וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיוט של כריסטיאנו רונאלדו חוזר

הפורטוגלי פוגש את גרנאדה (22:00, ספ' 5), זו שגרמה לו לשתי נקודות שחורות בעונה שעברה: שער עצמי והנאום ה"עצוב"

יש מעט קבוצות בספרד שזכורות לרעה אצל כריסטיאנו רונאלדו. מול ברצלונה הוא חגג בעונה שעברה שוב ושוב, אתלטיקו אף פעם לא היוותה עבורו יריב ראוי, אבל הערב (שני, 22:00, ישיר בספורט 5) הוא פוגש שוב את הקבוצה שהייתה הכי קרובה למרר לו את החיים: גרנאדה הקטנה. המפגשים של הפורטוגלי עם הקבוצה האנדלוסית בעונה שעברה היו רצופי אכזבות עבורו.

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב. רויטרס
הסיוטים חוזרים. רונאלדו/רויטרס

בחודש ספטמבר האחרון ה-0:3 הקליל של ריאל, בו רונאלדו כבש צמד אך סירב לחגוג את השערים, הוליד את הנאום המפורסם שלו בסיום, בו טען כי "אני עצוב, ובריאל מדריד יודעים למה". בימים שלאחר המשחק, השמועות סביב הפורטוגלי ועל עזיבה אפשרית שלו את ריאל מדריד נפוצו לכל עבר.

גם המפגש הבא מול גרנאדה לא הפך את רונאלדו לשמח יותר: הוא עצמו העניק לגרנאדה 0:1 קטן וסנסציוני כשנגח לשערו הוא פנימה, וכבש את השער העצמי הראשון (והאחרון, בינתיים) בקריירה. אותו הפסד סתם את הגולל באשר לסיכוייה של ריאל להדביק את הפער מברצלונה בקרב על האליפות.

והנה, לא חלפו כמה חודשים, ורונאלדו ניצב שוב בפני גרנאדה, שכאמור לא ממש האירה לו פנים בעבר. הסיטואציה, למען האמת, לא שונה במיוחד: הפורטוגלי יעלה לכר הדשא על רקע הדיווחים הרבים באנגליה על כך שהעביר למנצ'סטר יונייטד באחרונה מסר חד וברור על רצונו לשוב לתיאטרון החלומות בסיום העונה הקרובה. אז איך זה ייגמר הפעם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully