וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מג'יק עונה ללברון ג'יימס: "רק טבעות אליפות קובעות"

כוכב הלייקרס התייחס לדירוג השחקנים הטובים בהיסטוריה של ג'יימס, בו לא נכלל: "לי יש חמש אליפויות, לד"ר ג'יי רק אחת"

רק לפני יממה הספיק לברון ג'יימס לבחור את מי שהוא חושב שהם שלושת השחקנים הגדולים בכל הזמנים. המראיין ברשת FOX הקשה על כוכב מיאמי, והציב לו אתגר לא פשוט, ולרגע בלבל את המלך, שלבסוף בחר במייקל ג'ורדן, לארי בירד וג'וליוס אירווינג, (הידוע בכינויו, ד"ר ג'יי). אלא שאם לברון חשב שזה יעבור בשקט יחסי, הוא טעה, והיום (שישי) הגיעה תגובתו של מי שחושב שמקומו בשלישייה אמור להיות מובטח: אחד, מג'יק ג'ונסון.

שחקן עבר ופרשן כדורסל מג'יק ג'ונסון. AP
רוצים לספור את הטבעות על ידו? ג'ונסון/AP

בתחילה, צייץ מג'יק בטוויטר שלו: "ללברון יש זכות שתהיה לו דעה משלו, ואני עדיין חושב שלו ולי יש משחק דומה. זו הסיבה שאני כל כך אוהב לצפות בו משחק!". אלא שאז הוסיף כוכב הלייקרס: "טבעות אליפות הן הדבר היחידי שמשנה: ג'ורדן 6, אני (מג'יק) 5, בירד 3, לברון 2, וד"ר ג'יי 1". עכשיו נותר לראות האם המלך יקבל את הביקורת הבונה, ויחשוב מחדש האם הדירוג שלו הגיוני או לא. מה שבטוח הוא שהדיון הזה עוד רחוק מהליגמר.

ואם שכחתם, הנה התשובה המקורית של לברון ג'יימס:

כזכור, התדמית הציבורית המשופרת של לברון שוב נסדקה בתקופה האחרונה. השבוע הודיעה משטרת מיאמי כי תחקור את התקרית בה שוטרים פילסו את הדרך עבור לברון שעמד בפקק בדרך להופעה של ג'סטין טימברלייק בעיר. לברון עצמו העלה לחשבון האינסטגרם שלו וידאו שתיעד את הליווי המשטרתי לו זכה, שגררו קיתונות של ביקורות מצד משתמשים רבים. חלקם כתבו כי לברון הוא "כוכב מפונק. ושאלו "למה המשטרת עוזרת לעשירים והמפורסמים". כמה ימים קודם לכן, הגארד הותיק ג'רי סטקהאוס ביקר את התבטאויותיו של לברון כנגד ארגון השחקנים ואמר כי "דבריו היו כמה בעיטה בבטן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully