וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: הבלם רמי מרבאל יגיע להתרשמות

26.8.2013 / 16:01

אנשי הקבוצה קיבלו המלצות חמות על הצרפתי בן ה-30 שמשחק בגנט הבלגית. טטה בנגורה הרשים באימון ועשוי לפתוח בשבת

one

הבלם הצרפתי רמי מרבאל יגיע בימים הקרובים להתרשמות בבית"ר ירושלים. אנשי הקבוצה הירושלמית קיבלו המלצות חמות על השחקן, ששיחק בשלוש השנים האחרונות בליגה הבלגית, משחקנים ישראלים ששיחקו בבלגיה ובראשם קשר הקבוצה דור מלול. למרבאל חוזה לעונה נוספת בגנט, אך הוא לא נמצא בתכניות המקצועיות של המאמן. אם מרבאל ירשים את אלי כהן, בית"ר תרד מצירופו של הבלם הצ'יליאני פאבלו קונטרראס מאולימפיאקוס.

מרבאל, 30, הגיע לגנט בינואר 2012 ומאז רשם 53 הופעות במדי הקבוצה וגם כבש ארבעה שערים. הוא החל את הקריירה בקבוצת בובה הצרפתית ומאז שיחק באולדהאם האנגלית וכן באז'קסיו, טור ונאנט במולדתו. לפני המעבר לגנט, הופיע מרבאל עונה וחצי במדי זולטה וארחם בליגה הבכירה בבלגיה. בעונה שעברה שיחק מרבאל בעיקר בעמדת המגן השמאלי והיה אחראי על ביצוע המצבים הנייחים בקבוצתו.

הבלם רמי מרבאל במדי גנט. GettyImages
מרבאל/GettyImages

בנוגע לסינטיהו סלליך, היממה הקרובה אמורה להיות קריטית בנוגע לסיכויי ההצטרפות שלו לקבוצה מהבירה. אם עד היום חיפה התנתה את צירוך סלליך ברכישת חן עזריאל על ידי בית"ר, הרי שכעת בעקבות העובדה שהאחרון תובע את הירוקים, המסרים שקיבלו בבית"ר הם שחיפה עשויה לרדת מדרישתה ותטפל במקרה של חן עזריאל בנפרד.

כמו כן, ביממה הקרובה אמור הקשר-חלוץ בריאן ז'ונס לסכם את תנאיו במועדון. לאחר מכן הברזילאי יחתום על חוזהו ויעבור בבקרת התקציבים על מנת שיוכל לעמוד לרשותו של המאמן אלי כהן בשבת הקרובה במושבה נגד מכבי פתח תקוה. הפועל ירושלים אמורה להעביר היום את השחרור של איציק כהן לאחר שאתמול סוכמו כל התנאים בין הצדדים, ך עד שזה לא יקרה בבית"ר לוקחים כל תרחיש

מי שהפתיע באימון אתמול היה טטה בנגורה, שביום שישי עוד חלוד. בנגורה הפגין יכולת טובה והוא בתמונת ההרכב כבר למשחק בשבת. שחרורו של החלוץ הגיע אתמול, כמו גם זה של ניסו קפילוטו ושניהם יעמדו לרשות המאמן בשבת הקרובה. בבית"ר מעריכים כי כ-4,000 אוהדים ילוו את הקבוצה לפתח תקוה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully