וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינאדין זידאן: "רוצה להיות החונך של גארת' בייל"

המנהל הספורטיבי של ריאל ייקח את הוולשי, שצפוי להיות מוצג בשלישי, תחת חסותו: "יודע איך זה להיות השחקן היקר בעולם"

עוד יום חלף, ובאירופה ממשיכים לעסוק בהעברתו הצפויה של גארת' בייל לריאל מדריד. הקשר הוולשי של טוטנהאם נחת בספרד אתמול בערב (שבת) וצפוי להיות מוצג בשורות הבלאנקוס בטקס חגיגי ביום שלישי, לאחר שיחתום באופן רשמי ויהפוך לרכש היקר בתולדות הכדורגל העולמי, בעסקה שמוערכת בכ-100 מיליון יורו.

צפו בהצגות של שחקני-על אחרים בכדורגל הספרדי

בברצלונה תוקפים: "העברת גארת' בייל לא מוסיפה כבוד לכדורגל העולמי"

גארת' בייל, שחקן טוטנהאם חוגג. רויטרס
כולם בטוחים שהוא יצליח. בייל/רויטרס

מי שהבטיח לקחת את בייל תחת חסותו הוא המנהל הספורטיבי של ריאל מדריד שמשמש גם כעוזרו של קרלו אנצ'לוטי, זינאדין זידאן. "אני יודע איך זה להיות השחקן היקר בעולם ומקווה שאוכל לתת לו עצות ולהיות החונך שלו", אמר קשר העבר הצרפתי, שהיה השחקן היקר בתבל כשהגיע לריאל מדריד בקיץ 2001, תמורת 45 מיליון ליש"ט.

"תמיד יש תשומת לב גדולה אחרי העברה כזו, יש היסטריה, אבל כשחקן אסור לך לחשוב על זה", הוסיף זידאן. "הדלת שלי בריאל מדריד תמיד תהיה פתוחה עבור גארת', ובעונה הראשונה כדאי שהוא ישתמש בה. הוא היה אחד משלושת השחקנים הטובים באירופה בעונה האחרונה, והוא יכול להגיע לרמות אפילו גבוהות יותר. הוא ישתפר, ויוכל להיות הטוב בעולם עוד ארבע או חמש שנים".

שחקנים בריטים נוספים שבילו בריאל מדריד בעבר הם סטיב מקמנמן ומייקל אואן, שגם כן התבטאו בנושא. חלוץ העבר אמר: "אני בטוח שיישבר לו הלב לעזוב את טוטנהאם כפי שלי היה עם ליברפול, אבל זו הזדמנות של פעם בחיים ואני במקומו הייתי הולך על זה". מקמנמן הוסיף: "אני בטוח שהוא יהנה ושלא יהיו לו בעיות על כר הדשא, כי הוא שחקן מצוין. זה יהיה מעבר מאוד מרגש עבורו".

עוזר מאמן ריאל מדריד זינאדין זידאן. רויטרס
הדלת שלו תמיד פתוחה. זידאן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully