וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: חודשו המגעים עם ליאור אליהו

23.8.2013 / 19:24

אופציית מלאגה ירדה מהפרק עבור הפורוורד ששוחרר ממכבי ת"א, הקבוצה מהבירה חזרה לתמונה. ישתף פעולה עם הלפרין?

ליאור אליהו ממשיך לבחון את שלל ההצעות להן הוא זוכה לקראת העונה הבאה, אולם בימים האחרונים הצעה לה זכה בעבר חוזרת להיות רלוונטית מתמיד: לוואלה! ספורט נודע המגעים בין שחקן נבחרת ישראל והפועל ירושלים חודשו, כשבימים האחרונים התקיימו לא מעט שיחות בין הצדדים. אם יצליח המועדון מהבירה להתחמש בשחקן הישראלי המוכשר ביותר בשוק, על אחת כמה וכמה לאחר צירוף יותם הלפרין, תהיה זה מבחינתו הצהרת כוונת לא קטנה לקראת העונה הבאה.

הפיתויים שהפועל ירושלים מציעה לליאור אליהו

לפני מספר ימים הביעו מלאגה וקובאן התעניינות בליאור אליהו

יותם הלפרין (ימין), ליאור אליהו שחקני נבחרת ישראל בשדה התעופה. קובי אליהו
ישתפו פעולה בבירה בעונה הבאה? אליהו והלפרין/קובי אליהו

כזכור, כפי שנחשף בוואלה! ספורט לפני כחודש, הציעה הנהלת הפועל ירושלים חוזה המוערך ב-1.1 מיליון דולר ל-3 שנים עבור אליהו. בפגישה חשאית בין הצדדים הועלתה האפשרות של עזרה בהגשמת חלום ה-NBA של השחקן, בסיוע סוכן השחקנים ובעלי המועדון האדום, ארן טלם, שעשוי לעזור לאליהו לצאת לארצות הברית בקיץ הבא. אם יחתום בירושלים, יהיה בחוזהו של השחקן סעיף יציאה לליגה הטובה בעולם.

לאליהו ישנן הצעות מחו"ל, אולם הישארותו בארץ מהווה גם היא שיקול בהחלטתו, כשיש להוסיף למכלול השיקולים של השחקן את העובדה שגם אם ירוויח בחו"ל שכר כפול הוא יצטרך לשלם מס עם חזרתו (אלא אם ישחק בחו"ל ארבע שנים). הפורוורד היה במגעים אינטנסיביים עם מלאגה, אולם הספרדים קיבלו מסרים מהצוות המקצועי של מכבי תל אביב, לגבי ניק קיינר מדלי. "בעקבות המלצות, הקבוצה הסבירה שהיא מחפשת שחקן הגנתי יותר, שיכול לקלוע מהשלוש", סיפרו גרמים בספרד, ועל כן טורפדה אופציית אליהו והוחלט בסופו של דבר לצרף את השחקן האמריקאי.

בעונה האחרונה אליהו קלע 7.3 נקודות בממוצע למשחק ביורוליג ב-23 משחקים יחד עם 3.1 ריבאונדים ו-2.1 אסיסטים. בליגה הפורוורד סיפק 11 נקודות, 4.2 ריבאונדים ושלושה אסיסטים. במהלך הפלייאוף שיפר אליהו את המספרים וטיפס
ל-13.3 נקודות, 6.6 ריבאונדים ו-2.7 אסיסטים.

שחקן מכבי תל אביב ניק קיינר מדלי. קובי אליהו
במלאגה העדיפו פורוורד הגנתי יותר. קיינר מדלי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully