וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוסטר: "לברצלונה צריך שני שוערים, אוטובוס ורכבת"

מאמן מלאגה מתכונן למפגש מול האקסית: "הלחות תפגע בשרירים של מסי" ועוקץ את קסיאס: "למזלו דל בוסקה משוחד"

ברצלונה פתחה את העונה בליגה הספרדית בצורה מרשימה ביותר כשהביסה במחזור הראשון את לבאנטה 0:7, מה שהוביל את מאמן מלאגה, היריבה הבאה של בארסה, ברנד שוסטר לחשוב על דרכים יצירתיות כיצד לעצור את הקטלאנים, "צריך לשים מולם שני שוערים, אוטובוס ואת הרכבת של ספרד", צחק הגרמני.

שתי הקבוצות תפגשנה ביום ראשון (22:00), ושוסטר, ששיחק הן בקבוצה הקטאלנית והן בריאל מדריד, שידוע בשנינות שלו התראיין בתקשורת הספרדית ואף התייחס לנושא ההעדרות האפשרית של ליאונל מסי, "הלחות מסוכנת לשרירים שלו".

ברנד שוסטר מאמן ריאל מדריד ב-2008. Denis Doyle, GettyImages
שנון מתמיד. ברנד שוסטר/GettyImages, Denis Doyle

אחרי שסיים להתבדח על חשבון ברצלונה, התייחס שוסטר לריאל מדריד, אותה אימן במשך עונה וחצי, ולהגעתו האפשרית של גארת' בייל, "זאת העברה לא הגיונית, לא הגיונית לקבוצה שאני אימנתי במשך עונה וחצי. שאר הקבוצות בספרד פשוט לא יכולות להתחרות בריאל ובברצלונה. אם היה לי 99 מיליון דולר, דבר ראשון הייתי מעלה לעצמי את השכר, ואז מסתכל על שוק השחקנים, ואולי משאיר את השחקנים ששלנו שעזבו, בעיקר איסקו וחואקין".

אחת הסוגיות הבוערות בימים אלה בספרד היא ספסולו של שוער ריאל איקר קסיאס והעדפתו של דייגו לופס כשוער ראשון, "לאיקר יש מזל שוינצ'נטה דל בוסקה משוחד", אמר שוסטר, "רוב השחקנים היו הולכים לקבוצות אחרות כדי להגדיל את דקות המשחק שלהם לקראת גביע העולם בברזיל. אף אחד לא באמת חושב שאיקר יהיה שוער המשנה למשך כל העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully