וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקי היקמן: "מיוחד עבורי לייצג מדינה"

24.8.2013 / 21:40

גארד מכבי ת"א, שישחק בנבחרת גיאורגיה השבוע נגד ישראל, נשמע נרגש. שיבק הוציא את כל שחקני הסגל למשחק באילת

נבחרת ישראל בכדורסל תמריא מחר (ראשון) לאילת לקראת המשחק הראשון מתוך שניים השבוע נגד נבחרת גיאורגיה. המאמן אריק שיבק החליט להוציא למשחקים סגל של 14 שחקנים, כאשר אלכס טיוס שייצא לא צפוי לשחק במשחק הראשון, אבל במשחק ברוממה ביום רביעי הוא אמור להשתלב. לאחר צמד המשחקים יחליט המאמן מי יהיו שני המנופים הסופיים מהסגל לקראת אליפות אירופה שתיפתח ב-4 לספטמבר.

אלכס טיוס שחקן נבחרת ישראל ומכבי תל אביב. ברני ארדוב
צפוי לחזור עד למשחק השני. טיוס/ברני ארדוב

בינתיים הנבחרת הגיאורגית נחתה בארץ לקראת המשחקים ומלבד אקס מכבי תל אביב גיורגי שרמדיני, הגיע גם ריקי היקמן, שמשחק כמתאזרח בנבחרת האורחת. "הם חיפשו שחקן בעמדה שלי והדברים הביאו אותי לעמדה הזו", סיפר היקמן עם נחיתתו בארץ, "זה מיוחד עבורי לייצג מדינה ואני עושה הכי טוב שאני יכול כדי לגרום להם להצליח ולהיות מרוצים. העובדה ששרמנדיני איתי עוזרת לי מאוד להשתלב כי אנחנו מכירים היטב".

היקמן סיפר על התחושות שלו ועל המטרות של הנבחרת הגיאורגית, שחסרה לא מעט שחקנים מובילים בקמפיין הזה, "כיף להיות בישראל וזו הזדמנות נהדרת לשחק נגד ישראל. יהיה כיף לשחק נגד החברים שלי, גיא, יוגב וליאור ואני בטוח שהם ישמחו לשחק נגדי. המטרות שלנו בדיוק כמו של נבחרת ישראל, להשתפר ולהגיע מוכנים לאליפות שם המטרה של כולם היא לעבור לשלב השני. אני מצפה לשני משחקים קשים ומועילים".

שחקני מכבי תל אביב בכדורסל ריקי היקמן, ליאור אליהו. אדריאן הרבשטיין
בקרוב ייאבקו זה בזה. היקמן ואליהו/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully