ונס, נבחן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בבית"ר יוותרו עליו? בריאן ז'ונס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully