וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניק קיינר מדלי צייץ: "חתמתי במלאגה"

הפורוורד האמריקאי הצטרף לקבוצה האנדלוסית: "נרגש להתחיל בעבודה". מכבי תל אביב תשלם כ-350 אלף דולר משכרו

פורוורד מכבי תל אביב, ניק קיינר מדלי, חתם היום (חמישי) במלאגה הספרדית והוא עוזב את סגנית האלופה הישראלית. מכבי תל אביב ניהלה מגעים להעברתו של הפרווורד האמריקאי לכוכב האדום בלגרד, אולם במקביל הואצו המגעים עם האנדלוסים והיום הוא צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "כרגע חתמתי במלאגה לעונה אחת. אני נרגש להתחיל בעבודה". חתימתו של קיינר מדלי במלאגה קבעה סופית כי ליאור אליהו, שגם כן חיזרה אחריו.

ניק קיינר מדלי, שחקן מכבי תל אביב מול כריסטיאן קנגור, שחקן סיינה. ברני ארדוב
ניק קיינר מדלי/ברני ארדוב

מלאגה הייתה מעוניינת מאוד בליאור אליהו וגם אתמול התקיימו מגעים בין הצדדים, אולם הספרדים לקחו בחשבון שהעלות הכרוכה בהחתמתו של קיינר מדלי פחות גבוהה מעלותו של אליהו, כשבמקביל הספרדים אף קיבלו המלצות מהצוות המקצועי של הצהובים לגבי החתמתו של האמריקאי. מכבי תל אביב צפויה לשלם לפורוורד כ-350 אלף דולרים ממשכורתו, ומלאגה תספוג את יתרת חוזהו. כזכור, לפני מכבי תל אביב שיחק מדלי במדי ולנסיה הספרדית והצטיין במדיה.

מדלי שיחק בספרד גם בגראן קנאריה, בסביליה ובאסטודיאנטס במשך שנתיים. בעונת 2010-2011, במדי אסטודיאנטס, נבחר שלוש פעמים לשחקן החודש בליגה הספרדית. לפני שהגיע למכבי שיחק קיינר מדלי בוולנסיה, בה העמיד ממוצעים של 13.2 נקודות ו-6.8 ריבאונדים למשחק בליגה הספרדית. קיינר מדלי אף נבחר לחמישיית העונה ביורוקאפ, שם קלע 13.5 נקודות והוריד 6.4 ריבאונדים והעפיל עם ולנסיה לגמר המפעל, בו הפסידה לחימקי מוסקבה.

מחר בשעות הצהריים ינחת בישראל שחקן הרכש החדש של מכבי תל אביב ג'ייק כהן.

שחקן מכבי תל אביב ליאור אליהו. ברני ארדוב
אליהו/ברני ארדוב

ליאור אליהו ממשיך לבדוק את ההצעות השונות באירופה להן הוא זוכה בימים האחרונים והכוכב האדום בלגרד ממשיכה לחזר אחריו. כזכור, גם קובאן הציעה לו הצעה אולם הוא סירב לרוסים. אליהו עצמו מעדיף להשאיר את רוב האופציות פתוחות ולכן לא ממהר לחתום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully