וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - מ.ס אשדוד: עגייב בהרכב, ביטון יפתח?

23.8.2013 / 10:15

שתי הקבוצות פותחות עונה. קשר אשדוד לא כשיר ל-90 דקות. עגייב יוביל את החלק הקדמי של הזהובים (שבת, 19:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגה הראשונה: 47. 19:22 לבני יהודה (ניצחון אחד היה טכני). רק 6 תיקו, האחרון בינואר 2012.

* כשבני יהודה מארחת: 24 משחקים, 7:14 לזהובים, 4 תיקו – האחרון בנובמבר 2010.

* לירן ליאני שפט את בני יהודה 22 פעמים בליגה הראשונה, ובמחצית מהמשחקים היא הפסידה.

* לבני יהודה 60.38 אחוזי הצלחה במחזור הראשון כשהיא משחקת בבית.

* זו הפעם השלישית בה בני יהודה ואשדוד נפגשות במחזור הראשון. הפעמיים הקודמות היו באשדוד. פעם אחת זה הסתיים בתיקו, בפעם השנייה בני יהודה ניצחה 0:3 טכני.

* אשדוד לא כבשה נגד בני יהודה בחוץ ב-3 המשחקים האחרונים.

לאתר דריבליסט

אמיליאנו פוסקו שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
בכורה בישראל. פוסקו/ברני ארדוב

מפתחות והכנות: בני יהודה

קיץ שקט למדי עבר על בני יהודה לקראת פתיחת העונה בליגת העל. לראשונה מזה חמש עונות, לא נטלו הזהובים חלק במוקדמות הליגה האירופית והמאמן דרור קשטן שממשיך עונה שנייה ברציפות, נהנה ביחד עם שחקניו ממנוחה טובה והכנה ראויה. בקבוצה נחתו שני זרים חדשים: המגן הארגנטינאי אמיליאנו פוסקו והקשר הסנגלי יורו לאמין, אולם השינוי המשמעותי ביותר בסגל היה העזיבה של פדרו גלבאן אחרי ארבע שנים.

על פי משחקי האימון והתרגולים הטקטיים השבוע, חוליית ההגנה תורכב מעוז ראלי, גל כהן, אביב חדד ואמיליאנו פוסקו. בקישור, המאמן ייתן את המושכות לשלישייה צעירה מאוד שמורכבת מאמיר עגייב, נס זמיר ויורו לאמין. גיל יצחק, שעלה מקבוצת הנוער לסגל הבוגרים צפוי לפתוח מחר בהרכב כחלוץ בודד. מי שלא ייכלל בסגל הוא המגן איציק עזוז, שטרם סגר את פרטי חוזהו ועשוי לעזוב.

"השאיפה שלנו היא להמשיך להיות קבוצה חזקה שאינה נופלת מאף קבוצה אחרת בליגה", אמר המגן עוז ראלי בראיון שהעניק לאתר הרשמי של המועדון. "אני מאוד מקווה שנעשה סיבוב ראשון חזק ומוצלח שייתן לנו הרבה ביטחון להמשך. אם זה יקרה ונראה אותנו אחרי סיבוב ראשון מוצלח בצמרת, אני מאמין שדמאיו גם ידאג לחיזוק נוסף כדי לעזור לקבוצה להישאר בצמרת".

על רקע ההכנות המקצועיות בלטה בקיץ גם מחאת ארגון האוהדים 'אריות יהודה' נגד מנכ"ל המועדון משה דמאיו. במוקד הדברים מבקשים האוהדים להגדיל משמעותית את תקציב המועדון ולהביא שחקני רכש נוספים כדי לאפשר התמודדות אפשרית על תואר האליפות. כמו כן נרשמה מחאה על התרופפות הקשר בין המועדון לאוהדים עצמם וכן הם מבקשים מדמאיו עצמו לפנות את מקומו לרוכש אחר שיגיע.

דמאיו עצמו חתם על הסכם עם חברת "פרי הגליל", שתשמש כספונסר מישני, כאשר בימים אלה הוא מנהל מגעים עם מספר חברות גדולות שאחת מהן עשויה לשמש כספונסר הראשי במקום חברת "שטראוס" שסיימה את ההסכם עם המועדון.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מאמן בני יהודה דרור קשטן. מגד גוזני
פותח עוד עונה בליגת העל. קשטן/מגד גוזני

מפתחות והכנות: מ.ס אשדוד

מ.ס. אשדוד שסיימה את העונה שעברה במקום השביעי בפלייאוף התחתון, עברה בקיץ מהפכה גדולה, הן בצוות המקצועי והן בסגל השחקנים. המאמן ניר קלינגר שהחליף את יוסי מזרחי, ינסה להצעיד את הקבוצה לעונה מוצלחת, בתקווה ששחקני הרכש שהביא עמו, דוגמת גיא צרפתי, אלכסנדר דוידוב, ירו בלו ודויד סולארי, יצליחו להתאקלם בהצלחה ולהוביל את הקבוצה לחלק העליון של הטבלה.

"ההרגשה היא כמו בכל פתיחת עונה, יש התרגשות ויש מתח", אמר קלינגר לוואלה! ספורט לקראת משחק החוץ נגד בני יהודה. "מצד שני יש בנו גם אמונה שעשינו גם רכש טוב וגם הכנה טובה ועכשיו אנחנו מקווים שזה יבוא לידי ביטוי במשחק בשבת. יש לנו משחק חוץ קשה, נגד קבוצה טובה, אבל אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים לצאת עם נקודות מבלומפילד. בשורה התחתונה ניסינו להביא שחקנים שישפיעו על הצעירים המקומיים וימשכו אותם ברמה המנטלית גבוה יותר. זה תהליך, אבל אני מאמין שממשחק למשחק נראה שיפור גם בנושא הזה".

בכל הנוגע לתמונת ההרכב נראה שאשדוד תפתח עם חוליית הגנה זהה לחלוטין לזו של העונה שעברה. ניר ביטון, שסבל במהלך הקיץ מפציעה בברכו, כנראה יפתח אבל לא בטוח שיוכל להשלים 90 דקות ונראה שרק בסמוך למשחק תתקבל החלטה סופית אם הוא פותח או ישתלב מהספסל. חמשת שחקני הרכש, רועי בקל, אלכסנדר דוידוב, גיא צרפתי, ירו בלו ודויד סולארי יפתחו בהרכב.

ירו בלו עם אלכסנדר דוידוב שחקני מ.ס אשדוד. יותם רונן
חלק קדמי כמעט חדש לחלוטין באשדוד. אלכסנדר דוידוב וירו בלו/יותם רונן

יעמדו למבחן

בני יהודה: אמיר עגייב

הקשר הצעיר יצטרך לקחת את ההזדמנות בשתי ידיים ושתי רגליים ולהוכיח שמקומו בהרכב. בעונה שעברה דרור קשטן נהג עם הקשר הצעיר בקשיחות וכעת נראה שהגיע הזמן שעגייב ייקח את המושכות בחלק היצירתי, בעיקר אחרי העזיבה של גלבאן. אין ספק שזו תהיה עונת מבחן לעגייב, שאף זומן לסגל הנבחרת הצעירה החדשה של מיכאל נס.

מ.ס אשדוד: דויד סולארי

הקשר המוכשר סבל אשתקד מקרע ברצועה הצולבת ונאלץ להחמיץ את מרבית משחקי העונה. העונה הוא צפוי לשחק תפקיד מרכזי במערך שבנה קלינגר באשדוד ותהיה לו הזדמנות לשחזראת ימיו היפים מעונת האליפות של קרית שמונה. סולארי יהיה זה שיביא מימד טכני והרבה ברק למשחק ההתקפה של אשדוד ואם יחזור לכושר הבקעה, אין ספק שהקהל המקומי יהנה משחקן מצוין.

דויד סולארי שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
מופקד על היצרתיות והברק. סולארי/ברני ארדוב

בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, גל כהן, אביב חדד, אמיליאנו פוסקו, רפי דהן, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, אמיר עגייב, נס זמיר, יורו לאמין, גיל יצחק.

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יאיא פטי, ישראל ראש, ג'ואון אושאניווה, ניר ביטון, אלכסנדר דוידוב, רועי בקל, גיא צרפתי, דויד סולארי, ירו בלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully