וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה ליורובאסקט: ניצחון לאוקראינה, הפסד לגרמניה

פו ג'טר שוב בלט בניצחון יריבת ישראל, קלע 16 ב-74:86 על שוודיה. גרמניה נוצחה 81:67 בידי מקדוניה, בריטניה הובסה

בעוד 10 ימים בדיוק ייצא לדרך יורובאסקט 2013, וההכנות נמצאות בעיצומן. גם יריבותיה של נבחרת ישראל בבית א' נכנסו להילוך גבוה, ולפחות אחת מהן - אוקראינה - נראית טוב ונראית כמי שנהנית מאוד משירותיו של המתאזרח החדש, מיודענו פו ג'טר. אחרי שרשם 23 נקודות וקלע סל ניצחון ב-83:84 על פולין, ג'טר סיפק עוד משחק מצוין בניצחון 74:86 על שוודיה בטורניר לובלין. ג'טר רשם הפעם 16 נקודות, אליהן הוסיף 7 אסיסטים ו-3 ריבאונדים.

שחקן סקרמנטו קינגס, פו ג'טר. Ethan Miller, GettyImages
מוביל את האוקראינים. ג'טר/GettyImages, Ethan Miller

את האוקראינים, שפתחו מבערים כבר במחצית הראשונה ועלו עוד בעיצומה ליתרון דו ספרתי, הוליך מקסים קורניינקו עם 19 נקודות. איגור זאיצב הוסיף 18 עבור האוקראינים, שהעניקו טעימה מהאספקט המרשים ביותר שלהם - כשדייקו ב-15 מתוך 27 הנסיונות שלהם מחוץ לקשת. ג'ף טיילור שוב הוביל את השוודים עם 22 נקודות, ויואקים קיילבום הוסיף 18.

יריבה נוספת של ישראל - גרמניה - ממשיכה להיראות רע במשחקי ההכנה וסובלת מאוד מההיעדרויות הרבות בסגל שלה, כולל דירק נוביצקי כמובן ועוד מספר שחקני מפתח. המנשאפט נוצחו 81:67 בידי מקדוניה, שלא התקשתה והוליכה כמעט לאורך כל המשחק. המקדונים רשמו חלוקת קלעים מאוזנת, כשצ'קובסקי הוליך עם 16, בו מקאלב הוסיף 14, טודור גצ'בסקי תרם 12 ופרו אנטיץ' 11. את גרמניה הוליך סנטר קוצ'ה ויטוריה טיבור פלייש שקלע 16 נקודות והוריד 8 ריבאונדים. הייקו שפארציק הוסיף 12 ו-5 אסיסטים.

יריבה נוספת של שיבק ושחקניו באליפות הקרובה שחטפה הערב היא בריטניה עם גיא גודס מאחורי הקווים, שהובסה 85:66 בידי פולין. למעשה, הבריטים צריכים לצאת מרוצים יחסית, לאחר שכבר פיגור בהפרש גדול בהרבה, אבל ריצת 0:10 שלהם ברבע האחרון חסכה להם מעט מהבושה. מרצ'ין גורטאט הוליך את קלעי פולין עם 14 נקודות, בעוד קיירון אצ'רה קלע 11 למפסידים.

מאמן נבחרת העתודה גיא גודס. ברני ארדוב
ההכנה לא הולכת להם כמו שצריך. גודס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully