וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה נושמת לרווחה: הפציעה של מסי לא חמורה

בבדיקות שנערכו לפרעוש התגלה שטף דם פנימי, והוא בספק למשחק הקרוב מול מלאגה. ניימאר: "חבל שלא שיחקתי איתו"

הקרב על התואר הראשון בספרד, הסופרקופה, נפתח הלילה (בין רביעי לחמישי) במשחק בו אתלטיקו מדריד וברצלונה נפרדו ב-1:1 קצבי, שהשאיר טעם של עוד לקראת הגומלין בשבוע הבא בקאמפ נואו. במשחק הזה לא חסרה פיקנטריה, וכבר בדקה ה-12 דויד וייה ענה על הציפיות כשהעלה את הקולצ'ונרוס ליתרון מול חבריו לשעבר בהתקפה מתפרצת מרהיבה. ניימאר, הרכש הנוצץ של אלופת ספרד, עלה מהספסל, וכבש שער נגיחה יפה, שהעניק לברצלונה את השוויון היקר. ליאונל מסי, שנצפה במהלך המחצית הראשונה מחזיק מספר פעמים את שריר הירך האחורי, הוחלף בהפסקה על ידי ססק פברגאס.

בכל הקשור למסי, ברצלונה יכולה לנשום לרווחה: בבדיקות שנערכו היום לליאונל מסי התברר כי הוא לא סובל מפציעה חמורה. בבדיקות אובחן למסי שטף דם פנימי בשריר הירך, שעשוי להשבית אותו לתקופה קצרה ואף עשוי לגרום לו להחמיץ את משחק הליגה המסקרן במחזור הקרוב מול מלאגה. מסי הדאיג את ראשי כשהוחלף במחצית המשחק מול אתלטיקו בעקבות תלונות חוזרות ונשנות מצידו על כאבים. בברצלנה חששו מפציעה שתשבית את הכוכב לפרק זמן ארוך, אך לשמחתם החששות לא התאמתו.

ליאונל מסי בסופרקופה הספרדי. AP
הסיר דאגה מליבם של אנשי ברצלונה. מסי/AP

"חבל שלא שיחקתי יחד עם מסי", אמר ניימאר, "הוא השחקן הכי טוב בעולם וכולם רוצים לשחק איתו". על הופעתו בסופרקופה אמר ניימאר: "אני שמח שנכנסתי ועזרתי לחברים עם השער שכבשתי. הכי חשוב שאני אעזור ואתרום לקבוצה. שיחקנו נגד קבוצה חזקה שלחצה אותנו".

שערו הרשמי הראשון של ניימאר במדי ברצלונה הגיע בנגיחה מצוינת בדקה ה-66. "אני לא מרבה לכבוש בראש, ככה שלשער נגיחה יש ערך גבוה". ניימאר אף החמיא לחלוץ היריבה על השער היפהפה שכבש בתום מהלך קבוצתי נהדר. "וייה כבש גול יפה, הוא בעט את הכדור מצוין, אבל לנו הייתה סבלנות". צ'אבי היה מרוצה אף הוא מהופעתו של הרכש הברזיאלי החדש. "הגול של ניימאר יעזור לו לצבור ביטחון", אמר הקשר הספרדי.

ניימאר, ברצלונה, חוגג שער. AP
"הכי חשוב שאני אעזור ואתרום לקבוצה". ניימאר/AP

"היו רגעים שאנחנו היינו טובים והיו רגעים שאתלטיקו עלתה עלינו", סיכם מאמן ברצלונה חרארדו מרטינו, "היה משחק מאוד מהיר. אני לא מופתע, ציפיתי לזה. הם הצליחו לכבוש במתפרצת, אנחנו כבשנו אחרי חילופי מסירות, התוצאה טובה. הלחץ של אתלטיקו היקשה לא רק למסי אלא על כל השחקנים".

מרטינו נשאל לגבי התעניינותה של ברצלונה בשוער ריאל מדריד איקר קאסיאס, והגיב: "אם הוא לא השוער הכי טוב בעולם, הוא לפחות השני, ואני חושב ככה בלי קשר למצבו. אני לא מתכוון לדבר על זה".

דויד וייה (מרכז) ושחקני אתלטיקו מדריד חוגגים. AP
מרוצה מהמשחק, פחות מהתוצאה. וייה/AP

דויד וייה היה מרוצה ממשחק קבוצתו אך לא מהתוצאה: "אני שמח מאוד שכבשתי, לזה אנשים ציפו, שמח שתרמתי לקבוצה. חבל שזה נגמר ב-1:1, שיחקנו נגד קבוצה גדולה והיינו טובים. הכול פתוח בגומלין, ננסה לנצח בקאמפ נואו". על משחקו הנוקשה של סרחיו בוסקטס אמר וייה: "כשהולבנו הוא היה צריך לקבל כרטיס, ואולי אז התוצאה הייתה שונה". על המפגש עם חבריו לשעבר בברצלונה אמר החלוץ: "זה היה מרגש ומיוחד, הם שאלו אם אני מרוצה פה".

(עדכון ראשון: 8:33)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully