וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: 0:2 להפועל חיפה על רמת השרון בחוץ

וואלה! ספורט

24.8.2013 / 20:48

האדומים נהנו מיתרון מספרי מהמחצית הראשונה, לאלה (75), וקוראץ' (81) כבשו. קנדה פרק כתף, מגרסה והאדז'יץ' הורחקו

one

הפועל חיפה פתחה את עונת 2013-2014 הערב (שבת) ברגל ימין, עם 0:2 בחוץ על הפועל ניר רמת השרון. האדומים של שלומי דורה לא הרשימו ברוב שלבי המשחק, ולא השכילו לנצל את היתרון המספרי שנוצר להם בעקבות ההרחקה אסרט מגרסה מרמת השרון בדקה ה-41. הפועל חיפה צרה על השער של המארחת, אך לא הצליחה לייצר מצבי הבקעה ממשיים ונראתה בדרך הבטוחה לתיקו מאכזב.

מהראן לאלה שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
פתיחה מוצלחת לעונה. מהראן לאלה/אדריאן הרבשטיין

אלא שאז שלומי דורה החל להגיב בחילופים, ואלה השתלמו לו בענק: בדקה ה-75 עאהד עזאם ומהראן לאלה המחליפים ייצרו עבורו את השער הראשון, כשהאחרון גלגל מקרוב ופרץ את הסכר. כעבור שש דקות האורחת מהכרמל סגרה עניין וגם הזר החדש והמבטיח ז'רקו קוראץ' התכבד בשער בכורה בליגת העל, לאחר טעות קשה של שוער רמת השרון איתמר ניצן, שרשם גם כן בכורה רשמית בהרכב. לקראת סיום, רמת השרון ספגה עוד כרטיס אדום, כשהפעם אמיר האדז'יץ' רשם כניסה מסוכנת בשחקן חיפה ללא כדור וספג כרטיס אדום.

בתחילת המשחק, הפועל חיפה עוד הספיקה לקבל בשורות רעות למדי: מגן הרכש עומרי קנדה, שהגיע רק במהלך הקיץ, פרק את הכתף כבר בדקה ה-10 והורד לקבלת טיפול רפואי בדקה ה-11. לקנדה אובחנה פריקה בכתף, ובחיפה מקווים כי בהמשך כשייערכו לו בדיקות מקיפות יותר לי יתגלה שבר בכתף, שיגרום לו להיעדר מהמגרשים לתקופה ממושכת. רמת השרון, מצידה, שילמה ביוקר על העובדה שהופיעה בסגל חסר למדי וללא כמה שחקני מפתח שלא עברו בבקרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עומרי קנדה שחקן הפועל חיפה, משמאל מול אחמד עאבד שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
חוסר מזל. עומרי קנדה/אדריאן הרבשטיין

מחצית שנייה



דקה 81: גול! רמת השרון התפרקה. הגבהה של יוסי דורה הגיע לשוער איתמר ניצן, אך זה יצא בצורה רעה ושמט את הכדור לז'רקו קוראץ', שלא התבלבל וגלגל פנימה מקרוב. 0:2 לרמת השרון, שער בכורה לקוראץ' כבר במחזור הראשון.

דקה 75: גול! אחרי דקות עקרות, הפועל חיפה סוף סוף ניצלה את היתרון המספרי, ומהראן לאלה המחליף מוצא את הרשת. עאהד עזאם, גם הוא נכנס כמחליף, העביר כדור רוחב וההגנה המבולבלת של רמת השרון לא הצליחה להרחיק. לאלה עט על השלל וגלגל פנימה מול שער ריק. 0:1 להפועל חיפה.

דקה 70: אור אוסטווינד שנכנס כמחליף מצא את עצמו פנוי בפינת הרחבה ובעט כדור חזק, אך ניצן הגיב היטב וקלט.

דקה 53: רמת השרון התקרבה לכיבוש שער, למרות החיסרון המספרי. אפרים טאקה קיבל כדור ברחבה מהגבהה של קובי מוסא.

דקה 51: שתי הקבוצות לא הצליחו לייצר מצבי הבקעה, אך כרטיסים צהובים היו גם היו. עמיר נוסבאום מהפועל חיפה ותום מנשרוב מרמת השרון הם הבאים בתור.

דקה 48: דריו פרננדס ניגש לבעוט כדור חופשי, ושחרר בעיטה מסוכנת למסגרת, אך איתמר ניצן הדף היטב.

דקה 45: עדכון בנוגע לעומרי קנדה: האבחנה הראשונית היא שהמגן, שערך הופעת בכורה רשמית באדום, פרק את הכתף. בהמשך תתברר חומרת הפציעה המדויקת, ובהפועל חיפה מקווים שלא מדובר בשבר, שישבית אותו לתקופה ארוכה יותר.

שוער עירוני קרית שמונה, איתמר ניצן. אדריאן הרבשטיין
רשם כמה הצלות, אך שגה לקראת הסיום. איתמר ניצן/אדריאן הרבשטיין

מחצית ראשונה

דקה 45: הפועל חיפה ביתרון מספרי, ולחצה. עזאם המחליף העביר כדור רוחב לאבידור, שהשאיר למרינקוביץ', וזה בעט מתוך הרחבה גבוה מעל השער.

דקה 41: כרטיס אדום! המשחק התלהט, ורמת השרון שילמה מחיר כבד. הזר האתיופי החדש אסרט מגרסה ספג צהוב שני לאחר גלישה מסוכנת, והותיר את קבוצותו ב-10 שחקנים. נראה את החבורה של רפי כהן מסתדרת עכשיו.

דקה 39: לירן כהן מהפועל חיפה העביר כדור לז'רקו קוראץ' בתוך הרחבה, וחלוץ הרכש בעט החוצה. החמצה גדולה.

דקה 30: אחרי שני צהובים שספגו שחקני הפועל חיפה טאדאס קיאנסקאס ודריו פרננדס, עכשיו הגיע גם תורו של בן רייכרט מרמת השרון לספוג צהוב. חם בגרונדמן.

דקה 17: על פי הנתונים הרשמיים, 970 צופים בלבד נוכחים באצטדיון גרונדמן.

דקה 15: רמת השרון בהתקפה מסוכנת ראשונה. אפרים טאקה בעט כדור מסוכן ב-22 מטרים, אך הכדור הגיע רק לרשת החיצונית.

דקה 14: הפועל חיפה נכנסה לעניינים. יובל אבידור קיבל כדור עשרים מטר מהשער ושחרר בעיטה חזקה שעברה מעל המשקוף.

דקה 8: הופעת הבכורה של עומרי קנדה במדי הפועל חיפה בליגה נפתחה ברגל שמאל. המגן נפצע באזור הכתף והורד לקבלת טיפול. כמה דקות לאחר מכן, הוא יצא ובמקומו נכנס עאהד עזאם.

דקה 1: השופט איתן שמואלביץ' הוציא את המשחק לדרך.

יובל אבידור שחקן הפועל חיפה. מגד גוזני
היה לא רחוק מלכבוש. אבידור/מגד גוזני

הרכבים

הפועל ניר רמת השרון: איתמר ניצן, קובי מוסא, ידרנקו בוגיצ'ביץ', מאיר גבאי, עומר לוי, אסרט מגרסה, תום מנשרוב (אלכסנדר דג'וקוביץ', 84), בן רייכרט (גל בראל, 45), יוסי שבחון, אפרים טאקה (פאדי זיידאן, 64), אמיר האדז'יץ'.

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עומרי קנדה (עאהד עזאם, 11), טאדאס קיאנסקאס, אושרי רואש, עמיר נוסבאום, יוסי דורה, דריו פרננדס (מהראן לאלה, 57), לירן כהן (אור אוסטווינד, 69), נבוישה מרינקוביץ', יובל אבידור, ז'רקו קוראץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully