וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנצ'לוטי לא משתלט על האש בגזרת השוערים"

התקשורת הספרדית מספרת שמאמן ריאל מדריד מתקשה לתמרן בין דייגו לופס לאיקר קסיאס. האחרון יעזוב לארסנל?

גם שעות לפני משחק הליגה הערב נגד גרנאדה (שני, 22:00, ספורט 5), בריאל מדריד עוסקים בשאלה מי יפתח בין הקורות, כאשר הצפי הוא שזה יהיה דייגו לופס. סימני השאלה המרובים נעים כמובן סביב איקר קסיאס, שלא שיחק במחזור הראשון נגד בטיס ולא הסתיר את חוסר שביעות הרצון שלו מההחלטה של המאמן קרלו אנצ'לוטי.

בחלק מכלי התקשורת בספרד טוענים היום שהטקטיקן האיטלקי רחוק מלשלוט על האש בגזרת השוערים והזכירו שביום חמישי חלק מאוהדי ריאל עודדו את קסיאס במהלך משחק הידידות נגד אל סעד של ראול, משחק בו הוא פתח. אנצ'לוטי לא אהב את זה ואמר כבר אתמול: "הפעולות של האוהדים היו קצת חסרות נימוס לדעתי".

איקר קסיאס, שוער ריאל מדריד. AP
אם קסיאס ימשיך לשבת על הספסל, לא יהיה שקט בגזרה/AP

בינתיים ישנן גם ביקורות על כך שאנצ'לוטי לא אמר לאף אחד מהשוערים מי מהם יפתח הערב, דבר שלדברי חלק מהפרשנים גורם למתח שלילי. המאמן האיטלקי הסביר: "אני לא אגיד מי ישחק כי אני לא רוצה לעסוק בנושא הזה יותר. זה טוב שיש לנו שני שוערים פנטסטיים. אני צריך לקבל החלטה, אבל זה דבר רגיל עבורי".

לכולם ברור שאם קסיאס ימשיך לשבת על הספסל, הגזרה תמשיך לרעוש. גם אם לא מכיוונו, עיתוני מדריד לא יפסיקו לעסוק בו ובספסול שלו - בטח כשמדובר ב"שנת מונדיאל" בה השוער בן ה-32 יהיה חייב לשחק כדי לשמור על מקומו בהרכב של נבחרת ספרד.

לפיכך, פחות משבוע לפני שחלון ההעברות של הקיץ נסגר בליגות הבכירות באירופה, בספרד ובאנגליה לא פוסלים מעבר של קסיאס לקבוצה אחרת והשם החם הפך להיות זה של ארסנל, שנחושה להחתים שוער בכיר לאור חוסר העקביות של וויטק שצ'סני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully