וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנג'ר קרדיף סיטי: "נתנו הצגה מדהימה, הקהל פנטסטי"

מלקי מקאי יצא מגדרו לאחר ה-2:3 מול סיטי. גיבור הערב פרייז'ר קמפבל: "משחק נהדר". פלגריני תירץ: "10 שחקנים שלהם הגנו"

כמה התגעגענו לפרמיירליג. הליגה האנגלית הבכירה סיפקה סנסציה גדולה כבר במחזור השני, כשהעולה החדשה קרדיף סיטי הדהימה הערב (ראשון) את מנצ'סטר סיטי עם 2:3 קצבי ומרשים שנערך לעיני אלפים משולהבים באצטדיון, שאירח משחק פרמיירליג לראשונה זה 51 שנה. בסופו של הערב, העולה החדשה המשיכה את מסורת הכישלונות של הסיטיזנס מול קבוצות מוויילס, והגדילה את רצף המשחקים שלא ניצחה שם לעשרה. עבורה היה זה הניצחון הביתי הראשון אי פעם בפרמיירליג, וכמה מתוק הוא היה. ומי היה גיבור הערב? לא אחר מאשר פרייז'ר קמפבל - תוצר מחלקת הנוער של מנצ'סטר יונייטד - שכבש צמד וחגג על חשבון היריבה העירונית לשעבר. אדין דז'קו ואלברו נגרדו כבשו את השערים לתכולים.

"הם שיחקו בהרכב חסר עם קשר ששיחק בעמדת הבלם, כך שיכולת לנחש שיש לך הזדמנות כלשהי לעשות משהו ברחבה שלהם", אמר בסיום פרייז'ר קמפבל, שכבש שני שערים בנגיחה לאחר כדורי קרן, "היה משחק נהדר שלנו".

מנג'ר קרדיף סיטי מלקי מקאי. GettyImages
ערב גדול לקרדיף סיטי. מקאי/GettyImages

מי שבוודאי שמח מהתוצאה המפתיעה הוא בלם מנצ'סטר יונייטד ריו פרדיננד, שצייץ מיד לאחר המשחק והביע תמיכה בקמפבל חברו לקבוצה לשעבר "פרייז'ר היה פשוט נהדר היום. וואו!".

גם שחקן העבר גארי ליניקר היה חד כהרגלו, וצייץ בהתייחס למנג'ר סיטי: "ברוך הבא לפרמיירליג, סניור פלגריני".

מנג'ר קרדיף מלקי מקאי לא ידע את נפשו מרוב אושר, ויצא מגדרו בסיום. "הקהל היה פשוט פנטסטי לפני המשחק ובמהלכו. נתנו הצגה מדהימה מול קבוצה כל כך חזקה", אמר. "זה היה הסוד שלנו הערב - אתה חייב להאמין כדי שתוכל להתחרות. השחקנים שמרו על משמעת טקטית גבוהה, הראינו המון אופי. הגיע לנו לנצח. אני כל כך גאה בכל מי שקשור במועדון הזה. היו לנו הרבה עליות ומורדות, אבל בסופו של הערב הזה כולם יוצאים מחויכים".

מנג'ר סיטי מנואל פלגריני רשם הפסד ראשון במשחק רשמי בקבוצתו החדשה, וניסה למצוא את הסיבות בסיום. אחת מהן, לטענתו, הייתה המערך ההגנתי, כמעט בונקר לדעתו, שהיריבה נקטה. "חבל, לא צפיתי את ההפסד את זה. לא שיחקנו טוב, אבל כמעט עשרה שחקנים שלהם התבצרו ברחבה והיה קשה מאוד להבקיע. הדבר הכי גרוע מהמשחק הזה הוא שכבר הובלנו. אחרי השער הראשון חשבתי שיהיה לנו קל יותר, אבל שתי קרנות הכריעו את המשחק".

מנג'ר מנצ'סטר סיטי מנואל פלגריני. רויטרס
"ברוך הבא לפרמיירליג, סניור פלגריני"/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully