וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו אינגלס: "יש לנו קבוצה מאוזנת ומאמן נהדר"

האוסטרלי נחת בנתב"ג ולא יכול לחכות לפתיחת העונה. דווין סמית' על ההחלטה להמשיך בצהוב: "זה המקום בו רציתי להיות"

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי שון ג'יימס, סופוקליס שחורציאניטיס וג'ייק כהן, נחתו היום (שלישי) בארץ גם דווין סמית' וג'ו אינגלס לקראת פתיחת האימונים של מכבי תל אביב. הקבוצה תחל את אימוניה בימים הקרובים עם הזרים החדשים, השחקנים הצעירים, והזר מרכוס רלפורד שהצטרף למועדון במיוחד בשביל האימונים. הישראלים הבכירים, בתוספת ריקי היקמן, יצטרפו רק לאחר אליפות אירופה בסלובניה.

גם סופוקליס שחורציאניטיס נחת: "אני מאוד שמח להיות כאן שוב"

הנהלת מכבי תל אביב הציעה ליוגב אוחיון חוזה חדש

שחקן מכבי תל אביב דווין סמית'. קובי אליהו
ברוכים השבים. דווין סמית'/קובי אליהו

"זה המקום בו רציתי להיות", אמר סמית' עם נחיתתו, "אני נרגש מהכיוון בו המועדון הזה הולך ושמח להיות חלק מהמורשת של מכבי". הפורוורד האמריקאי שהיה מבוקש על ידי קבוצות רבות באירופה במהלך הקיץ לפני שבחר להישאר במדים הצהובים נשאל על עזיבתם של ליאור אליהו ודרק שארפ, והשיב: "אני לא יודע מה היה, אני מאחל להם בהצלחה וכל מה שאנחנו יכולים לעשות זה לעבוד עם החבר'ה שיש לנו ולנסות להתקדם קדימה".

על שיתוף הפעולה המחודש עם סופוקליס שחורציאניטיס אמר השחקן: "אני מצפה לשחק עם סופו, הוא משהו מיוחד כשהוא עובד קשה והוא יגיע מוכן לשחק". לבסוף, על המטרות של הצהובים השנה אמר סמית': "אנחנו רוצים לזכות באליפות וביורוליג, לנצח כל משחק. מכבי מייצגת אליפויות, זו המסורת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ג'ו אינגלס שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"יש לנו סגל טוב". אינגלס בנתב"ג/קובי אליהו

כמה שעות לאחר נחיתת סמית' הגיע גם אינגלס האוסטרלי. "חיכיתי להגיע לפה, אני שמח להיות כאן", אמר אינגלס. "אני לא יודע הרבה על מכבי. שיחקתי כאן כמה פעמים, העיר נהדרת ממה שהבנתי והאוהדים מאוד מעורבים, שזה מצוין. שמעתי הרבה מריצ'ארד הנדריקס, ואני נרגש להגיע".

בהמשך נשאל האוסטרלי לגבי הציפיות. "יש לנו סגל טוב", אמר, "אני מאוד אוהב את הקבוצה שיש לנו, אנחנו מאוזנים ויש לנו מאמן נהדר. אני רק רוצה להתחיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully