וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: אוקראינה ניצחה את פולין מסל ניצחון של ג'טר

צפו ביריבת ישראל ביורובאסקט מנצחת 83:84 עם סיומת אדירה של אקס הפועל ירושלים. בריטניה הובסה 85:68 על ידי שבדיה

זוכרים את פו ג'טר? השחקן שהתקשה להתאקלם בהפועל ירושלים ובקיץ האחרון חתם בסקרמנטו קינגס היה אחראי אתמול (שישי) לאחד הסיומים הדרמטיים ביותר של משחק כדורסל. זה אמנם היה רק במשחק הכנה לקראת היורובאסקט כשהוא שיחק במדי אוקראינה (יריבת נבחרת ישראל בטורניר) נגד פולין, ובכל זאת מדובר בסיום מרשים למדי. ג'טר סיפק סל ניצחון שסיים משחק מצוין שלו עם 23 נקודות ב-83:84 הדרמטי.

במשחק עצמו קיבלנו התמודדות צמודה כששתי הקבוצות ירדו ב-21:21 אחרי עשר דקות והפולנים השיגו יתרון נקודה במחצית (39:40). הפער צמח לדו ספרתי ברבע השלישי ודווקא כשפולין נראתה כמי שנמצאת בדרך הבטוחה לניצחון והובילה ב-12 הפרש 58:70 ברבע האחרון, התחיל הקאמבק של האוקראינים. סרגיי גלדיר קבר שלשה ענקית שתי שניות לסיום ואוקראינה פיגרה בנקודה בלבד, כשאז הגיע ג'טר שלקח את הסיום על עצמו וקלע סל ניצחון עם הבאזר.

את הנבחרת האוקראינית כאמור הוביל ג'טר עם 23 נקודות, והוא קיבל סיוע מקיריל נתיאזקו שסיפק 18 נקודות וסרגיי גלאדיר שקלע 15. אצל הפולנים הקלעי המוביל היה מתיוש פוניטקה עם 23 ומרצ'ין גורטאט שקלע 18.

מי שממשיכה להיראות מצוין היא ליטא שזכתה בטורניר ידידותי אחרי שרשמה שלושה ניצחונות ובאחרון היא התגברה על צ'כיה 55:69. יונאס ולנצ'יונאס קלע 23 נקודות ורוברטאס יבטוקאס סיים עם תשע. רוסיה הביסה את פינלנד 73:90 אחרי שויטלי פרידסון קלע 16 וסרגיי מוניה סיפק 15. איטליה ניצחה גם היא 73:89 את מונטנגרו כשמרקו בלינלי סיים עם 21 נקודות. יריבת ישראל בריטניה הפסידה לשבדיה 85:68.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully