וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 25.8

צ'לסי מתכננת הצעה מרשימה ביותר על ויין רוני, וכבר סיכמה עם וויליאן, אבל האם תאבד את אטו לאינטר? טוטנהאם מצאה מחליף לברזילאי וארסנל תציע 30 מיליון יורו על די מריה

העברות

* צ'לסי הודיעה כי הגיעה לסיכום רשמי עם וויליאן, שיעבור לשורותיה מאנז'י תמורת כ-32 מיליון ליש"ט. ראו ידיעה נפרדת

* בנפיקה רכשה מאולימפיאקוס את הקשר הסרבי ליובומיר פייסה (25) תמורת כחמישה מיליון יורו, העניקה לו חוזה לחמש שנים וסעיף יציאה בגובה 35 מיליון יורו.

* לאחר ששוחרר מסוונסי, חתם החלוץ לוק מור לשלוש עונות באלזיגספור הטורקית.

שחקן מנצ'סטר יונייטד ווין רוני. רויטרס
הפיתיון צומח. ויין רוני/רויטרס

שמועות

* 'מארקה' טוען שארסנל הבהירה לריאל מדריד שהיא מוכנה לשלם מעל 30 מיליון יורו עבור אנחל די מריה. הבלאנקוס צפויים להסכים לסכום כזה, אולם הארגנטינאי לא מעוניין לעזוב.

* מי שכנראה לא יעבור בחלון ההעברות הנוכחי הוא החלוץ הצרפתי של ריאל מדריד קארים בנזמה, לאחר שסוכנו קארים ג'זירי אמר לעיתונות הצרפתית כי הוא יישאר בריאל.

* בעוד באירופה מחכים להכרזה הרשמית על מעברו של גארת' בייל לריאל מדריד, בטוטנהאם ממשיכים להתכונן ליום שאחרי, ורשת סקיי מפרסמת שהקבוצה קרובה לסיכום על מעברו של המגן הרומני של סטיאווה בוקרשט ולאד קיריקש.

* עוד סאגה שלא נגמרת היא עתידו של ויין רוני במנצ'סטר יונייטד. "המירור" מדווח כי צ'לסי החליטה להגיש הצעה של 50 מיליון פאונד על שחקן נבחרת אנגליה לאחר המשחק בין הקבוצות ביום שני.

* אריק לאמלה קרוב מתמיד לטוטנהאם. החלוץ הארגנטינאי לא נכלל בסגל רומא וצפוי מחר להגיע ללונדון על מנת לעבור בדיקות רפואיות ולהשלים את המעבר לאנגליה.

* ז'וזה מוריניו התייחס לסוגיה, וחימם את האווירה לפני המפגש של צ'לסי עם יונייטד: "קבוצות שלא רוצות למכור שחקנים לקבוצות יריבות מהליגה שלהן, זה מחשבה מיושנת. או שהם רוצים להשאיר את רוני, או שלא. לפעמים כדאי להשאיר את השחקנים הטובים בליגה שלך, כדי להפוך אותה לטובה בעולם". על האפשרות לעסקת חליפין עם חואן מאטה: "זה רק היפותטי, כי הם לא אמרו על זה כלום".

* שחקן מבוקש נוסף הוא סמואל אטו. סוכנו של השחקן, קלאודיו ויגורלי, הודה כי צ'לסי ואינטר מעוניינות בשחקן, "שוחחתי עם ז'וזה מוריניו, הוא רוצה לתת לסמואל חוזה לשנה אחת. סמואל רוצה לחזור לשחק כדורגל במסגרות חשובות, הוא מאמין בפרויקט של אנז'י, אבל יום אחד הודיע הבעלים שזהו, הכל נגמר". ב'דיילי טלגרף', אגב, טוענים כי החלוץ סגור בצ'לסי ויעבור תמורת 2 מיליון ליש"ט.

* אטו עצמו נמצא כרגע במילאנו, ומאסימו מוראטי שעדיין משמש כנשיא אינטר רמז על אפשרות לחידוש שיתוף הפעולה עם הקמרוני: "נראה מה יקרה עם אטו בימים הקרובים".

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד חוגג. GettyImages
נשאר במדריד? קארים בנזמה/GettyImages

* ב'מטרו' הבריטי טוענים כי פריס סן ז'רמן מנסה לנצח את ארסנל במירוץ אחר יוהאן קבאי, ותציע 17 מיליון ליש"ט עבורו.

* ארסן ונגר מוכן להציע 10 מיליון ליש"ט עבור שוער ניוקאסל, טים קרול, כך על פי ה'סאן'.

* בברצלונה החליטו לדחות את הניסיונות להחתים את אלברס בלאנטה, אחרי שמונאקו הצטרפה למירוץ אחרי הבלם הקולומביאני בן ה-20, שמחירו צפוי להגיע ל-15 מיליון יורו.

* באיטליה מדווחים שנאפולי הגישה לולנסיה הצעה בגובה 9 מיליון יורו עבור אדיל רמי, אך העטלפים דחו אותה.

* סוכנו של חלוצה של גלאטסראיי בוראק יילמאז הודה כי לאציו מעוניינת בו. כמו כן הוסיף הסוכן כי לשחקן הצעות גם מאנגליה, אך הטורקים דורשים הרבה מאוד כסף עבורו.

* חבר חדש לבירם כיאל? מנג'ר סלטיק, ניל לנון, ינסה לצרף שני שחקנים נוספים עד לסיום מועד ההעברות. אחד השחקנים הוא קשר של האל סיטי קמרון סטיוארט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully