וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי דורה: "היה קשה לפרוץ את הבונקר של רמת השרון"

25.8.2013 / 7:50

קשר הפועל חיפה היה מרוצה אחרי ה-0:2 מול השרונים: "היה חשוב לנצח". קנדה סובל מפריקה קלה בכתפו וייעדר כשבועיים

one

הפועל חיפה יכולה להיות מרוצה. הקבוצה של שלומי דורה פתחה את העונה אמש (שבת) עם ניצחון 0:2 בחוץ על עירוני ניר רמת השרון במשחק שבו היא לא הציגה יכולת גדולה. הפציעה של עומרי קנדה העיבה מעט על האדומים. המגן נפל לא טוב, הוא סובל מפריקה קלה בכתפו, וצפוי להיעדר במשחק הקרוב מול הפועל רעננה, אך לחזור למגרשים לאחר הפגרה.

בהפועל חיפה נשמו לרווחה לאחר שבתחילה היה קיים חשש שמדובר בפציעה קשה שתגרום למגן הימני להיעדר תקופה ארוכה אך שאחרי צילום שעבר בבית החולים, התברר שמדובר בפריקה קלה בלבד וקנדה צפוי להיעדר כשבוע עד שבועיים בלבד.

עומרי קנדה שחקן הפועל חיפה, משמאל מול אחמד עאבד שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
הפציעה שלו פחות חמורה משחשבו. קנדה/אדריאן הרבשטיין

בקבוצה היו מרוצים מאוד מהיכולת של עאהד עזאם שהחליף את קנדה ומכך שלמרות שהוא לא מעדיף את עמדת המגן, גילה הצעיר יכולת גבוהה ומילא את מקומו בהצלחה גדולה. גם מהראן לאלה וז'רקו קוראץ? זכו למחמאות על יכולתם. לאלה שפתח על הספסל נכנס ונראה מצוין ובקבוצה מעידים על כושרו הטוב.

דריו פרננדס הראה אתמול מדוע המאמן שלומי דורה התעקש עליו ולמרות שלא הציג את יכולתו הגבוהה, הראה שיש בעל בית במגרש. בין פרננדס לקהל של חיפה נרקם רומן חדש כשבסיום המשחק שרו אוהדי חיפה דקות ארוכות לארגנטינאי שהגיע והודה להם.

המנהיג הנוסף במרכז המגרש היה יוסי דורה, שחוגג היום יומולדת, אמר אחרי המשחק: ?היה קשה לפרוץ את הבונקר אבל הכנסנו את דוקטור מהראן לאלה שפתר את הבעיה. חשוב היה לנצח אבל זה היה משחק אחד ועכשיו צריך לחשוב על רעננה. אפשר לראות ששחקנים מתבגרים ושנמאס לנו מקרבות תחתית?

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully