וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופרקופה הספרדי: אתלטיקו מדריד וברצלונה נפרדו ב-1:1

דויד וייה כבש שער נהדר לאתלטיקו (12), ניימאר עלה מהספסל והשווה (61), ושתי הקבוצות סיפקו משחק חם ומהנה שהשאיר טעם של עוד. מסי הוחלף במחצית בגלל פציעה בשריר הירך

ברצלונה ואתלטיקו מדריד נפרדו הערב (בין רביעי לחמישי) ב-1:1 במסגרת המשחק הראשון בסופר קופה הספרדי, במשחק מצוין שהשאיר טעם של עוד לקראת הגומלין בשבוע הבא בקאמפ נואו. האלופה ומחזיקת הגביע נפגשו באצטדיון ויסנטה קלדרון במדריד וסיפקו לרבבות האוהדים באצטדיון ולעוד למיליונים בבית 90 דקות בקצב מצוין, במשחק שכלל שפע של הזדמנויות ובעיקר תשוקה ואנרגיות.

אבל אלו לא היו האטרקציות היחידות. כבר בדקה ה-12 חובבי הכדורגל קיבלו פיקנטריה, כשדויד וייה - ששוחרר הקיץ מברצלונה - כבש שער נהדר מול חבריו לשעבר, והעניק לאתלטיקו יתרון מוקדם. וזה לא נגמר. ניימאר, הרכש הנוצץ של האלופה, עלה מהספסל, ומהר מאוד כבש שער נגיחה יפה, שהעניק לברצלונה את השוויון היקר. איזה רגעים יפים של כדורגל.

ניימאר כובש שער לזכות ברצלונה מול אתלטיקו מדריד. AP
איזה גול מתוק. ניימאר/AP

מבחינת ברצלונה, החדשות היותר מדאיגות מגיעות מכיוונו של ליאונל מסי. הכוכב הארגנטינאי הוחלף במחצית, ובספרד דווח כי החילוף נעשה בעקבות פציעה בשריר הירך של השחקן. גם בלעדיו ברצלונה שלטה לחלוטין במשחק והגיעה להזדמנויות, אבל אחרי ה-0:7 מול לבאנטה, בבארסה הבינו שוב שמול יריבות ראויות, הדברים לא הולכים חלק.

אתלטיקו אולי תרגיש מאוכזבת מאיבוד היתרון, ומכך שלא ניצלה הזדמנות או שתיים בהתקפות מתפרצות, אבל האמת היא שהקונצ'לורוס הסתגרו בביתם לאורך רוב המשחק, וגם הקשיחות של שחקניו סימונה לא הובילו לניצחון המיוחל מול היריבה מקטאלוניה. נתראה בשבוע הבא.

דויד וייה שחקן אתלטיקו מדריד חוגג. רויטרס
דויד וייה שחקן אתלטיקו מדריד חוגג/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 74 - עוד הזדמנות לבארסה. אלכסיס קיבל מסירה נהדרת מצ'אבי, ומקרוב נהדף על ידי קורטואה. עוד הצלה יפה של שוער אתלטיקו.

דקה 67 - גול! דני אלבס הגביה מימין, וניימאר התרומם גבוה, ונגח כדור מדויק לפינה הקרוובה, ולרשת. 1:1, שער מצוין של הברזילאי.

דקה 61 - דקות טובות לאתלטיקו: בסיומה של התקפה יפה דייגו קוסטה בעט מקצה הרחבה לפינה הרחוקה, ואלדס קלט.

דקה 59 - ניימאר נכנס לשדה במקום פדרו.

דקה 49 - הזדמנות מצוינת לברצלונה. אלכסיס נעצר היטב מול קורטואה מקרוב, הכדור נהדף אל ססק, אבל הקשר התמהמה ובשנייה האחרונה חולץ ממנו הכדור.

דקה 46 - ליאונל מסי הוחלף עם פתיחת המחצית השנייה על ידי ססק פברגאס. בספרד מדווחים כי החילוף נעשה בגלל הפציעה של הארגנטינאי בשריר הירך.

דויד וייה, אתלטיקו מדריד, מול ברצלונה. AP
אין סנטימנטים. וייה/AP
אנדרס אינייסטה, ברצלונה, מול אתלטיקו מדריד. AP
לא נותנים להם לנשום. אינייסטה נשמר/AP

דקה 40 - אתלטיקו דהרה למתפרצת, דייגו קוסטה קיבל כדור במצב טוב ברחבה, אבל נעצר על ידי מסצ'ראנו.

דקה 39 - פליפה לואיס עצר את אלבס בעבירה לא ספורטיבית, וספג כרטיס צהוב שני לאתלטיקו תוך שתי דקות, אחרי פראן. משחק חם במדריד.

דקה 32 - מסי מוקף בחמישה שחקנים ולא מצליח לשחרר את הכדור, נגיעת יד של גודין לא גררה תגובה מהשופט, והארגנטינאי נראה מתוסכל.

דקה 25 - הנעת כדור יפה של בארסה, ששולטת לחלוטין, הסתיימה בהגבהה של אלבס, אלכסיס פספס.

דקה 18 - שחקני אתלטיקו מסתגרים מאחור, אבל דווקא וייה הגיע להזדמנות מול ואלדס, לפני שההגנה של בארסה הקדימה אותו.

דקה 12 - גול! דויד וייה! התקפה מתפרצת נפלאה של אתלטיקו הסתיימה בהגבהה של טוראן, ו-וייה בעט וולה נהדר לפינה. 0:1 לאתלטיקו.

דקה 11 - הזדמנות ראשונה מסוכנת לברצלונה, אבל הבעיטה של פדרו מקרוב לא הכניעה את קורטואה.

דקה 9 - המשחק מתחמם מהר, אחרי עבירה לא נעימה של דייגו קוסטה על ג'ורדי אלבה.

דקה 4 - ברצלונה פתחה עם שליטה בכדור אופיינית, כדור עומק של מסי לא מצא את אלכסיס.

הרכבי הקבוצות:

אתלטיקו מדריד: טיבו קורטואה, חואנפראן, מיראנדה, דייגו גודין, פיליפה לואיז, מריו סוארס, גבי, חורחה קוקה (אוליבר טורס, 72), ארדה טוראן (לאו בפטיסטאו, 76), דויד וייה, דייגו קוסטה

ברצלונה: ויקטור ואלדס, ג'ורדי אלבה, חאבייר מסצ'ראנו, ג'רארד פיקה, דני אלבס, סרחיו בוסקטס, אנדרס אינייסטה, צ'אבי (אלכס סונג, 90), פדרו (ניימאר, 57), ליאונל מסי (ססק פברגאס, 46), אלכסיס סאנצ'ס

דויד וייה שחקן אתלטיקו מדריד כובש מול ברצלונה. רויטרס
איזה ביצוע נהדר. וייה כובש/רויטרס
ניימאר חוגג שער לזכות ברצלונה. GettyImages
חגיגה ראשונה. ניימאר/GettyImages
חרארדו טאטה מרטינו, מאמן ברצלונה. AP
לא רגוע. מרטינו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully