וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "עשוי להיות חיזוק עד סוף השבוע הבא"

מנג'ר ארסנל מרוצה מהניצחון על פולהאם: "היה חשוב להגיב טוב אחרי ההפסד לווילה". רוג'רס: "לפעמים 0:1 משמח יותר מ-0:5"

כמה אוויר השתחרר מריאותיהם של אוהדי ארסנל אתמול (שבת), שראו את קבוצתם רושמת ניצחון ראשון לעונת 2013/14 בפרמיירליג. התותחנים, שהפסידו את משחק הפתיחה שלהם לאסטון וילה, גברו בדרבי לונדוני על פולהאם 1:3, ואולי עכשיו יצליח ארסן ונגר להשכיח מהאוהדים את הקיץ החלש שעבר על המועדון, ואת הפתיחה החלשה של שחקניו מהמחזור הראשון.

ארסן ונגר, מאמן ארסנל. רויטרס
אין מה להודיע כרגע. ונגר/רויטרס

"זה אף פעם לא קל לנצח או לשחק בחוץ", אמר ארסן ונגר לאחר הניצחון. "במשחק כזה חשוב מאוד להוביל, כי הם עשו דברים שהקשו עלינו, במטרה לתפוס אותנו לא מוכנים בהתקפות מתפרצות, אבל שלטנו היטב במשחק. היתה לנו תוצאה מאכזבת מול וילה והיה חשוב להגיב כראוי. מאז היו לנו שני ניצחונות משכנעים- מול פנרבחצ'ה ועכשיו מול פולהאם".

כשנשאל האם קבוצתו מתכוונת להתחזק בקרוב, אולי אפילו לפני הגומלין מול הטורקים, אמר המנג'ר: "לפני פנרבחצ'ה? לא. לפני סוף השבוע הבא? זה אפשרי. בכנות, אני לא היחידי שקובע אם כן או לא, בגלל שגם המועדונים שמוכרים את השחקנים מעורבים. אנחנו ללא ספק בשוק, זה ידוע. אני יודע שמצפים מאיתנו לחדשות. ננסה להביא לאוהדים משהו, אבל נכון לכרגע, אין לי מה להודיע".

גם קשר התותחנים, ארון רמזי נשמע מרוצה מהניצחון: "המשכנו מאיפה שהפסקנו באמצע השבוע. היתה לנו הופעה טובה מול פנרבחצ'ה, ורצינו להמשיך במומנטום. היה הכרחי שננצח הערב אחרי התוצאה מול וילה, ועשינו את זה. תמיד קשה לשחק כאן, ופולהאם היא קבוצה פיזית מאוד ומאורגנת, אבל הנענו טוב את הכדור, והצלחנו לקחת את המשחק בסופו של דבר".

שחקן ארסנל ארון ראמזי. Mike Hewitt, GettyImages
המומנטום נמשך. רמזי/GettyImages, Mike Hewitt

אחרי ארסנל, גם ליברפול הגיעה עם הרבה חששות למגרשה של אסטון וילה, אבל שלא כמו התותחנים, הקבוצה של רוג'רס יצאה עם ידה על העליונה, כשגברה 0:1 משער נהדר של דניאל סטארידג'. "לפעמים ניצחון של 0:1 הוא הרבה יותר משמח מאשר 0:5", אמר ברנדן רוג'רס מאמנה של ליברפול לאחר הניצחון. "זה שלב מוקדם מאוד בעונה הזו אבל אחרי שני מחזורים אנחנו עם שני ניצחונות ועם שתי רשתות נקיות וזה בהחלט מעודד".

המאמן התרשם מהיכולת של דניאל סטארידג' החלוץ שלו והרעיף עליו שבחים רבים: "ראיתם איך דניאל מתפתח והופך להיות אחד החלוצים הכי טובים בפרמיירליג. הוא חלוץ ברמה הכי גבוהה שיש באנגליה. מאזן השערים שלו מאז הגיע לכאן בינואר שעבר הוא פשוט מצוין ואני חושב שכל מה שהוא היה צריך זה ביטחון".

בצד השני, פול למברט המאמן של אסטון וילה, פרגן לשחקנים שלו למרות ההפסד: "במחצית השנייה אני חושב ששיחקנו מצוין. התמודדנו עד עכשיו מול שלוש קבוצות שצפויות להיות בצמרת הגבוהה ונתנו פייט בכל המשחקים. אם נשחק ככה לאורך כל העונה, אני חושב שתהיה לנו עונה טובה מאוד".

מאמן ליברפול ברנדן רוג'רס. Alex Livesey, GettyImages
מעודד מאוד. רוג'רס/GettyImages, Alex Livesey

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully