וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאפולי: "נתבע 100 מיליון יורו על פציעת היגואין"

נשיא המועדון זועם על הרשויות עקב הטיפול הלקוי לטענתו בחלוץ, שנפצע במהלך טיול. "הפוליטיקאים חייבים ללמוד לקח"

פציעתו המוזרה של גונסאלו היגואין לא יורדת מהכותרות באיטליה. לפי הפרסומים באיטליה, נאפולי תתבע סכום בלתי נתפש של 100 מיליון יורו ממחוז קמפאניה, לאחר שחלוץ הרכש הנוצץ שלה נפצע במהלך טיול.

כזכור, בעודו מנסה להנות ממנעמיה של איטליה, אירע לארגנטינאי מקרה מצער: הארגנטינאי הובהל לבית החולים "קאפילופי" עם פציעה בלסת, לאחר שהחליק ונפגע מסלע במהלך טיול באי הקטן קפרי, הסמוך למפרץ נאפולי. החלוץ מיד אושפז במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים, ועל פי דיווחים, הוא פתח את הלסת והרופאים נאלצו לתפור את פניו, וב"קוריירה דלו ספורט" פורסמו אמש תמונות של השחקן בבית החולים.

גונסאלו היגואין מוצג כשחקן נאפולי. SalVatore Laporta, AP
שיחת היום במחוז קמפאניה. היגואין/AP, SalVatore Laporta

"מיד כשראיתי את התמונות של היגואין אמרתי לעורכי הדין שלי: אנחנו נתבע את העיר ואת מחזו קמפאניה על 100 מיליון יורו על הנזק", אמר נשיא נאפולי אורליו דה לורנטיס. "הפוליטיקאים חייבים ללמוד לקח, הגיע הזמן שהרפואה שלנו תתקדם. יש תיירים בקאפרי והם מסוגלים לקנות מעבורת שתשיט אותם במיליוני דולרים אבל לא מסוגלים לטפל בתייר שנפגע? אפילו באפריקה היו מטפלים במקרה טוב יותר".

ראש האי קפרי, צ'ירו למבו, הגיב לדבריו של נשיא נאפולי: "זאת הצהרה מגוחכת, מאשימים אותנו בשקרים, אנחנו דואגים לבריאותו של כל תייר באי, ולא רק לבריאותם של עשירים ומפורסמים. אני מבין מהדו"ח שמר היגואין טופל בדקות הראשונות לפציעה על ידי משמר החופים והועבר לבית החולים. הצוות הרפואי טיפל בו במקצועיות ומסירות. אני תומך לגמרי ברופאים, בית החולים מתקדם ומודרני, ואני מרגיש בטוח להמליץ לכל תייר לטייל באי שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully