וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחורציאניטיס נחת: "המטרה היא קודם כל אליפות"

הסנטר היווני שב לקדנציה שנייה במדי מכבי תל אביב והתקבל באהבה בשדה התעופה: "אני מאוד שמח להיות כאן שוב"

צילום ועריכת וידיאו: קובי אליהו

סגנית אלופת ליגת העל בכדורסל, מכבי תל אביב, ממשיכה במרץ בהכנות לקראת העונה שבפתח והשחקנים הזרים שירכיבו את הסגל שלה ב-2013/14 נוחתים בימים אלה בישראל. האחרון לעשות זאת היה סופוקליס שחורציאניטיס, שהגיע הלילה (בין שני לשלישי) לנמל התעופה בן גוריון והתקבל באהבה על ידי מספר מאוהדי הקבוצה, ששרו שירים עבורו כמו גם עבור ניקולה וויצ'יץ', ששב לקבוצה הקיץ בתפקיד ניהולי והגיע לקבל את פניו של השחקן.

"אני מאוד שמח להיות כאן שוב, אני מתרגש לקראת העונה שבפתח", אמר סופו בשדה התעופה, "אני מקווה שנהנה ושתהיה לנו שנה מרתקת. אני מאוד רוצה לשחק שוב ולהיות עם החברים שלי במכבי. הייתה לי פציעה קטנה באמצע העונה בפנאתינייקוס והחלטתי לוותר על היורובאסקט כדי שאוכל לעבוד על הגוף שלי. הופתעתי מאוד שמכבי הפסידה את האליפות, המטרה היא להחזיר אותה".

רק לפני כחודש נופה שחורציאניטיס מסגל נבחרת יוון לקראת טורניר היורובאסקט, שייצא לדרך בשבוע הבא בסלובניה. הניפוי הזה, שנבע מפציעה של הענק היווני, הוביל לחששות לגבי מצבו הבריאותי.

הנהלת מכבי תל אביב נפגשה עם יוגב אוחיון והציעה לו חוזה חדש

סופוקליס שחורציאניטיס מכבי תל אביב כדורסל. קובי אליהו
פנים חדשות-ישנות. שחורציאניטיס והאוהדים/קובי אליהו

שחורציאניטיס (28, 2.06 מ') גדל באיקליס סלוניקי, ושיחק עונה אחת בקאנטו ועונה נוספת באריס סלוניקיל פני שחתם באולימפיאקוס ב-2005. אחרי חמש עונות בפיראוס הוא עבר למכבי תל אביב, שם בילה שנתיים בעונות 2010/11 ו-2011/12.

בעונתו הראשונה בצהוב הוא היה שותף להעפלה לגמר היורוליג ורשם 12 נקודות ו-4.1 ריבאונדים למשחק. בשנתו השנייה שחורציאניטיס סיפק 8.7 נקודות בממוצע למשחק ביורוליג ב-21 משחקים, ושיחק 16 דקות בממוצע למשחק. במשחקי הליגה רשם עשר הופעות בלבד וממוצעים של 9.1 נקודות ו-4.3 ריבאונדים.

אשתקד הוא עזב את יד אליהו וחתם לשלוש שנים תחת המאמן ארגיריס פדולאקיס שהחליף את ז'ליקו אוברדוביץ'. בעונה שעברה במדי פנאתינייקוס קלע 7.8 נקודות בממוצע ביורוליג ולקח 2.3 ריבאונדים, ושיחק בממוצע 12 דקות במשחק. בהדחה של פאו מול ברצלונה בטופ-8 קלע 5.2 נקודות ב-10 דקות. בליגה היוונית רשם ממוצע של 8.1 נקודות ו-2.3 ריבאונדים ב-11.5 דקות.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully