וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור מלול: "אם נבוא עם רגשי נחיתות, אין לנו מה לחפש"

23.8.2013 / 8:53

קשר בית"ר ירושלים לקראת משחק הפתיחה הערב נגד באר שבע. על הלחץ: "אחרי משחק אחד או שניים, הדברים יסתדרו"

צילום וידאו: מור שאולי, עריכה: מיכאל ברגמן

דור מלול רק בן 24, אך בסגל הנוכחי של בית"ר ירושלים הוא כבר נחשב לשחקן ותיק ומנוסה. רגע לפני פתיחת העונה, סיפר השחקן אתמול (שישי) ל"רדיו ירושלים" על התחושות לקראת העונה שתתחיל הערב (20:45, ספורט1) נגד הפועל באר שבע ברמת גן.

כשנשאל על סגל השחקנים החלש יחסית אמר מלול: "אנחנו לא מתעסקים בזה. ברמת העיקרון האימונים מתנהלים בצורה סדירה ואיכותית וכשעולים למגרש לא מסתכלים על הבעיות. זה שלא מגיעים שחקנים זאת הזדמנות לאחרים לפרוח ולבלוט. המצב לא אידיאלי, אך בסך הכל יש סגל שחקנים צעיר, טוב ומוכשר ועם חיזוק ושילוב של צעירים-ותיקים אפשר לעשות דברים יפים העונה".

דור מלול שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
""מי שלא בנוי לעמוד בלחצים אין לו מה לחפש בכדורגל ומי שאין לו את זה לא יידע להתמודד גם בקבוצות עם פחות קהל ורעש". דור מלול/קובי אליהו

על הלחץ במועדון, אמר הקשר: "מי שלא בנוי לעמוד בלחצים אין לו מה לחפש בכדורגל ומי שאין לו את זה לא יידע להתמודד גם בקבוצות עם פחות קהל ורעש. אנחנו צריכים משחק אחד או שניים עד שהדברים יסתדרו. אנחנו עדיין צריכים להשתפשף עוד טיפה במאני טיים". על חלוץ הרכש איברהים בנגורה שערך אימון בכורה סיפר הקשר: "הוא עדיין חלוד וצריך זמן להיכנס לכושר. יצטרפו אלינו בהמשך בלם ועוד שחקן או שניים ומעבר לכך יש כאן הרבה צעירים שמחכים לפריצה שלהם והם יכולים לעשות עם עצמם משהו מאוד יפה וטוב השנה".

מלול ששיחק לא מעט כמגן וכעת מתופקד בבית"ר בעמדה התקפית, אמר על העמדה שבה הוא מרגיש הכי הרבה בנוח: "העמדה המועדפת עליי היא 50:50 באמצע. אני משתדל כמה שיותר להשתתף בהתקפה. כמגן פחות באתי לידי ביטוי. בשלב הזה אני מתורגל בכנף ואני מכוון את עצמי לכיוון ההתקפה".

לקראת המשחק נגד באר שבע הוסיף: "אני אופטימי. אם נבוא ברגשי נחיתות למגרש אז אין לנו מה לחפש. באר שבע עשתה רכש ועל הנייר מדברים עליה כקבוצה חזקה אבל יש הבדל בין הנייר למציאות. אני בעד שיכתירו קבוצות על הנייר כפייבוריטיות ואנחנו ניתן את הטון במשחק עצמו. אני מאמין שאפשר להביא שלוש נקודות מהמשחק הזה, אנחנו חייבים להאמין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully