וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: קרדיף סיטי הדהימה את מנצ'סטר סיטי עם 2:3

הפתעה בוויילס: דז'קו העלה את התכולים ליתרון, גונארסון וקמפבל (צמד) הפכו, נגרדו צימק. טוטנהאם גברה על סוונסי 0:1

הליגה האנגלית חזרה, ואט אט נכנסת להילוך גבוה. אחרי הניצחונות של ארסנל וליברפול אמש (שבת), שתיים מהקבוצות היותר מסקרנות העונה נכנסו גם הן למעגל המשחקים. מנצ'סטר סיטי, שנראתה מצוין והביסה 0:4 את ניוקאסל במחזור הפתיחה, המשיכה את הנאחס המוכר במשחקים מול יריבות מוויילס עם הפסד 3:2 מדהים מול קרדיף סיטי, העולה החדשה. טוטנהאם, שעדיין מנסה לשים מאחוריה את ההדים מעסקת גארת' בייל, שמרה על מאזן מושלם לאחר 0:1 על סוונסי.

אוהדי קרדיף סיטי במשחק נגד מנצ'סטר סיטי. רויטרס
שוב נופלים בוויילס. אוהדי קרדיף חוגגים וברקע שחקני סיטי מאוכזבים/רויטרס
מנג'ר מנצ'סטר סיטי מנואל פלגריני. רויטרס
נותר חסר אונים. פלגריני/רויטרס

קרדיף סיטי - מנצ'סטר סיטי 2:3

מנצ'סטר סיטי לא אוהבת לשחק בוויילס, והערב היא קיבלה תזכורת נוספת מדוע: אחרי תשעה משחקים רצופים בהם לא ניצחה במדינה השכנה, מאז 1954, הרצף המדהים הזה נשמר גם הערב. העולה החדשה מקרדיף סיטי לבשה חג לקראת מה שהיה משחקה הביתי הראשון בפרמיירליג זה 51 שנה, ונראתה פשוט בטירוף מוחלט. אחרי ה-0:4 המוחץ על ניוקאסל במחזור הקודם, סיטי עלתה מעט זחוחה לכר הדשא. אחרי מחצית ראשונה מנומנמת, התכולים התעוררו בפתיחת המחצית השנייה ואדין דז'קו כבש שער נהדר בדקה ה-52, עם בעיטה מושלמת מחוץ לרחבה.

אלא שהחל מאותו רגע, קרדיף סיטי הייתה בכל מקום. גונארסון דחק פנימה בדקה ה-60 לאחר מבצע יפה של קיונג קים הדרום קוריאני. בדקה ה-78 הושלם המהפך עם נגיחה של פרייז'ר קמפבל מקרוב, אחרי שגיאה לא אופיינית של ג'ו הארט. קמפבל, תוצר מחלקת הנוער של מנצ'סטר יונייטד, היכה בשנית את היריבה העירונית לשעבר והשלים צמד עם עוד נגיחה בדקה ה-87. אלברו נגרדו הספיק רק לצמק בדקה ה-92. קרדיף סיטי חוגגת נקודות ראשונות וסנסציוניות.

לפני המשחק מאות מאוהדי קרדיף ערכו צעדת מחאה נגד "הפגיעה במורשת המועדון". בשנה שעברה הבעלים המאלזי של המועדון שינה את צבע המדים של הקבוצה מכחול לאדום, וגם היום היציעים נצבעו כחול, בעוד השחקנים לבשו אדום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני קרדיף סיטי חוגגים עם פרייזר קמפבל (משמאל). רויטרס
השחקנים באדום, הקהל בכחול. קרדיף חוגגת/רויטרס
שחקן מנצ'סטר סיטי סרחיו אגוארו. רויטרס
גם הוא מתקשה להאמין. אגוארו/רויטרס

מהלך המשחק:

קרדיף פתחה בהתלהבות, ובדקה ה-7 פיטר וויטינגהאם בעט בעיטה חופשית מסובבת שחלפה לא רחוק מהקורה של ג'ו הארט. בדקות הבאות המשחק נרגע מעט, וסיטי השתלטה על מרכז השדה. בדקה ה-21 חילופי מסירות בין אגוארו לסילבה הסתיימו במסירת רוחב של האחרון, שהורחקה ממש לא רחוק מקו השער על ידי הגנת קרדיף.

את המחצית השנייה סיטי פתחה חדה בהרבה, ובדקה ה-52 באה על שכרה: אגוארו קיבל כדור עם הגב לשער והשאיר לאדין דז'קו, ששחרר בעיטה נהדרת מ-20 מטרים ברגל ימין בחצי גובה, שנעצרה רק ברשת. 0:1 לסיטי. האווירה הפנטסטית באצטדיון בקרדיף נמשכה גם לאחר ספיגת השער, וכעבור שמונה דקות הקבוצה הביתית קיבלה את השוויון. קיונג-קים הדרום קוריאני פרץ נהדר לרחבה והשאיר כדור רוחב, ואחרי ערבוביה ברחבה גונארסון דחק את הכדור פנימה. 1:1, קרדיף בטירוף. הקצב המטורף נרגע מאוד, אך בדקה ה-78 קרדיף סיטי הפכה ונראתה בדרך להשלים סנסציה אדירה. כדור קרן חלף על פני ג'ו הארט האומלל, שלא יצא, ופרייז'ר קמפבל היה שם כדי לנגוח מקרוב פנימה. 1:2 מדהים לקרדיף סיטי. קמפבל נתן את האות לחגיגות כשהשלים צמד אדיר בדקה ה-87, שוב מנגיחה ושוב לאחר כדור קרן. בדקה ה-92 אלברו נגרדו צימק עם נגיחה יפה וחזקה לפינה הרחוקה.

רוברטו סולדאדו שחקן טוטנהאם. GettyImages
שער מפנדל שנוי במחלוקת. סולדאדו/GettyImages

טוטנהאם - סוונסי 0:1

בשקט בשקט, טוטנהאם פותחת עונה בצורה מושלמת ומצליחה להשקיט את ההדים מעסקת גארת' בייל: אחרי ה-0:1 על קריסטל פאלאס במחזור הפתיחה וה-1:5 על דינמו טביליסי בפלייאוף הליגה האירופית, התרנגולים רשמו ניצחון שלישי העונה, אך פעם בחסד ולא בזכות. אחרי ששלטו לאורך כל המשחק, החבורה של אנדרה וילאש בואש קיבלה מתנה בדמות פנדל שלא היה ולא נברא, אותו סחט אנדרוס טאונסנד במרמה לאחר התחזות ברחבה. מי שהיה שם כדי להשלים את העבודה ולהבקיע הוא רוברטו סולדאדו כמובן, שדייק בפנדל וכבש את שערו השני העונה בפרמיירליג. החלוץ הספרדי המבטיח מתחיל לפרוע את השטרות. מצד שני, מיכאל לאודרופ סופר הפסד שני ויחפש ניצחון ראשון כדי לקבל קצת אוויר לנשימה.

סוונסי לא חששה לתקוף בדקות הפתיחה, ובעיטה של הרננדס מחוץ לרחבה מצאה את הוגו לוריס מוכן. בדקה ה-17 טוטנהאם קיבלה הזדמנות טובה, כשהשופט הורה על בעיטה חופשית לזכותה מרחק 20 מטרים מהשער. רוברטו סולדאדו בעט את הכדור קצת מעל המשקוף. בדקה ה-23 טוטנהאם שוב הייתה קרובה לשער: אשלי וויליאמס הרחיק לא טוב בנגיחה שפגעה במשקוף, ולמזלה של סוונסי מישל וורם רשם הצלה פנטסטית לבעיטת ההמשך של פאוליניו.

בדקה ה-58 הלחץ של טוטנהאם השתלם, אך לא בצדק גמור: אנדרוס טאונסנד, שהיה המצטיין גם במחזור הפתיחה, פרץ לרחבה ובנפילה תיאטרלית במיוחד טען להכשלה של ג'ונג'ו שלבי. השופט קנה את ההצגה, ורוברטו סולדאדו ניצל זאת כדי לכבוש בקלות את הפנדל. 0:1 לטוטנהאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully