וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי דורה: "היה חשוב שקוראץ' ייצא מהתקופה הזאת"

24.8.2013 / 21:39

מאמן הפועל חיפה שמח לאחר ה-0:2 ברמת השרון, עומרי קנדה סובל מפריקה קלה בכתף. רפי כהן: "היינו שווים יותר"

one

הפועל חיפה יכולה לנשום לרווחה: בניגוד לעונות הקודמות, הפעם לשם שינוי היא פתחה את העונה בליגת העל עם ניצחון 0:2 על רמת השרון בחוץ. בסיום חגגו שחקני חיפה דקות ארוכות עם מאות האוהדים שהגיעו לאצטדיון גרונדמן. מה שהעיב מעט על השמחה היה מצבו של עומרי קנדה, המגן שהגיע לקבוצה במהלך הקיץ האחרון.

בקבוצה היו מודאגים מהפציעה של המגן, שפונה לבית החולים כדי לעבור צילום לאחר שנפצע בכתף בדקות הראשונות למשחק ומיד הוחלף. תוצאות הצילום שעבר קנדה גילו כי המגן סובל מפריקה קלה בכתפו, אך הוא לא צפוי להיעדר לתקופה ארוכה.

שלומי דורה מאמן הפועל חיפה. מגד גוזני
מרוצה מהחלוצים שלו. דורה/מגד גוזני

המאמן המנצח שלומי דורה נראה מחויך בסיום, ואמר: "התפתח היום משחק שלא היה בלקסיקון שלנו. מרוב רצון להוכיח, בחצי השעה הראשונה לא היינו טובים. שיחקנו עם הרבה מחשבה עד שנפרץ הסכר. אני שמח שהקהל הרב שבא דחף אותנו. היה חשוב שקוראץ' ייצא מתקופה פחות טובה עם שער. הוא כבש שער של חלוץ מצוין ומגיעה גם מילה טובה למהראן לאלה שהכניס התלהבות והביא לשינוי. נתכונן למשחק מול רעננה כמו שצריך. ניצחון שם ייתן לנו קפיצת מדרגה. הפציעה של קנדה שיבשה את המשחק, אבל עאהד עזאם שנכנס במקומו עשה את העבודה".

בצד המפסיד, רמת השרון נותרה מודאגת. בקבוצה לא אהבו את היכולת החלשה וחוששים בעיקר בשל שני הכרטיסים האדומים שצברו שחקני הקבוצה אמיר האדז'יץ' ואסרט מנגרסה, שיגרמו להיעדרותם במשחק הבא מול עירוני קרית שמונה.

מאמן רמת השרון רפי כהן אמר בסיום: "היה לנו יתרון עד להרחקה, היא הייתה בעייתית מבחינתנו. ברגע שיש צהוב צריך להיות יותר זהיר וזה לא קרה במקרה של אסרט. היינו שווים יותר מהפסד כזה. אנחנו מתמודדים עם החסרונות והחבר'ה השתדלו. הליגה הזאת היא כמו מרתון. צריך להיות עם רגליים על הקרקע, ולזכור שיש בקבוצה הרב דברים טובים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
רפי כהן מאמן עירוני רמת השרון. מגד גוזני
"היינו שווים יותר מזה". רפי כהן/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully